12.

1.2K 63 2
                                    


- ,,I gde su njih dvoje sada?" Lorenzo, osoba koja je u devedeset devet posto slučajeva smiren, sada je spreman da zapali sve što se tiče Francesa.

- ,,Lorenzo, džaba je tražiš ona nije ovde!" povikuje Freda koja trči za njim dok on upada u svaku sobu tražeći upravo Francesa.

- ,,Još je i nju odveo!" bio je sarkastičan ,,Baš lepo." zastao je na tren i smrtno ozbiljan je pogledao ,,Freda, gde je?"

- ,,Prvo diši. Drugo, koga tražiš nju ili njega?" krenuo je da stiska bravu njene sobe, no vrata su zaključana. Bio je siguran da se krije od njega.

- ,,Freda gde je ključ?" Freda je zakolutala očima i iz jakne izvukla brdo ključeva. On je ščepao sve ključeve i pokušavao da svakim ključem otvori vrata. No nikako nije mogao da potrefi pravi.

- ,,Koji je ključ ove sobe? Zašto ju je Franceso zaključao?" Freda je uzela ključeva i izvukla pravi ključ te otključala vrata.

- ,,Vidiš, nije ovde." tada je Lorenzo seo na stolicu koja se nalazila tik pored ogledala. Razmišljao je da li da ubije prvo Francesa pa tek onda da nastavi da istražuje da li mu je Viola sestra, ili da sačeka.

- ,,Franceso nema razloga da beži od tebe, lako ga možeš naći." Freda je započela, no Lorenzo je prestao da je sluša kada mu je pogled zastao na Violinoj narukvici. Virila je iz jedne kutijice, tu narukvicu bi Lorenzo uvek prepoznao. uzeo ju je u ruke kako bi se uverio da li je to zaista narukvica njene sestre. I bila je. Bilo je urezano njeno ime i tada su mu se sva osećanja pomešala. Najpre je bio srećan što ju je pronašao, a zatim.. Tu je Franceso. Pre svega nema pojma gde sada da je nađe.

- ,,A gde je ona?" 

 - ,,Što se nje tiče, načula sam da će mala otići iz San Severa." Lorenzo ju je pogledao zabrinuto. Šta ako ju je već odveo? Šta ako je više nikad ne vidi? Stotinu misli mu je prošlo kroz glavu i osetio je ogroman strah. Strah da će ponovo izgubiti sestru.

- ,,Ne može." rekao je više za sebe čvrsto držeći u ruci Violinu narukvicu.

- ,,Ne mogu da verujem da si se zaljubio u nju. Njoj se sviđa Franceso. Žao mi je." bila je ironična. Tada je on ustao i stao naspram nje.

- ,,Freda, ne tražim je zato." započeo je te napravio pauzu. Bilo je vrlo malo potrebno da mu glas načisto pukne. Izdahnuo je te jedva izgovorio ,,Ona je moja sestra." 



Nije me bilo predugo, malo manje od deset dana. Jednostavno nikako da nađemm vremena. Hvala svima koji čitate ovu priču. Bliži se kraj. A onda vam sledi deo o Lorenzu, koga bude zanimao. Svaki deo serijala možete čitati zasebno, ako vas ne zanima Lorenzo za vas priča može biti završena kada objavim kraj. Jer gemeralno kraj će biti jasan, oni će nešto uraditi i otići svojim putem. Pominjaće se u Lorenzovom delu, a onda i u delu drugog brata ali generalno ako vas to ne zanima vi ne morate čitati. Hvala svima na podršci <3 :)






Prodata *Završena*Where stories live. Discover now