Final

757 22 18
                                    

Biliyorum saçmalıyorum. Ama bu Kitabı'n sonunda Çağatayla Öykü ayrılacaktı. Çağatay başka bi Şehire taşınacaktı. 4lü grupları artık 3e düşecekti. Masal ailesi Yüzünden Meteyle ayrılacaktı. Ailesiyle beraber yurt dışına gideceklerdi. Mert masalla birlikte Almanya ya taşındı. Çünkü ikisinin aileleri dosttu. Birlikte bir holding açacaklardı Almanya da. Masalla Mert üniversiteyi Almanya da okuyacaktı. Türkiye de kalan Mete ve öyküydü. Onlar yalnızları. En çok sevdikleri yoktu Yanlarında. Beraber eve taşındılar ve iyice alıştılar birbirlerine. Sonra sevgili oldular. 20li yaşlarda evlenmeyi düşündüler. Ve öyle de oldu. Evlendikten 2-3 sene sonra kızları Dünya'ya geldi. Mete artık Masalı,Öykü Çağatay'ı unutmuştu. Mert zaten akıllarına dahi gelmiyordu. Bir gün Mert Masalı ikna edip bir haftalığına Türkiye'ye dönüp öyküyle vakit geçireceklerini düşündü. Masal kabul etti. Öyküye süpriz yapacaklardı. Mert Türkiye'ye dönünce öyküye mesaj Attı. Evinin adresini sordu. Öykü cevap verdi ama dışarıda buluşalım dedi. Çok güzel süprizlerim var diye ekledi. Masalın geldiğini bilmiyordu Öykü. Akşam saat 7-8 civarı lüks bir restorantda buluştular. Masal siyah mini sırtında derin dekoltesi olan elbisesini giydi. Öykü renkli elbise tercih etmişti. Mert masalla restorantdan içeriye girerken baktı. Masal gülüyordu. Içeriye girdiler. Hemen GÖRDÜ Mert öyküyü. Gülerek Yanlarına gittiler. Masal meteye baktı. Sonra kucağındaki tatlı kıza. Bakışları anında Öykü yü buldu. En sevdiği Arkadaşı sırtından bıçaklamıştı onu. En yakınaydı o. Hiçbirşey demeden oturdu masaya. Mert kulağına Eğilip isterse gidebileceğini söyledi. Masal yüksek sesle "ben burda kalıp ilklerimi Çalan adam pardon Şerefsiz ve 20 senemi dolduran bu KARDEŞ sandığım kişiyle aynı masada oturup onların Aşkın'ın meyvesini sevmek istiyorum. Bırak Mert burada durayım. Ne de olsa unutulduk."

Bitti. Okuyanım yok. Artık Yanımda duran Arkadaşlarım yok. Cidden Saçmaydı kitabım. Direk silmeyi düşündüm ama benim 2 tane de olsa okuyanım var. Sonunu öğrensinler istedim. Okuyanlarım siz siz olun kiminle olduğunuza dikkat edin. Ben Arkadaşlarım bu kitapta yanlış birşey yazdım diye dışlandım ve benimle konuşmuyorlar. Aslında bi taraftan onlar sayesinde final Yaptım. Bu hikaye aşktan yana değil. Arkadaşlıktan yanaydı. Masal ilklerini Mete de Yaşadı. Öykü Çağatay'a aşıktı. Mert kafasına göre takılırdı. Mete Masalı sevmiyordu. Seviyordu belki ama aklı öyküye kaydı. Benim bu hale düşmediğimi Söylemek istiyorum. Ben sadece Arkadaşlarım sayesinde bu kitabı bitirdim. Onlardan asla esinlenme yapmadım. Onlar benim kardeşlerimdi. Hala öyleler. Ama ben kardeşlerimiyim bilmiyorum. Neyse bu hikayenin her saçmalığını okuduğunuz için teşekkürler. Ileride daha sağlam bi kitapla Karşınıza çıkmayı düşünüyorum. Sürekli destek olan zoldyck1908 a çok çok teşekkür ederim. :)

Ilk AşkımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin