6

2.8K 324 116
                                    


Çalıştığım klinikte günlerdir kaos hakimdi.

Onu anlamaya çalışıyorduk fakat o daha durumu kavramamıza izin vermeden bize saldırıyordu. Daha doğrusu iş arkadaşlarıma, meslektaşlarıma. Ben onun olduğu kattan uzaklaştırılmıştım. Bazen kaldığı kata göz ucuyla bakıyordum. Gördüğüm tek şey tekmelenen bir kapı ve duyduğum tek şey ise korkunç kahkahalar.

O sadece 3 gündür buradaydı. Fakat kimse onunl baş edemediğinden sanki 3 asırdır buradaymış ve bize işkence ediyormuş gibi hissettiriyordu.

Başhekimin yanına raporlar için gittiğimde dahi laf arasında Taehyung'un konusunu açamıyordum. Başhekim o geldiği günden beri huzursuz ve agresifti, beni terslemesinden korkuyordum.

Dördüncü gün attığı kahkahaların arasında kendi ismimi duydum.

'Kim Jisoo' diye çığlık atmıştı ve ardından, 'Seni gülümseteceğim, sadece yanıma gel tatlı şey~' diye devam etmişti.

O gün bu konu hakkında başhekimle konuşma konusunda tüm cesaretimi topladım ve odasına gittim. Fena tartışmıştık, başhekim bu işe kendi iyiliğim için bulaşmamamı söylemişti.

Sonraki 3 gün boyunca Taehyung sadece etrafı dağıtmıyordu, artık çalışanlarada zarar vermeye başlamıştı.

Ne istediğini soranlara 'Kim Jisoo ile görüşmek istiyorum.' diyordu. İstediğini alamayınca saldırıyordu.

Suçluluk duymaya başlamıştım. Başhekim onun başka bir kliniğe sevki konusunda dilekçe yazacağını söylediğinde ona engel oldum. Başka yere gitse dahi benle konuşmadığı müddetçe etrafına zarar vermeye devam edecekti. Ben intihar girişiminde bulunacak kadar kaybedecek hiçbir şeyi olmayan o kızdım. Zarar verdiği insanların kaybedecek çok şeyi vardı belki de ama benim yoktu. Bana ne olacağını ya da Taehyung'un benim hakkımda ne düşündüğü önemli değildi o yüzden, benim nezdimde.

Başhekimi o anki üzerindeki gerginliği ona karşı kullanarak onu ikna edebilmiştim. Bir psikiyatri kliniğinin başhekimi dahi olsan sinirlerin yıprandığında savunmasız kalırdın.

Elime dosyalarımı alıp asansöre ilerledim ve Taehyung'un katını tuşladım. Asansörden indim, kahkaha ve çığlık seslerinin yankılanıp birbirine karışan koridorda aydımlayıp Taehyung'un odasına ulaştım.

Derin bir nefes aldım, yaptığım şey benim için ne kadar doğrudur bilmiyorum fakat sadece onu, en azından bu klinikteyken, başka insanlara zarar vermesine engel olacak kadar sakinleştirmek istiyorum. Aldığım nefesi verdim.

Ve giriş kartımı kapıya okutup Taehyung'un odasına girdim.









joker ⚛ vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin