13.

1.2K 69 1
                                    


- ,,Šta to čitaš?" obrati se Viola Francesu te ga zagrli sa leđa. On spusti knjigu na sto pored te je uhvatim za ruku i namesti da mu sedi u krilu.

- ,,Santa Maria della Salute. Već sam je pročitao par puta." objasni joj, a ona ga gleda znatiželjno.

- ,,O čemu se radi?"

- ,,Za mene je tragedija."

- ,,Za druge?" upitala ga je sa osmehom.

- ,,Drama, možda."

- ,,Dobro, zašto je tragedija?"

- ,,Ona umire." 

- ,,Zašto?" 

- ,,Od tuge." 

- ,,Kakve tuge?"

- ,,Njen voljeni se oženio drugom." Viola se zacerekala, sve ovo joj je bilo ironično. Toliko toga je prošla, ali još nije umrla a neka tamo umire zbog ljubavi. 

- ,,Vau." prokomentarisala je sakrastično.

- ,,Zašto tako reaguješ? Ne znaš njihovu priču."

- ,,Pa ajde da čujemo."

- ,,On je bio od nje dosta straiji, bio je iz nižeg društva. Znao je da njeni neće dozvoliti da se venčaju." Počeo je da joj objašnjava radnju knjige Franceso. 

- ,,Kao što si ti stariji od mene?"

- ,,Ne, mnogo više." zakolutala je očima.

- ,,I?"

- ,,Otišao je, oženio se drugom i ona je umrla od tuge. Bila je jedna crkva koju je on prozivao, nije verovao u nju. Čuvši za njenu smrt, otišao je baš u crkvu Santa Maria Della Salute i baš tamo se pomolio za dušu svoje voljene. Napisao je i pesmu gde se izvinjava i moli da mu se gresi oproste. Vidiš li ti to?" Franceso je bio zadivljen knjigom, dok ona.. Njoj je bilo smešno, nestvarno.

- ,,Bože koja glupost. Lako je njoj da umire zbog ljubavi, ceo život je uživala kao kraljica. Ja nisam imala vremena za ljubav a kamoli da zbog iste umirem." 

- ,,Viola. Ne možeš ceo život tome da se vodiš. Ja da sam bio poput tebe.."

- ,,Jel znaš ko su ti roditelji?" bila je direktna.

- ,,Da." 

- ,,Nemojmo dužiti onda više oko toga." 

- ,,Da, ja znam ko su mi roditelji ali bih bio srećniji da ne znam. Lorenzo je ceo život sam, eno ga živi život. Poenta svega je da, ko zna, možda je i bolje što ne znaš ko su ti roditelji." 

- ,,Ništa ti ne znaš Franceso." ustala je te sela na fotelju pored.

- ,,Viola vidi.."

- ,,Franceso, da li znaš kakav je osećaj biti sam na svetu?"

- ,,Idemo da vidimo šta Lorenzo želi od tebe. Ko zna možda ti je neki rod." lupetao je neke stvari, uopšte nije verovao u to šta govori ali prosto želeo je da joj pomogne.

- ,,Za neke stvari je kasno. Imam tebe, to mi je dovoljno. I molim te, nemojmo više o santa Mariji i kako se već zove."



Prodata *Završena*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang