Kada su sve devojke izašle, najzad je došao red i na Violino kupanje. Bilo je to jedno dugo kupanje. Imala je koliko god je želela tople vode, dok na prethodnom mestu se morala kupati hladnom. Ne samo ona već sve one tamo. Ovo je mesto bilo puno luksuznije do prethodno. Ovde je sve bilo dugačije i tada se Viola zamislila. Možda je Freda bila u pravu. Uzela je bademantil te se ogrnula istim pa izašla iz ogromnog kupatila i vratila se u sobu.
U sobi su je dočekale neke haljine, a takođe na stolu je bila dostavljena i šminka.
Uzela je jednu od haljina te je obukla, a zatim sela za sto da se našminka. Tada je odlučila, skupiće novac i pobeći iz ove ludare. Hteo to Franceso ili ne.
Sišla je u najveću prostoriju od svih u zgradi, ta prostorija je bila nešto poput ogromnog salona. Kada je ona zakoračila tamo, sve oči su bile uprte u nju. Baš kao što je Franceso rekao, kada bi se ona sredila kao što je sada i uradila, sve bi ih zasenila. I bila je zaista prelepa, imala je oči boje mora i kestenastu kosu. Jedino je bila malo više mršava za svoju visinu, ali ona tu nije ništa mogla da uradi.
Sela je za šank, Franceso, koji je tek stigao odmah joj se pridružio za šankom.
- ,,Koga ja to vidim?"
- ,,Šta je bilo?" bila je drska.
- ,,Nije ovaj posao za tebe. Vrati se u sobu."
- ,,Želim novac i zarađivaću ga."
- ,,Nisi ti jedna od tih koja će to moći da uradi preko svog tela." uhvatio ju je za ruku i odvukao u njenu sobu, žurio je jer se mora vratiti u bolnicu ali morao je da dođe ovde jer je znao da je ona odlučna u vezi ovog posla.
- ,,Šta je bilo sada? Ti izgeda ne možeš da se odlučiš u vezi mene. Prvo želiš da me napraviš kurvom, pa onda ne želiš pa opet želiš i slično."
- ,,Ti nisi kao one." Viola mu se približila i gledajući ga u oči rekla ,,Šta je tvoj problem zapravo? Ne možeš da me deliš sa drugima?" opijala ga je tim svojim pogledima. Bio je dovoljan samo taj jedan pogled posle kog je on bio spreman da joj da baš sve.
- ,,Da, ne želim te deliti sa drugima i neću." govori dok skida svoju garderobu. Ona prihvata igru i krene skidati svoju haljinu dok se pomalo približava njegovim usnama i čim im se usne na kratko spoje ona se odmačinje, namerno to radi da bi ga nervirala.
- ,,Ja želim novac. Neću da čamim ovde." postavljala je uslove, a on dok je pokušavao uloviti njene usne bio je spreman prihvatiti svaki uslov.
- ,,Dobro. Bićeš samo moja i dobijaćeš novac ovde." pribio ju je uza sebe i bacio na krevet pored.
- ,,I Ferda mi neće naređivati šta da radim?"
- ,,Neće." tek onda je popustila i dozvolila mu je da ga poljubi kao i sve ostalo.
YOU ARE READING
Prodata *Završena*
RandomPrvi deo serijala Krvna Nit(serijal o razdojenoj deci u detinjstvu) Prodata je prvi deo serijala, o Aurori. Devojčici koju su uzeli od porodice dok je još bila beba. Kada nemate nikoga uz vas, bez obzira koliko imate godina, morate raditi šta vam d...