- ,,Ne može nama Lorenzo ništa." rekao je kratko te ustao. Izvukao je telefon iz džepa te pozvao jednog od svojih ljudi.- ,,Spalite Lorenzovu kuću u San Severu." rekao je kratko čoveku preko poziva, Viola je iskolačila oči. Okej,nije želela da joj Lorenzo bude brat ali nije želela ni da umre.
- ,,Šta ako bude u kući?"
- ,,Ako bude u kući nek sam izađe. Vi samo uradite šta sam rekao." rekavši ovo prekinuo je poziv te se okrenuo ka Violi.
- ,,Neće valjda umreti?"
- ,,Neće. Taj je opstao sam na ulici, neće umreti od požara. Svakako sumnjam da će i biti u kući." rekao je opušteno. Dobro je poznavao Lorenza, odrasli su zajedno. Nekada davno bili drugovi. Međutim, Franceso je bio sin imućne porodice koja se bavila kriminalom a Lorenzo tada, siroče sa ulice. Oni su bili prepreka toga da njih dvojica budu drugovi, međutim i Franceso je taj koji je slušao druge oduvek. Lorenzo neke stvari ne zaboravlja. Danas je on neko ko može ići rame uz rame sa Francesovom porodicom, po novcu, moći i slično. A bio je samo siroče sa ulice..
- ,,Zašto to onda radiš?"
- ,,To je upozorenje."
- ,,Franceso.."
- ,,Ja i dalje smatram da bi ti trebala da gradiš svoj život daleko odavde, ali ako već želiš biti ovde pored mene, niko ali baš niko ti ne sme ništa reći pa makar to bio i tvoj brat." zagrio ju je.
- ,,Nemoj ga zvati mojim bratom, nekako se čudno osećam onda.." rekla je zbunjeno.
- ,,Zar te ne raduje činjenica da imaš nekog svog?"
- ,,Ne znam. Ti si mi bitniji, nema potrebe da mi Loirenzo jednog dana dođe i postavlja uslove."
- ,,Uslove?" podigla je pogled.
- ,,Zar nije Freda morala da bira?" Franceso se nasmejao blago.
- ,,Vidi, ako ti želiš da ga prihvatiš ja to skroz razumem. Na kraju krajeva, brat ti je. Nemoj da se kaješ jednog dana jer si mislila na mene."
- ,,Franceso, nerviraš me." brencula se na njega ,,Pričaš gluposti. Ti si meni sve, želim da zauvek tako ostane."
- ,,Želiš li da upoznaš Gretu i Filipa?" Violi se pojavio ogroman osmeh na licu.
- ,,To su ti deca?"
- ,,Da."
- ,,Naravno da želim.. A tvoja žena?"
- ,,Alisa?" izdahnuo je te nastavio ,,Nije mi žena. Mi nemamo ništa zajedničko, nikada se nismo voleli. Šta više, nismo nikada ni bili u braku. Ona je samo majka moja dece."
- ,,Ma da, sa ženom koju ne voliš praviš dvoje dece. Koliko li praviš dece sa onima koje voliš tek?"
- ,,Filip je nastao zbog Gretine bolesti, bila je potrebna koštana srž. Inače nikada ne bismo pravili drugo dete."
- ,,Svetac, što kaže Freda." bila je ironična.
BINABASA MO ANG
Prodata *Završena*
RandomPrvi deo serijala Krvna Nit(serijal o razdojenoj deci u detinjstvu) Prodata je prvi deo serijala, o Aurori. Devojčici koju su uzeli od porodice dok je još bila beba. Kada nemate nikoga uz vas, bez obzira koliko imate godina, morate raditi šta vam d...