metenin ağzından
masal kapıyı kapatır kapatmaz eve doğru yürümeye başladım. bana dediği gibi ben bi badboydum. ama maalesef ki o bunu bana şaka olarak söylemişti. onun için hayatımı değiştirmiştim. o okuyo diye saçma salak wattpad hikayelerini okumuştum. o buraya taşındı diye buraya taşınmıştım. ama aynı okulda olmamız tamamen tesadüftü. bana etrafta o kadar bakan kız varken ben onu seçmiş,5 sene ondan habersiz onu sevmiştim. cebimden sigara paketini çıkarttım. bi dal sigara aldım ve yaktım. masal bu huyumu da bilmiyodu. sigara içtiğimi duysa ne tepki verir acaba? ne dicek yaa? hiçbişey demez. içki içtiğimi falan duyunca ayrılabilirdi benden. bu yüzden söylemicektim SADECE Bİ SÜRE.
eve geldim ve bahçe kapısını açtım. büyük adımlarla evin kapısının önünde durdum. hassiktir. anahtarlar ceketin cebindeydi. evin bahçesinden çıktım ve masalımın evine gittim.elimdeki sigarayı söndürdüm ve bahçe kapısını açtım ve içeriye girdim. kapıyı çaldım ve biraz bekledim. biraz sonra masal aşarıya inmişti. ahh! kıyafetlerini değiştirmiş ve bu hali çok tatlı.
''noldu?''
''anahtarları sende unutmuşum''
''cekettedir herhalde gel içeriye''
içeriye geçtim salona girdim ve masal bikaç dakika içinde elindeki anahtarlarımı çevirerek içeriye girdi Yanıma geldi kolumu omzuna attım. Oda bana biraz daha sokuldu.
"Sigara kokuyosun"
Ahh! Siktir. Nasıl unuttum ben bunu.
"Yok ya ne sigarası?"
"Mete yalanda söyleyemiyosun" dedi suratıma bakarak. Yalan söylerken gözlerimden anlaşılıyordu. Bunu herkes söylüyordu.
"Of evet sigara içiyorum"
Oh sonunda kurtuldum.
"Bırak o zaman"
Bu kız bazen cidden imkansız Şeyler istiyo. Ben kim ?sigarayı bırakmak kim?
"Bırakamam"
"Beni bırak o zaman"
"Bırakamam"
ah salak! Onu bırakcağımı falan sanıyo galiba. O benim sigaram gibiydi. Bana belki zarar veriyordu. Ama gün geçtikçe daha çok kendine bağlıyodu beni. Daha önce hiç öpüşmemiştik. Ama şimdi olabilirdi. Ona yaklaştım. Nefesini suratımda hissediyodum.Masalın ağzından
Bana yaklaşmaya başladı. Gözleri dudağıma kaydı. Evet belki ilk Aşkım olabilirdi ama ilk öpücüğümü alamazdı. Geri çekildim ve
"Şeyy. Ben öyküyle Dışarıya çıkacaktım. Hazırlanmam gerekiyo"
Bu durumdan ANCA böyle kurtulabilirim. Mete
"Peki sen hazırlan ara bni ben götürürüm seni"
"Yok saol ben giderim"
"Masal ben götürcem hem nereye gidiyonuz siz?"
"Alışverişe gitcez"
"Tamam yarım saate hazır ol"
ayağa kalktı ve Kapıya doğru gitti. Arkasından gittim. Kapıyı açtı bana döndü. Yanağımdan öptü.
"Görüşürüz. "
El salladım ve Dışarıya çıktı. Bahçe kapısını açtı ve Dışarıya çıktı.
"Kapıyı kapat" diye arkasından bağırdım. Ama beni umursamadı. Bu çocuk kapı kapatmayı sevmiyo muydu neydi? Kapı kapatırken hiç görmemiştim. Her neyse şuan düşünmem gereken başka Şeyler var. Öyküyle buluşma gibi planımız yoktu. Hemen telefonumu aldım ve öyküyü Aradım. Ilk çalışta açtı. Elinden telefon düşmüyor ki
"Alo?"
"Öykü AVM'ye gidiyoruz. Yarım saate hazır ol. Seni seviyorum. Hazırlan ve herzamanki AVM'ye gel."
Bişey demesini beklemeden kapattım telefonu. Hemen yukarıya çıktım ve siyah bi şortla üzerine beyaz sade bi tshirt Alıp giyindim. Siyah vanslarımı giyip meteyi Aradım.
"Ben hazırım"
"Kapıdayım"
Telefonu kapattım ve merdivenlerden 3erli 3erli atladım. Saçımı soracaksınız. Saçım zaten düzgündü. sadece biraz taradım. Kapıyı açtım. Mete bahçe kapısını açıyordu.
"Geldimm" dedim fazla neşelice. Yanına gittim. O sadece Kapıdan içeriye girdi. Benim yürüyüşüme baktı.
"Ağzından salya akacak kapat istersen " dedim sabah bana öyle Demişti. Saat 20:00 dı.
"Kız kıza AVM'ye gitmek için fazla güzel değil misin?"
"Hayır"
"Peki o zaman buyur" dedi ve Arabanın kapısını açtı.
"Teşekkürler" dedim ve arabaya bindim. Kapıyı kapattı ve Arabanın etrafından dolanarak sürücü koltuğuna oturdu. sessizlik olmuştu.
"Müzik dinleyelim" dedim. Hemen şarkı açtı.
"Ne dinleyelim?"
"Cem Adrian-Halil Sezai - olsun"
"Olsun"
Şarkıyı açtı ve mırıldanmaya başladım. Nakaratta Mete de söylemeye başladı. Şarkı nasıl bitti? Avmnin otoparkına ne zaman geldik ?otoparkta ne zaman kendimize yer bulduk bilmiyorum. Şarkıya kendimi nasıl kaptırdıysam. Arabadan indim ve Mete Yanıma geldi. Elini uzattı.
"Sende mi benimle geliyorsun? Kız kıza gezmek istiyorum demiştim"
"Senle gelmiyorum. Arkadaşlarımla dolaşcam."
"Peki o zaman " otoparkın çıkışına gitmiştik. Öyküye mesaj attım
kime: sister
Mesaj: defactonun önündeyim
Yalan defactonun önünde falan değildim. Bi kaç dakika sonra mesaj
Kimden: sister
Mesaj: yalan. Asıl ben defactonun önündeyim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk Aşkım
ChickLit5 senelik platonik Aşkın'a ulaşan Mete ve ilklerini sadece mete'de yaşayan masalın hikayesi