- ,,Jesi li se uplašila?" obrati se Violi koja zeva, pa onda Fredi ,, Freda, kako možeš da dozvoliš Lorenzu da radi šta želi?" urla Franceso koji je sledećeg jutra došao i čuo vesti.- ,,Prvo, ne držim ja Lorenza na povodcu pa da ja njemu mogu naređivati šta da radi ili šta da ne radi, a drugo tvoja voljena devojčica ga je sama odvela u sobu." Jednako je ljuta i Freda zbog njegovog vikanja, Violi je potpuno svejedno. Samo joj smeta buka, skoro je ustala pa sada doručkuje.
- ,,Čovek je tražio da odšnjira haljinu, ja nisam htela malo je pretio i otišao svojim putem." Franceso i Freda su je pogledali ozbiljno.
- ,,Lorenzo je želeo da odšnjira tvoju haljinu?" Freda je bila u čudu, poznavala ga je i znala je da njegov fah nisu jedna noć sa bilo kojom devojkom ,,Lorenzo je stariji od Francesa, sumnjam da bi on želeo nešto sa tobom. Franceso, ti ako u ovo veruješ idi ubij se."
- ,,Prvo Freda, balaviš za njim kao neko dete." rekla joj je zajediljivo Viola ,,Drugo, nisam rekla da je on želeo da ima nešto sa mnom. Zanimao ga je neki beleg, šta već."
- ,,Koga Lorenzo može da traži Freda?"
- ,,Šta mene pitaš?" bila je živčana.
- ,,Pa nisam ja bio sa njim već ti." prepucavali su se, Viola je ručkala potpuno opušteno.. Kao da se radi o nekom drugom, a ne o njoj. Kao da je Lorenzo pričao sa nekim drugim, a ne sa njom. Bilo joj je svejedno.
- ,,Bili ste vi neke kolege nekada." bila je drska, Franceso je zakolutao očima.
- ,,To je bilo kad smo bili klinci."
- ,,Da, mali je San Severo za vas dvojicu."
- ,,Freda, prestani da mi prebacivaš to što ste vas dvoje prekinuli. Ja sam ti rekao da biraš između nas dvojice. Nisam rekao da moraš izabrati mene. I sama si svesna da ne bi mogla biti moj prijatelj i njegova devojka." Franceso je bio oštar, to je bila činjenica. Ali bio je i u pravu. Nije on terao Fredu da ostavi Lorenza, mogla je jednostavno otići i biti sa njim.
- ,,I on mi je isto reekao. I da, izabrala sam tebe i opet bih to uradila ali ne možeš mi prebacivati vezu sa njim. Ta veza se završila upravo zbog vašeg nepodnošenja. Ja sam ostala između."
- ,,Dobro. Prekinimo više razgovor o tome. Lepo sam te pitao, ti dižeš dramu."
- ,,Franceso, nemam šta da ti kažem. Ne znam ništa o njemu, kada smo bili zajedno nikada nije pominjao porodicu ili nešto tako."
- ,,Pa trebala si ga pitati." ubacila se Viola.
- ,,Kaže mi devojka koju je njen izabranik kupio." bila je drska, Franceso se spremao da joj odgovori no Viola ga je preduhitrila rekavši ,,U pravu si, mene je moj kupio. Ali ti si svog ostavila jer si kukavica."
- ,,Izvini, je l slušaš ti šta mi pričamo? Njih dvojica se ne podnose. Poubijali bi se da je Lorenzo nije otišao iz San Severa."
- ,,Trebala si ih pomiriti, srce. Očigledno nisi volela dovoljno."
ESTÁS LEYENDO
Prodata *Završena*
De TodoPrvi deo serijala Krvna Nit(serijal o razdojenoj deci u detinjstvu) Prodata je prvi deo serijala, o Aurori. Devojčici koju su uzeli od porodice dok je još bila beba. Kada nemate nikoga uz vas, bez obzira koliko imate godina, morate raditi šta vam d...