Piknik.

422 41 149
                                    

Selaaaammmm

Ben geldim yineeee, nasılsınııızzz

Güzel günleriniz, geceleriniz olsun ✨

Bu bölüm bebeğim bellarkee_ 'e ithaftır.

İyi okumalaaarr

-------------------------------------------------------------------------------------

(İki gün sonra)

İlahi bakış açısı

"Ne yani hiç pikniğe gitmedin mi gerçekten?" Ayşegül kafasını salladı. Gitmemişti hiç.

"Olmaz böyle ama. Gitmemiz gerek."

Ozan'la ellerinde papatya çayları, bahçedeki salıncakta oturuyorlardı. Yaklaşık bir saattir konuşuyorlardı burada. Yaz ayında bahçede oturmayı ikisi de sevdiğinden konuşma akıp gitmişti.

Ayşegül omzundan düşmekte olan battaniyeyi çekiştirdi tek eliyle. "Pikniğe mi?"

"Evet. Hem bak annem çok seviyor piknik yapmayı. Beraber gidelim ikili olunca çok tadı çıkmaz. Ne dersin?" Kupayı ağzına götürüp bir yudum aldı konuşurken. Ardından parlayan gözleriyle konuştu.

"O zaman yarın Firdevs teyzelere soralım. Eğer müsaitlerse gideriz? İki gün sonra çıkacağız zaten yola." Son cümlesinden sonra Ozan Ayşegül'e döndü.

"Sevdin mi burayı?"

"Çok sevdim. Gerçekten güzel vakit geçiriyorum ama minik kızımı özledim." Çakıl'ı kast ederek konuştu. Hilmi'yle her gün görüntülü konuşuyordu. Çakır'la birbirlerini sevmiş görünüyorlardı.

"Konuştun mu bugün Hilmi'yle? Nasılmış Çakıl hanım?"

Ayşegül aklına gelenlerle kahkahasını koyverdi.

"Kızımın mürüvvetini göreceğim sanırım... Çakır'la dip dibeler hep. Ya erken yaşta babaanne olursam?" Şokla Ozan'a baktı. Ozan da gülmeye başladığında çayından bir yudum daha aldı.

"Güzel olmaz mı? Küçük yavrular."

"Ay minik minik dişleri olur onların! Çok tatlı olurlar!"

***

"Firdevs teyze gerçekten işin varsa erteleyebiliriz. Yani çok önemli bir şey değil zaten." Ayşegül bir kez daha konuştuğunda Firdevs hanım kaşlarını çattı.

"Kızım, canım benim eğer işim önemli olsaydı zaten erteleyelim derdim. Rahat ol lütfen. Ayrıca, bu havanın tadını başka nasıl çıkaracağız Allah aşkına? Ne güzel gidelim işte. Bize de iyi olur."

Yarım saat önce piknik olayını söylemişlerdi. Firdevs hanım yarın bir arkadaşı tarafından davet edildiğini söyleyince Ayşegül iptal etmek istemişti ama red yemişti fikri.

"Ayrıca Mukadder kesin beni kekimin tarifini almak için çağırıyor. O hep böyleydi ama, hep kendi çıkarları doğrultusunda hareket eden biriydi. Yalaka Mukadder!" Kendi kendine konuşan Firdevs Hanım Ayşegül dışında kimsenin umrunda olmamıştı. Ayşegül başta garipsese de sonradan boşverip Ozan'a döndü ve ne yaptığına baktı.

Galerisinde geziniyordu. Birkaç fotoğrafı işaretledi. Sonra Ayşegül'e dönüp sordu.

"Hangisi?" Ayşegül göz gezdirdi fotoğraflarda. Hepsinde iyi çıkmıştı gerçekten.

Siyah tişört ve siyah pantolonlu olduğu fotoğrafı işaret etti.

"Hepsi güzel çıkmış ama bu."

Pollyanna ve Kız ÇocuğuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin