Huzurluydum. Mete'nin kollarındaaa. Bi an kollarını benden çekmesiyle Gözlerimi araladım.
"Mete" dedim uykulu sesimle.
"Yarım saattir sesleniyorum. Uyanman için illa senden uzaklaşmam mı gerekiyo?"
"Ne zamandır uyuyorum?" Dedim dediğini duymamazlıktan gelerek.
"Okulun kapanmasına 1 saat kaldı."
"Yuhh!" Dedim. O Kadar uyuyamadım ki. Nasıl uyudum?
"Iznimiz kaç saatti?" Diye sordum.
"Iznimiz bugünün sonuna kadardı."
"Tamam o zaman. Artık eve gidebilirim."
"hayır. 1 saat burda durup konuşcaz."
"Neyi?" Diyerek oturur pozisyona geçtim. Oda bağdaş kurarak karşıma oturdu.
"Dün babanla karşılaştım ve beni bugün Yemeğe davet ett...."
"Nasıl unuturum? Kalk kalk. Hazırlanalım. Sonra anlatırsın" diyerek ayağa Kalktım ve elimi kalkması için meteye uzattım. Benden destek alarak kalktı. Elinden tutarak onu sürüklemeye başladım. Ben korkumu nasıl yendim? Hâlâ merak ediyorum doğrusu. Dışarıya çıkınca Gözlerimi kırptım. Kaç saattir gün ışığı görmüyorum. Napayım yani? Teneffüse çıkmışlardı. Sınıftan çantalarımızı Alıp okuldan çıktık. Mete kendi Arabasına doğru giderken ben onun zıttına gittim. Arkasına döndü.
"Nereye kızım? Arabam burda." Dedi. Bende arabamı göstererek
"Benimki de burda." Dedim.
"Benim eve gidiyoruz o zaman" dedi ve Arabasına bindi.
"Çok bilmiş seni" diye homurdanarak bende arabama bindim. Ehliyet meselesini merak ediyorsunuzdur. Zenginiz biz ZENGIN. Babam yaptı bişeyler işte. Arabayı çalıştırarak Mete'nin evine doğru sürdüm. Eve ulaştığımda Mete kapıyı açıyodu. Arabadan indim ve yanına gittim. Kapıyı açamıyomuş gibiydi.
"Mete mal mısın? Iki saattir bi kapıyı açamadın."
"Bi öpücük alayım açarım"
"Sen hayırdır?" Dedim.
"Hadi lütfennn!!" Tabikide olmaz böyle bişey.
"Aç kapıyı Mete. Sokak ortasında olmaz böyle Şeyler."
"Sokak ortasında değiliz ki. Evin bahçesindeyiz. Hem sokakta olmazsa evde olur mu demeye çalıştın sen bakalım?"
Iyice fesatlaşmaya başladı bu çocuk. Elinden Anahtarı aldım kapıyı açtım ve onu içeriye ittim.
"Düzgünce bişeyler giy. Şık ol. Ama asla takım elbise giyme. Sorun olursa ara. Bay bay" diyerek kapıyı kapattım. Arabama binip eve gittim. Koşarak Kıyafet dolabımı açtım. Sarı puantiyeli bi üst ve siyah bi Şort aldım dolabımdan. Ayakkabı dolabımdan da siyah sandaletlerimi aldım ve giyindim. Saçımı yana doğru saldım ve hafif makyaj Yaptım. Telefonum titreyince hemen açıp baktım.
Kimden:sefgilim
Mesaj: çabuk ol kapıdayım.Kime:sefgilim
Mesaj: geldimm.Telefonumu arka cebime koydum ve Aşağıya indim. Son kez aynadan kendime baktım ve Dışarıya çıktım. Mete simsiyah giyinmiş Arabasına yaslanmış beni bekliyor. Kapıyı kapatıp Yanıma gittim.
"Çok güzelsiniz prenses"
"Sizde çok şıksınız prens"
Elimi omzuna koydum. Parmak uçlarımda yükselip yanağından öptüm.
"Hadi gidelim artık"
Kapımı açtı ve arabaya bindim. Oda yerine yerleşince evin yolunu söyledim ve sürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ilk Aşkım
ChickLit5 senelik platonik Aşkın'a ulaşan Mete ve ilklerini sadece mete'de yaşayan masalın hikayesi