18.

1.1K 57 1
                                    


 - ,,To je Greta?" pitala ga je dok su posmatrali kroz staklo bolničke sobe crnokosu devojčicu dok spava.

- ,,Da."

- ,,Lepa je jako." Filip je ušao u njenu sobu, Viola se spremala pitati francesa da li mu je to sin, međutim Francesove oči su zacrnele od besa nakon što je Filip oborio vazu i tipe probudio sestru. Pustio je Violinu ruku i uleteo u Gretinu sobu te krenuo da viče na Filipa.

- ,,Šta radiš to? probudio si sestru koja je sva umorna zbog terapije i svega? Moraš ti svuda  da se mešaš." vikao je na detence, Violi je to srce cepalo. Njeno detinjstvo se svodi na to da su ljudi non stop vikali na nju, pa čak i bez razloga. uhvatila je Francesa za ruku no on nije želeo da prestane da viče. Greta je počela da plače te je Franceso dodao ,,Prokletniče!" mislio je da Greta plače jer je umorna i jer ju ej brat probudio, međutim grešio je. Ćerka mu je plakala jer je bila svesna da on srce lomi njenom bratu.

- ,,Šta se ovde dešava?" reka je besno Alisa koja je tek je stigla u bolnicu. Viola se tada povukla.

- ,,Umesto da čuvaš dete ti se šmucaš ko zna kuda!"

- ,,Šta je uradio Filip ne razumem te? Samo se dereš na to jadno dete kao da nisi normalan." nije moglo da se odredi ko je bio glasniji. Da li Alisa ili pak Franceso.

- ,,Tvoj voljeni sinčić je probudio našu ćerku. Ćerku koja nam je umorna od svega više, ne dozvoljava joj ni da se odmori." Viola je pružila ruku dečaku te ga izvela uplakanog kako se ne bi dodatno stresirao. Alisa i Franceso nisu ni spazili tu, bili su previše okupirani svojom svađom.

- ,,Ma nemoj! Moj sin, a naša ćerka? Kao da ti nisi napravio Filipa već je on ko zna čiji!" Greta je stavila ruke na uši dok su joj se suze slivale niz lice. Nije želela da ih sluša.

- ,,Pa da, ti si ga razmazila." 

- ,,Pa da si ti bio kući možda bi bio vaspitan." bila je ironična.

- ,,Nemoj da me nerviraš Alisa." rekao je kroz zube. Počeo je ozbiljno da se nervira zbog ovoga.

- ,,Šta ćeš uraditi? Ubiti me? Verovatno bi to i uradio da ti moj otac nije partner u poslu." kidala mu je živce svojim rečima, nije je podnosio.

- ,,Idi bolje kod nekog svog jebača nek te smiri ili ću te ja zaista ubiti."

- ,,Pa bolje i to nego da se šmucam sa nekom klinkom koju je probao čak i Lorenzo." To je bio kraj Francesovom strpljenju. Više nije mogao da se kontroliše, uhvatio ju je za vrat i suzbio uza zid. Bio je spreman da uradi istu stvar kao njegov otac pre dve decenije, da ubije majku svoje dece baš pred detetom. Lorenzo, kojem je pre dva dana Franceso zapalio kuću, došao je da izravnjaju račune. Nije očekivao da će zatići ovaj prizor. Franceso je davio Alisu dok im se ćerla gušila u suzama. Prišao je dvojčici te je zagrlio pa povikao ,,Vi ste bolesni. Bolje da nemate decu nego d avam ta ista deca gledaju ove prizore." Tada je Franceso pustio Alisu te se okrenuo ka njima.

- ,,Greta.." nije znao šta da kaže ,,Skloni se od moje ćerke." tada je Lorenzo ustao.

- ,,Mada, šta očekivati otac ti je ubio majku pred očima. Zamalo da se ponovi istorija u vašoj porodici." bio je ironičan te mu se približio i šapnuo ,,Bolje kreni svojevoljno sa mnom da te ne bih ubio pred detetom." Franceso je prišao krevetu te zagrlio Gretu ,,Oprosti mi." 





Prodata *Završena*Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang