Mertle metenin tanışması

1.3K 34 0
                                    

MULTIMEDYADAKİ MERT
Mete banyodan çıkalı yarım saat oluyordu. O çıkınca ben girdim. Aslında alt kattaki banyoda yıkanabilirdim ama ben kendi banyomda yıkanmaya alışmıştım. Yaklaşık 1 saat banyoda durdum. Mete bey daha yarım saat olmadan kapıyı çalıp beni rahatsız etmişti. Ona daha yarım saatimin OLDUĞUNU söyleyince daha hızlı ol diye beni resmen kelimeleriyle dövmüştü. Banyoda müzik dinlediğim için meteyi duymamıştım bile. Tam 1 saat dolunca küvetten çıktım. Banyoya girmeden önce Hazırladığım kıyafetleri giydim. Tabiki banyoda giyindim. Banyodan çıkınca Mete benim yatağıma uzanmış uyuyordu. Dolabımdan battaniye çıkarttım ve üzerine örtmek için hareketlendiğimde beni kolumdan tutup hemen yanına yatırdı. Hemen kızmaya başladı
"Sen 1 saattir napıyosun? Hayır misafirin var yani burdaa."
"Sen cidden misafir olduğuna inanıyor musun?" Diye sorunca yatar pozisyondan oturur pozisyona geçti. Ben hala yatıyordum. Kafasını kaşıdı ve
"AA dimi burası 2 haftalıkta olsa benim de evim"
Oha ne dedi o? Benim evim mi?
"Ne saçmalıyosun sen?" Diye oturur pozisyona geçtim
"Diyorum ki bayan seven, sevgilimle aynı evi paylaşmak en büyük hayalimdi. E sen de benim sevgilim olduğuna göreee..."
"Hayır metee. Bu evi bu yatağı bu Odayı senle paylaşmam"
"Ben sana bu yatağı paylaş demedim ama çok istiyorsan burda yatabiliriz."
"Hayır ben daha Mert'e bile beraber uyumadım. Senle mi uyucam?"
"Ha oldu bi de Mert'le yat."
"Bundan sanane."
"Of peki ben gidiyorum. Yarın okula beraber gidicez."
Ayaklandı ve devam etti.
"Sabah 6:30 gibi kalk."
"Ama.."
"Biliyorum bayan ama mecbursun. 6:30ta kalk ve beni bekle kahvaltını ben hazırlıcam. Ama kalkamam dersen anahtarını ver."
"Hayır asla."
"Peki o zaman 6:30da uyanmış ol."
Kapının kapanma sesini duyunca alt kata indim ve gittiğine emin olmak için pencereden baktım. Arabası yoktu. Yani gitmişti. Yukarıya Koşarak çıktım ve telefonumu elime aldım saat 15:36ydı. Oha ama yaa. Çocuk bildiğin bütün günümü yedi. Daha fazla zaman kaybetmeden Mert'e mesaj attım. Dershanede olabilirdi. Hayır o asla ders çalışmaz. Bu Yüzden babasının zoruyla dershaneye gidiyordu.
KİME: yahışıhlı qardaş
MESAJ: mertim canım nerdesin?
Mesajı yolladıktan sonra beklemeye başladım. 3 dakika sonra mesaj geldi.
KİMDEN: yahışıhlı qardaş
Noldu yine masal? Hangi pis üzdü?
KARDEŞ iştee anlıyo halden.
KIME: yahışıhlı qardaş
Kanka bana gel acil.
KIMDEN: yahışıhlı qardaş
Bekle
Mesajı yolladıktan 1 saat sonra Mert evimdeyi. Herşeyi anlattım. Ama sanki herşeyi biliyor gibiydi. Normal olarak algıladı ve ona aşık olabileceğimi söyledi. Hayır izin alma gibi değil. Sadece tahmin yürüttü. Sanki Meteyle tanışıyo gibiydi. AA cidden onların tanışması gerekiyordu. Telefonumu elime Alıp meteyi Aradım.
"Buyrun majesteleri."
"Evime gelip Mert'le tanışmaya ne dersin?"
Hey Mert gebertcek gibi bakıyo. Bakışları Altında eziliyordum.
"Peki prenses. Geliyorum. Yarım saat."
"Bekliyorum."
Telefonu kapattım ve Mert'in sinirli bakışlarıyla gebermeyi istedim. Geberecektimde. Yarım saat hiç konuşmadık. Telefonuyla uğraşıyordu. Arada bi sırıtıyordu.
"Meeerrtt"
"Ne var?"
"Manita mı yaptın?"
"Ne? Hayır. Saçmalama. Olsa söylerdim. Beni kendinle karıştırma. "
Dudaklarımı büzdüm. Beni artık eskisi gibi umursamıyordu. Tam konuşacaktım ki kapı çaldı. Koşarak kapıyı açmaya gittim. Gelen tabiki meteydi. Kapıyı açtım.
"Buyrun."
"Buyuralım bakalım"
İçeriye girdi. Mert'le karşılaşınca gözleri kocaman oldu. Mete konuşmaya başladı ve şu erkeklerin tokalaşma şeysinden Yaptılar.
"Oo kardeşim."
"Sen miydin şu meşhur mete"
Oha oha Mete yanlış anlıcak.
"Öhöhöh şey yani Mert şaka yapıyor bu konularda çok şakacıdır. Siz nerden tanışıyorsunuz Onu söyleyin bana. Bu arada ayakta beklemeye gerek yok. "
Mesajımı aldılar ve hemen oturdular. Mert konuşmaya başladı.
"Iım şey biz barda tanışmıştık."
Ne Mert bara mı gitmişti. Şaşkın ve kızgın bakışlarımın Altında ezilirken Mert dvam etti.
" O bakışlarını başka yöne çevir yoksa cidden bakışların Altında ezilecem. "
Kardeşim demiştim iştee. Anlıyo. Meteye baktım bu sefer o devam etti.
"Ya masal aslında ben sarhoş olmuştum Mert'de bana yardım etti. Evime kadar götürdü falan."
"inanmadım yalancılar. Herneyse ben kahve içcem sizde ister misiniz?"
ikiside olumlu anlamda kafa salladılar. Kahveleri yapmam için mutfağa gittim. Ama kahve yapmıcaktım. Mısır patlattım. Patlamış mısırları üç tane ayrı tabağa koydum. Film izlemek istiyodum. Iki tabağı içeri götürdüm. -üç elim yok ne de olsa- şaşırmış bi şekilde bana bakıyorlardı.
"Kesin o bakışları film izlicez."
"Ya hayır kanka yine mi?"
"Kes sesini Mert. Yeni bi film aldım. Onu izlicez. "
Oflamasını dikkate almayarak diğer tabağı almaya mutfağa gittim. Salona geçtim. Mete 3lü koltuğa yayılmıştı. 2li koltuğa da Mert yayıldı. Ben mi? Tekli koltuğa kalmıştım. Filmin adını hatırlamıyorum. Izlemedim de. Aklım hep başka yerlerdeydi. Film bittiğinde bizimkilerin uykusu gelmiş. Saat daha 23:25 ti. Mert ayaklandı.
"Nereye Merto yaa. "
"Şit kız kes sesini. Eve gitmem Lazım biliyon annemle vakit geçiremiyom şu aralar. Hem sizde yanlız kalıp biraz Konuşun."
Pislikti bu çocuk. Ayağa Kalktım ve onu öperek Kapıya kadar geçirdim. Kapıyı kapattım. Salona geçip pencereden baktım. Mert daha yeni arabasını çalıştırıyordu. Mahallenin köşesinden dönünce pencereyi kapattım ve Mete ye baktım.
"Ne var?"
"Ne ne var? Sevgilim değil misin? Bakamaz mıyım?"
"Of metee"
"Hadi film izleyelim."
"Pes kapışalım"
Bu fikir benden çıkmıştı. Mert'le sürekli oynardık. Evet bu konuda cidden iyiydim. Alaylı bakışlar atıp koca bi kahkaha Attı.
"Sen ciddi misin?"
"Ciddiyim"
"Peki ağlamak yok"
"Off saçmalıyosun. Ben boş oynamam ortaya iddia at"
"Ben yenersem bu gece beraber uyucaz."
"Hayır."
"Evet benim iddiam sen kazanırsan?"
"Ben kazanırsam yarın gece 00:00a kadar benim kölem olacaksın."
"Peki hadi başlayalım."
......................................................
Keşke böyle bi iddiaya girmeseydim. Mete cidden iyi oynuyordu. Ne bileyim fazla iyiydi. Maç sonucu 3-2 bitmişti. Mete Kazandı. Beraber uyucaktık.
"Masal uyusak mı?"
"Saat kaç ki?"
"02:36"
"Hasssssstrilojii."
"Noldu LAN?"
"Okulu napcaz? Of asla erkenden uyanamam ki ben."
"Hadi hadi çabuk Çık yukarıya üzerini değiştir sonra ben gelirim."
"Of Mete herşey senin Yüzünden."
"Biliyorum aşkım"

Ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin