İyi geceler mete

877 25 0
                                    

Yukarı Koşarak çıktım. Ayıcıklı pijamalarımı giydim. Saçımıda Dağınık ev topuzu Yaptım. Meteye bağırdım
"Metee!!"
Bikaç saniye sonra Yanıma geldi.
"Uyusak mı artık?"
"Masal sende çok meraklı çıktın benimle uyumaya."
"Hayır salak. Sadece cezamı çekmem gerekiyo"
"Tamam tamam hadi bana Eşofman ver."
"Mert beni gebertcek biliyon dimi"
"Hiçbirşey yapamaz ben Varım burda."
"Of al Şunları giy."
Elimdeki pijamaları attım. Banyoya gidip giyindi. O gelene kadar yatağıma yatmıştım bile.
"Şşt güzellik kaysanda bende yatsam"
2 Kişilik yatağım vardı. Ama o yatmasın diye kollarımı ve bacaklarımı yayabildiğim kadar yaydım.
"Of Mete of."
Yatağın en Sağına gittim. Oda Yanıma yattı. Sağ tarafa döndüm ve uyumaya çalıştım.
"Az daha sağa gidersen yere yapışcan. Gel böyle."
"Rahatım ben böyle"
"Of prenses."
Ellerini belime koydu bir anda kendine çekti. Bu seferde ona çok yakındım ama.
"İşte şimdi oldu."
Elleri hala belimdeydi.
"Ellerini Çek."
"Niye?"
"Sadece beraber yatcaz dedin sarılcaz demedin."
"Tamam"
Ellerini bi anda belimden çekti ve Sırtını döndü. Aman çokta tın. Ama çok sinirlenmişti. Belliydi. Sessizlik oldu.
"Metee uyudun mu?"
"Hayır."
"Niye"
"Bana yastık getirsene"
"Napcan yastığı?"
"Sana sarılamıyorsam yastığa sarılcam. Ben sarılmadan uyuyamam."
"Çok takıntılısın."
"Biliyorum. Ama şimdi ya sana sarılmama izin verirsin yada Kalkıp yastık getirirsin. "
Çok üşeniyodum. Aman sarılsın bişey olmaz diyen iç sesimi susturmaya çalıştım. Ama beceremedim. Meteye biraz daha yaklaştım. Sırtı hala dönüktü. Kolumu beline doğru uzattım. Vücutlarımız değiyordu. Kokusunu içime çektim. Imm değişik bi kokusu vardı. Ama çok güzeldi. Çikolata gibiydi.
"Masalcım biri bana sarılsın değil ben birine sarılayım istiyordum."
"Bugünlük bununla idare et."
Cevap vermedi eliyle elimi tuttu. Çok güzel bi histi bu. Çok mutluydum.
"Iyi geceler Mete."
"Iyi geceler masal"
Kendimi uykunun kollarına bıraktım. Sabah erken kalkmam gerekiyordu.

Ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin