- ,,Reci Freda?"
- ,,Lorenzo tu dolazi. Viola je njegova sestra, i ubiće te." Freda je bila auplašena, glas joj je drhtao. Franceso je ustao iz kreveta te polako izašao iz sobe i seo pored prozora očekivajući Francesa. Rešio je da napolju porazgovaraju, nije želeo da Lorenzo budi Violu. Isto tako je znao da ona neće želeti da ide sa njim.
- ,,U redu Freda. Ne brini za mene." prekinuo joj je vezu videvši farove Lorenzovog auta. Izašao je iz kuće. Lorenzo, čim je stao naspram njega, udario ga je toliko jako da je Francesa zalepio za vrata.
- ,,Znao si da je tražim, zar ne? Zato si namerno otišao baš u taj bar?" Franceso se uspravio te rekao ,,Kakva si ti budala."
- ,,Gde je ona? Odmah uzimam svoju sestru i odlazim sa njom. Budeš li pokušao da sprečiš to, kunem ti se prosuću ti mozak." rekao je te se uhvatio za bravu ulaznih vrata. Franceso je pomerio njegovu ruku.
- ,,Ne želi te Lorenzo." Franceso je to rekao potpuno mirno. Lorenzo je vratio svoju ruku na mesto te ga gledao začuđeno.
- ,,Šta ti misliš da si?"
- ,,Trenutno jedina osoba koju Viola želi pored sebe."
- ,,Njeno ime jebeno nije Viola. Njeno ime je Aurora, pre svega." vikao je.
- ,,Lorenzo, ona je sebi izabrala drugo ime. Prvo to prihvati, drugo ona sada spava. Čim se probudi sutra se ću joj reći. Ako bude želela da ide sa tobom, ja ću je pustiti."
- ,,Ko si ti da se ponašaš tako? Aurora je moja sestra, moja krv. Ti si samo jedan bolesnik koji umesto da bude pored svoje žene i dece, on sprečava mene da se spojim sa svojom sestrom." Sada je Franceso njega udario. Bio je besan, baš kao i Lorenzo. U istom trenutku su potegli pištolje jedan na drugog.
- ,,Ako te sada ubijem, Viola će ostati bez brata. Jedinog brata kojeg ima."
- ,,Ne brini ti, ima Aurora i drugog brata. A ako ja tebe prvo ubijem, neće me gristi savest. Svakako nisi ni bio otac svojoj deci. Nemaju razloga da pate za tobom." Franceso se cinično nasmejao.
- ,,Ne znaš ti ništa o meni."
- ,,Da li Aurora zna da imaš dvoje dece?" Francesova faca mu je sve rekla. Spustio je pištolj te ironično rekao ,,Eh, vidiš ti to." Baš tada su se vrata otvorila i izašla je Viola.
- ,,Šta se ovde dešava? Vičete kao nenormalni." protljala je oči.
- ,,Aurora, ideš sa mnom." uhvatio ju je za ruku i hteo povesti u auto, no Franceso ju je zadržao ,,Pusti moju sestru." Viola je i dalje bila zbunjena, ništa nije razumela. Lorenzov pogled je govorio da će joj sve reći ako je Franceso napusti. Franceso se držao toga da joj ispriča šta god želi, ukoliko ona ne želi sa njim neće je odvesti.
KAMU SEDANG MEMBACA
Prodata *Završena*
AcakPrvi deo serijala Krvna Nit(serijal o razdojenoj deci u detinjstvu) Prodata je prvi deo serijala, o Aurori. Devojčici koju su uzeli od porodice dok je još bila beba. Kada nemate nikoga uz vas, bez obzira koliko imate godina, morate raditi šta vam d...