"Mete kalk"
"Iıı. Hayır. 5 Dakka daha"
"Mete kalk"
"I-ıı"
Ayaklarım ağrımaya başladı. Hayır yani yarım saattir yatıyon daha ne?" Kafasını kaldırdım ve ayağa Kalktım. Kafasını yastığa koydum ve Sırtını döndü. Bişeyler yapmam Lazım. Oha buldum. Şakasının bedelini ödicek. Ah şu bedeller. -kıvanç vuran qalp phen- acaba suyla uyandırsam nasıl olur? Ama hasta olur benim ILK AŞKIM. Ama olsun oda beni ağlattı. Hem niye ıslanmayı sevmiyordu ki? Uyanınca sorcam bunu. Banyoya ses çıkartmadan gittim. Bi kovaya Soğuk su doldurdum. Biraz sıcak su ekledim. O kadar insafsız Değilim. Kovayı içeriye götürdüm. Mete'nin yattığı koltuğun arkasına geçtim. Kovayı kaldırdım veeee BUUUUUUUUMM.
Mete ayağa kalktı.
"Masall. Bu ne LAN. Amına koyıyım .bi uyandırmaya çalışsaydın. Dondum"
Uyy. Küfür nasılda yakışıyor Ağzına. Gel de sevme.
"Aşkım bak şimdi. Uyandırmaya çalıştım. Ama uyanmadın en son bende hahahahah" oda bu sefer benim kahkahalarımla dolmuştu. Ama Mete titriyodu.
"Masal üşüyorum."
"Git yukarı değiştir üstünü"
"banane LAN aha buraya oturuyom"
Koltuğa oturdu. hasta olcak gerizekalı çocuk.
"Kalk hadi hasta olcan"
"Bende onu istiyom. Abi bu ne ya? 2. Günümüz bizim ve iki günde ben ıslağım. Ne Islak ilişkimiz var bizim."
"Çık yukarı değiştir üstünü"
Kahkahalarım Kesilmişti ama aklıma geliyo ve sırıtıyodum arada.
"Çıkmıyom hasta olcam sende bana bakcan"
"Asla bakmam kalk hadi,"
"Kalkmıyom"
"Mete üşücen Aşkım kalk"
"Hayır dedim masal"
"Evet dedim Mete"
"Çık yukardan eşyalarımı getir. Sonra beni giydir."
hareket çektim. Pislik çıkarcı.
"Şşt. Çok ayıp o elini düzelt bakayım."dedi. Pislik daha demin bana küfreden kimdi?
"Kıyafetlerini getiririm ama asla giydirmem"
"Kalk getir ben giyerim"
Merdivenlere doğru gittim. Bence bu şaka ona hafifti. Merdivenlerin ilk basamağını çıktım ve başımı tuttum.
"Aahh! Başım" dedim ve yığıldım. Bayılma taklidini çok iyi yapıyodum. Mete'nin ayak seslerini duydum.
"Masall?"
beni kucağına aldı. Yani bi eli dizlerimin arkasındaydı diğer eli ensemdeydi. Koltuğa yatırdı. Tokatlamaya başladı.
"Böö!!!" Diye bağırdım ve kahkaha atmaya başladım. Mete çok korktu. Bi sıçrayış Yaşadı.
"Nabıyon sen? Bi şakaya 2 şaka. Ödeşcez"
"Sus LAN. Sen Çık üstünü değiştir."
Gülmeye devam ettim. Metede yukarıya çıktı. 5 Dakka sonra arkasından çıktım. Odası'nın yerini tahmin edebiliyodum. Tahmin ettiğim odaya girdim. Mete elinde saç kurutma makinesini elinde tutmuş banyo kapısı diye tahmin ettiğim kapıyı açıyodu.
"Şeyy"
"Neyy"
"Saçını ben kuruyabilir miyim?" Bunu çok seviyordum. Ona yavru kedi bakışlarımı attım ve başımı biraz sola yatırdım.
"Gel buraya gel" deyince zıplayarak yanına gittim. Banyoya girdik. Makineyi prize taktı ve bana verdi. Ona ters ters baktım.
"Nee?" Dedi
"Ben hani senin kadar uzun Değilim yaa" dedim. Kıkırdadı. Beni belimden tutup mermere oturttu. Şimdi yetişebiliyodum. Burnuna öptüm ve saçlarını kurutmaya başladım. Ellerini belime yerleştirdi. Saçlarının kuruduğundan emin olduktan sonra saç kurutma makinesini kapattım ve prizden çıkarttım. Mete beni belimden tuttu ve yere indirdi. Saç kurutma makinesini eline verdim odaya geçtik. Kendimi yatağa attım. Oda Yanıma yattı. Tavanı izlemeye başladık. Ikimizde aynı pozisyondaydık. Ellerimiz ensemizde. Ayaklarımız üst üste. Bi anda ona baktım. Aynı anda kafamızı birbirimize çevirmiştik.
"Beraber yaşayalım" dedi şaşırdım.
"Nasıl yani?"
"Burda beraber duralım"
"Niye?"
"Özlüyorum seni"
olabilirdi.
"Seni annelerle tanıştırcam" Gözlerini kocaman açtı ve bana baktı.
"Ciddi misin?"
"Hiç olmadığım kadar"
"Peki o zaman bayan seven"
Kafamızı tekrar tavana diktik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk Aşkım
Chick-Lit5 senelik platonik Aşkın'a ulaşan Mete ve ilklerini sadece mete'de yaşayan masalın hikayesi