- ,,Lorenzo, ne možeš da posavljaš uslove." Freda je bila oštra, Lorenzo je zakolutao očima te joj sa lažnim osmehom rekao ,,Freda, ne pričam sa tobom ovde."- ,,Dobro, pitaj me šta želiš, više."
- ,,Freda, možemo li mi da pričamo negde nasamo?" pokazao je rukom na sebe i Violu.
- ,,Da li ćete razgovarati o državim tajnama?" bila je ironična.
Lorenzo ju je iskulirao te pogledao značajno u Violu. Ona je krenula ka svojoj sobi i Lorenzo ju je pratio.
Zatvorivši vrata svoje sobe, upitala ga je ,,I?"
- ,,Imaš li šta sa Francesom?" Viola je izdahnula te sela na stolicu pored ogledala.
- ,,Da, imamo osmoro dece."
- ,,Mlada si da bi do sada rodila osmoro dece."
- ,,Je l' si čuo za ironičnost nekada?"
- ,,Jesam, no ti ironičnost koristiš u prevelikoj meri."
- ,,I? Hoćeš li me pitati već to što te zanima?" počela je da se nervira već, no Lorenzo je imao smirenosti na pretek.
- ,,Znači vi imate nešto?" zakolutao je očima, ako je ona njegova sestra i ako mu Franceso bude zet biće veselo.
- ,,Može se reći tako. Ne razumem zašto me to pitaš." približio joj se. Gledala ga je u ogledalu, u jednom trenutku je i on nju pogledao.
- ,,Mogu li da proverim nešto?" pitao je tražeći dozvolu da joj otkopča haljinu. Odmakla se od njega i odmah ustala sa stolice.
- ,,Naravno da ne! Šta ti misliš da si?" bila je nervozna jer je pogrešno protumačila njegovu nameru.
- ,,Nije to što misliš. Želeo sam da proverim da li imaš beleg na leđima." Violine zenice su se raširile. Razmišljala je o njenom razgovoru sa Francesom. Pričali su o belegu a Lorenzo je pita za beleg.
- ,,Koga ti tražiš?"
- ,,Nekoga. Možeš li molim te, otkopčati haljinu da pogledam da li imaš beleg na leđima." pošto joj nije rekao koga traži, plašila se. Nije znala mnogo o sebi, nije mogla da bude sigurna da je neko traži zbog dobre stvari.
- ,,Nemam. Nisam ja ona koju ti tražiš."
- ,,Jesi li sigurna? Vilica ti drhti." pogledao je u njene ruke ,,Takođe ti se ruke znoje. Jesi li sigurna?"
- ,,Naravno da jesam. Znala bih da imam nešto tako na leđima." brecnula se na njega, tada je on krenuo da joj se približava. Kako je on išao ka njoj, ona je išla unazad.
- ,,Znaš li, da bih sada lagano mogao da proverim da li imaš taj beleg na leđima." jeza joj je prošla kroz telo. Iza nje ej sada bio zid, više nije mogla da ide unazad, on je zastao u jednom trenutku te dodao ,,Ali neću. Obići ću sve, i vratiću se da proverim."
- ,,Šta ti misliš da si?" nervirala ju je ta njegova bahatost.
- ,,Ako ti je nešto Franceso rekao, i namerno zbog njega ovo radiš, budi sigurna da ću biti ljut i to na Francesa. Vidiš kako sam ja uvek smiren, ali zato kada se naljutim to onda.." slegao je ramenima te dodao posle kratke pauze ,,To onda može da bude jako loše."
YOU ARE READING
Prodata *Završena*
RandomPrvi deo serijala Krvna Nit(serijal o razdojenoj deci u detinjstvu) Prodata je prvi deo serijala, o Aurori. Devojčici koju su uzeli od porodice dok je još bila beba. Kada nemate nikoga uz vas, bez obzira koliko imate godina, morate raditi šta vam d...