Sıkıca sarılcaktık?

581 18 0
                                    

Geldiğimiz yere baktım. Sonra meteye döndüm.
"Ciddi misin?"
"Bunda birşey yok bebeğim. Sen bekle kapını ben açacağım."
Arabadan indi ve kapımı açtı. Yağmur vardı biraz. Ben üzerime birşey almadan çıkmıştım. Bana sadece Arkadaşının mekanı OLduğunu söylemişti. Alkol içeren bir mekan. Benim girmem için olanak yoktu bir Bakımdan. Ama sonra Mete'nin yanında olacağı aklıma geliyor daa.. Koluna girerek içeriye gittik. Bi kaç erkekle selamlaştılar uzaktan. Sonra rezerve edilmiş bir masaya oturduk.
"Kendime inanamıyorum" diye fısıldadım. Duyması cidden imkansızdı. Bu seste özellikle. Garson geldi ve
"Hoşgeldiniz Mete bey. Ne alırdınız?"
"Şimdilik hiçbirşey. Sen?"
Dedi bana dönerek.
"Hiçbirşey" dedim. Garsona
"Koray nerde?" Dedi
"Koray bey birazdan gelir"
"Saol" dedi ve garson gitti. Garson gidince yanımıza 2 Sarışın kız geldi. Çakma sarışındılar ama. Belliydi. Giydiği elbiseler birer santim kısa olsa her tarafları belli olacakmış.
"Metee" dedi Sağdaki.
"Ne zamandır yoksun buralarda." Dedi sol taraftaki.
"Yaa yaa. Öyle" dedi Mete. Tek kaşımı kaldırıp onları izledim.
"Özlettin be mete" dedi Sağdaki Yelloz ve Mete'nin yanına oturdu.
"Haha. Bende sizi özledim" dedi Mete. Gözlerim kocaman olmuştu.
"O zaman bu gece bizi.." Sözünü bitirmesine izin vermeden
"Hop hop. Ağır ol" diye bağırdım.
"kim bu?" Dedi meteye dönerek. Mete ağzını açmıştı ki.
"Sevgilisiyim canım. Sorun mu var?" Dedim ve ayağa Kalktım.
"Hahahahahah.duydun mu Bengü? Sevgilisiymiş hahahah"
"hahahha. Duydum duydum. Sevgili mi? Hahahah" dedi Bengü denen Çakma Sarışın.
Mete ye baktım. Rahattı. Kızların adını bilmediğim olanının saçına yapıştım ve yere yatırdım.
"Sevgilisi canım. Sevgilisi. Anladın mı?" Üzerine çıktım ve suratına yumruğumu geçirdim. Mete beni tutarak Kızın üstünden kaldırdı.
"Ya Mete bırak. bırak LAN. Daha bişey yapmadım. Akşam senleymiş. Bok bulursun sen meteyi" ağzıma geleni söylüyordum. Tüm dikkatler üzerimizdeydi. Mete beni bardan Dışarıya çıkarttı ama ben hâlâ söyleniyordum.
"Kaltak. Daha ne?"
"Şşşt! Yeter bu kadar ama."
sakinliği beni deli ediyordu. Aynı durumu ona da yaşatıcaktım.
"Tamam sakinim. Içeriye girelim"
"Bunun iyi bir fikir olacağını sanmı..."
"Ben sanıyorum. Hadiii!"
İçeriye doğru adımımı attım. Mete'nin oflamasını duymama rağmen umursamadım. Yanıma geldi ve elimden tuttu. Elimi ondan kurtardım ve daha önce oturduğumuz yere geçtim.
"Ben bi kere bira içmek istiyorum" dedim
"Emin misin?"
"Evet bi kere. Bi yudum"
Garsonu çağırdı ve bi bira istedi. Bira gelince önce kendisi içti.
"Buyrun"dedi ve bardağı bana uzattı. Emindim. Merak ediyordum tadını. Bardağı aldım ve bir Yudum içtim. İĞRENÇTİ. Boğazımı yakan bi Tadı vardı. Bi kaç öksürükten sonra kendime geldim. Bardağı meteye uzattım ve dans eden ÇOĞU sarhoş olan Topluluğa baktım. Birand'a içimde dans etme hissi oluştu. Ayağa Kalktım ve dans edenlerin arasına karıştım. Dans eğitimi almadım. Ama zaten bardaydım. Bu Görenler beni bir daha görmeyeceklerdi. Içimdeki dans etme hissine uyup dans etmeye başladım. Bi el belimi kavrayınca döndüm. Mete değildi. Tanımıyordum. Adam bana sırıttı. Eli hâlâ belimdeydi. Tebessüm ettim ve geri çekildim. Başka tanımadığım Topluluğa yöneldim. Deli gibi dans etmeye başladım. yine bir el belimi kavrayınca durdum.
Yine aynı adam.
"Bu gece benimle olmak ister misin?" Güldü. Geri çekildim ve adama baktım. Arkadan bir ses
"İstemez!" Dedi ve adam yere yığıldı. Ses meteye aitti. Adamın üstüne çıktı ve yumruklamaya başladı. 4-5 erkek ayırdı. Ve ta ta ta tamm. Kendimizi dışarıda bulduk.
"Oros.."
"Şit." Işaret parmağımı onun dudaklarına yerleştirdim.
"Sakin ol" şaşırmış gibi bakıyordu.
"Gidelim hadi." Elini tuttum ve Arabanın olduğu yere doğru Yürüdüm. Sinirliydi. Arabanın koltuğuna ben geçtim. Çok Israr etti ama umrumda değildi. Arabayı benim evime doğru sürmeye başladım. Sessizdi. Konuşmuyordu. Kısa bi süreliğine ona baktım. Ayağını sallıyo, elleriyle uğraşıyordu.
"Seni seviyorum" dedim bir anda. Bana şaşırmış gözlerle baktı.
"O adam sana nasıl dokunur?!" Öfkeliydi.
"Seni seviyorum" dedim tekrar.
"Hayır ben bile dokunmaya kıyamıyorum."
"Seni seviyorum"
"Bu gece sımsıkı sarılcam ve o şekilde uyucaz."
"Ee zaten öyle uyuyoruz hayatım"
"Tamam daha sıkı sarılcam o zaman."
"Peki."
Sustu. Siniri yatışmış gibiydi. Evin önüne gelene kadar konuşmadık. Eve gelince arabayı park ettim ve içeriye girdik.
"Çık yukarı değiştir üstünü. Sigara içip geliyorum" sesi cidden sinirli geliyordu.
"Sigara içersen Yanımda yatamazsın"
"Sigara içip geliyorum dedim" bağırdı. Bana . Bağırdı.
Yukarıya çıktım. Üzerimi değiştirdim, dişlerimi fırçaladım ve kapıyı üzerime kilitledim. Banane abi. O pis kokusuyla gelmesin Yanıma. Yatağıma girdikten yaklaşık bi beş dakika sonra kapı tıklandı.
"Ne var" diye tersledim.
"Kapıyı aç"
"Pis kokuyosun hayır"
"Tshirtü çıkarttım aç"
"Hayır ya"
"Masal aç şu kapıyı yoksa kırarım"
korktum. Sesi korkunç geliyordu. Ayaklarımı yere sürte sürte Kapıya gittim ve kapıyı açtım. Yine aynı şekilde yatağıma giderek yattım.
"Bana baksana"
"Uyucam"
"Masal bana bak"
Bakmıcam işte ya. Ne zorluyon? Zorla da olsa döndüm ona doğru. tshirtü yoktu dediği gibi.
"Bana darıldın mı sen?"
Evet demek istesemde "hayır" dedim.
"Kay o zaman" dedi ve yorganı yatağa girmek için kaldırdı. Sağ tarafa doğru kaydım. Yatağa girdi. Sırtımı döndüm.
"Bişey unutmadın mı?"
"Dişler fırçalandı,üstüm Değişti,yarın okula gitmicez ve Çanta hazırlanmasına gerek yok. Bence unutmadım"
"Sıkıca sarılcaktık" dedi ve kollarını belime sımsıkı sardı.
"Ama.."
"Uyuu"
Bişey demeden uyuyakaldım.

Ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin