1.

3.1K 89 10
                                    


"U životu uvek deca ispaštaju za grehe roditelja." Antonio Kosta je uradio jednu groznu stvar. Umešao se u stvari koje nije smeo i time za zauvek izgubio poverenje svog šefa. Međuti, jednom lopov uvek lopov. Nastavljao je krasti i zamerio se sa pogrešnim čovekom. Čovekom koji je uništio njegovu porodicu, pre svega ubivši njega i ženu a zatim i razdvojivši njegovu decu. Njegov najstariji sin Lorenzo je tada imao deset godina, drugi je imao pet a devojčica svega par meseci. Sinove je uzeo k sebi a Antoniovu ćerku je poslao na drugi kraj sveta. Do nekih određenih godina se o njoj brinula jednaa porodica, a onda su je poslali, na zahtev tog čoveka, u jedan bar. Ovo je priča baš o toj devojčici. Tačnije devojci, ona sada ima osmanaest godina i potpuno je sama. Sa druge strane, njen najstariji brat daje sve od sebe da bi je našao. I njeno ime više nije Aurora, sama sebi je dala novo ime Viola. 

- ,,Violaaa.." dozivala ju je jedna devojka iz hodnika. Viola je nerado ustala te izašla na hodnik.

- ,,Moj red je za pauzu Kasandra." rekla je nezaiteresovano. Zaista je želela da bude sama i nije imala volje za Kasandrine hirove.

- ,,Devojko, raduj se.. Nemaš pojma šta se desilo." govori uzbuđeno ,,Da li znaš ko je došao u bar?"

- ,,Ko?" Viola je bila skroz nezainteresovana. Pitala ju je iz razloga da bi je skinula sa dnevnog reda.

- ,,Franceso Greco." rekla je ponosno, a Viola ju je gledala bledo ,,Zašto se ne raduješ? Načula sam da će neke devojke iz našeg bara raditi tamo." 

- ,,I?"

- ,,Da li si normalna? Spasićemo se te rupe, ako se odluče za nas." 

- ,,Ti zapravo nisi normalna. Tamo je još gore." 

- ,,Tamo ćemo barem dobija novac Viola. Ovde nam daju samo hranu."

- ,,Nije mi potreban novac ako ću ga zarađivati tako što će me jašati ko god želi." Kasandra ju je uhvatila za ruku i prakično izvukla na podijum gde su bile ostale devojke.

Viola je, videvši priliku da nema nikoga tu, iskočila iz reda i krenula kroz hodnik. Nije imala nameru pobeći ili nešto tako, svakako nema ni gde da ode. Samo je želela da ne bude izabrana. 

U jednom trenutku dok je trčala, zabila se u nečija prsa. To je bio ni manje ni više Franceso, naravno ona to tada nije znala. Zbog njene odeće, znao je da radi ovde. Ona je htela proći no on ju je uhvatio za ruku i praktično vukao za sobom.

- ,,Idi s Bogom čoveče, šta hoćeš od mene?" bunila se no nije mogla protiv njega. On ništa nije rekao. 

Kada su stali pred vlasnika restorana jasno je rekao da želi samo nju i nije žalio što je za taj novac mogao kupiti deset devojaka. U njoj je video nešto drugo, nešto potpuno novo za njega. Ona tada nije mogla da predpostavi da će proživeti epske stvari sa njim.


I krećemo sa nečim novim. U pitanju je ovaj serijal Krvna Nit. Narednih nekoliko dana ćemo se družiti sa Francesom i Violom, ovde će se ponekad pojavljivati i Lorenco. Onda sledeći deo serijala je o Lorencu pa onda onaj tamo o mlađem bratu. Iskreno se nadam da ćete uživati uz sve njih. :)








Prodata *Završena*Where stories live. Discover now