"Mete hadi kalkalım."
"Nereye"
"Beni evime bırakmıcan mı?"
"Of masal 2 sokak var alt üstü."
"Olsun. Psikopatlar da var. Düşünsene 5-6 tane tofaşcı bana laf atıyo. Sonra benim Üstüme doğ.."
"Kes sesini kalk hadi götürürüm ben seni"
"Ah kıskanç sevgilim"
"Hayır kıskanmadım sadece ilk ben olucam."
"Hoyor koskonmodom sodoco olk bon olcom."
"İğrenç duruyosun böyle"
"Biliyorum"
Odasından çıktık ve beyfendinin giyinmesini bekledim. Hayır yani madem 2 sokak ne diye giyiniyo ki?
"Hadi Mete ağaç oldum Kök salıyorum artık."
"Geldim sabırsız seven"
Oha çok taş olmuşş. -multideki gibi giyinmiş-
"Ağzından salya akacak kapat istersen"
"Hohoho nasıl komik. Ben bunları beğenmedim değiştir üstünü. Hem niye Değiştiriyon ki 2 sokak var alt üstü."
"Kim kıskanç acaba"
"Kom koskonç ocobo"
"Yürü hadi"
Merdivenlerden inmeye başladı. Mert'e yaptığım gibi yapıp son basamakta sırtına atlıcaktım. Mert alışmıştı bana. Bu halime. Son 4-3-2 ve atladım. Başta dengesini sağlayamadı ve
"Uuppss" gibi bi ses çıkarttı. Ama sonra elleriyle bacaklarımdan tuttu ve düşmememi sağladı. Bende boynuna sarılıyodum. Kapıya gelince inmem için ellerini çekti bende indim.
"Hadi bebemm" dedim ve yanağından makas aldım. Kro gibi davranmıştım. Sırıttı ve kapıyı açtı. Bahçe kapısından çıktıktan sonra Arabasının yanına geldik. Arabanın kapısını açtı ama ben kapattım.
"Yürüyelim"
Canım yürümek istedi. Yada bu mahalledeki kızlara 'o benim' diyerek Meteyle olan ilişkiyi anlatmak için yürümek istedim. Elimden tuttu. Ellerimizi birbirine kenetledikten sonra yürümeye başladık. Hava soğuk gibiydi. Hatta soğuktu. Bişey konuşmadan evimin olduğu sokağa geldik.
"Titriyosun" oha daha yeni anlıyo.
"Titriyorum"dedim normalmiş gibi.
"Al şunu"dedi ve ceketini çıkarttı.
"Geldik zaten Aşkım gerek yok"''olsun giy şunu kalsın. yarın getir ama''
elinden ceketi aldım ve giydim saçımı ceketin içinden çıkarttım. elimi tuttu ve evimin önüne getirdi. sarıldım ve yanağından öptüm.
''görüşürüz canım''
''yarın sabah almaya gelebilirim. haa istediğin bişi olursa ararsın 2 dakika içinde burdayım''
''peki. bay bay'' dedim ve bahçe kapısını açtım. içeriye girdim ve kapıyı kapattım. el salladım ve kapıya doğru yürüdüm.
''seni seviyorum'' diye seslendi. öpücük gönderdim ve evimin kapısını açtım. meteye baktığımda beni izliyodu.
''giderken dikkat et badboy'' dedim sırıtarak. öpücük gönderdi. bu 'hadi git içeri dondum burda' anlamı taşıyodu. içeri girdim ve kapıyı kapattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk Aşkım
Literatura Feminina5 senelik platonik Aşkın'a ulaşan Mete ve ilklerini sadece mete'de yaşayan masalın hikayesi