Okula giriş

2.4K 53 6
                                    

Okula girmeden önce derin bir nefes Alıp dışarıdan görünüşüne baktım. Gayet lüks bir okuldu. Özel okul olduğundandır. Herkes dersteydi. Içeride götü kalkık orospular,egosu tavan yapmış piçlerin olduğundan eminim. Dayım seslendi.
"Hadi prenses içeriye girelim."
"Peki dayı"
Yanlış anlamayın. Annem ve babam sağ. Ayrı falan değiller. İşleri yoğunmuş. Pehh! Sanki çokta olmayan şeyimde. Yeni okullarıma sürekli dayım getirir beni. Aaa! Ben size kendimi tanıtmadım.
Adım masal seven. Isim ve soyismini gibi Masalları severim. Ya-yani severdim. Of tamam hala seviyorum ama babam geceleri geç geliyo. Annem ve babamın zoruyla bu

okula yazıldım. Esmer tenim,kahverengi Gözlerim,kıvır kıvır saçlarımla eski okulumun Gözde kızıydım. Ama benim onlarla işim olmaz. Şu zamana kadar olmadıdaa. Eski Okulu'ndaki kişileri sevmiyordum. Tek arkadaşlarım hatta kardeşlerim orta okulda olmuştu. Hala konuşuyoruz. Arada da görüşüyoruz. Onlarıda tanıtayım size.

MERT:Canımdan öte biri. Öz kardeşim kadar seviyorum (kardeşim yok) Ailemle bi sorun çıkınca beni sakinleştiren kişi o. Ağlarken en az 20-25 kazağını ıslatmışımdır. Sevgililer gibi Aşkımlı bebeğim li konuşsakta İkimizinde böyle bir şey olmayacağının bilincindeyiz.

ÖYKÜ: Isimlerimiz sayesinde tanıştık. Anlatmaya üşendim şimdi. Sonra o olayda anlatırım. Yolda giderken çekindiğimiz mal mal Fotoğraflar hala telefonumda.

ÇAĞATAY:Onu da seviyorum. Ama asla bi Mert olamaz. Masalla sevgililer. Bu sene çıkmaya başlamışlar.

Ben bunları düşünürken müdürün arkasından dayımla sınıfıma doğru ilerliyormuşum. Dayım şans öpücüğümü verdi ve gitti. Derse girdim. Ders müzikti. Sesimin iğrençliği şarkı söylememe engel olmadığı için mutluyum. Hoca kendimi anlatmamı istedi.
"Adım masal seven."
Hoca beni dinliyordu
"Bu kadar mı?"
Ne bekliyordu kii? Baştan sona Hayatımımı anlatcaktım.
"Bu kadar hocam. Merak ettiğiniz bir şey varsa sorun."
"Peki geç istediğin boş bir yere"
Yanında kimin olduğuna bakmayarak oturdum rastgele bir yere.

Ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin