25 (final)

1.9K 205 74
                                    


[FLASHBACK]  


Taehyung neşeli bir çocuk sayılırdı. 

Bazı psikolojik sorunları olan annesi, ailesini korumaktan aciz babası ve sürekli olay çıkaran küçük kardeşleri haricinde genelde arkadaşlarının yanında neşeli olurdu. İki erkek ve bir kız çocuğa sahip işçi sınıfından bir baba ve bulduğu her fırsatta gizli kapaklı iş çeviren bir ev hanımın en büyük çocuğu olarak dünyaya gelmişti. Ekonomik durumları tahmin ettiğiniz üzere pek parlak sayılmazdı. Evin tek gelir kaynağı babanın asgari maaşı idi. Baba Taehyun, sigara parası ve çocukların harçlıkları hariç geri kalan maaşını karısına verirdi. Çocuklar ve evin ihtiyaçları için. Fakat anne Minhee paranın neredeyse tek bir kuruşunu dahi ne ev ne de çocuklar için harcardı. Paranın tamamını kendisi , sadece kendisi için bir köşede gizlice biriktirir, çocuklarının ellerinden gündelik olarak zorla aldığı harçlıklarla evin fatura gibi giderlerini öderdi. Bazen harçlıklar yemeğe içmeye yetmediği zaman ki çoğu zaman yetmezdi zaten, hanenin yiyecek ihtiyacını çöplerden karşılardı. hem kendine hem de ailesine bu kadar eziyet çektirirdi açgözlülüğü ve pintiliği yüzünden. Fakat çocuklarının boğazından kesipte biriktirdiği paraları kendi için harcamaya bile kıyamazdı.


Babası ise annesinin yaptığı her şeyden haberdar olmasına rağmen görmezden gelirdi. Hem kavga ettikleri zaman Minhee'nin çenesiyle baş edemediğinden ve karısının arsız ve sınır tanımaz bağırmaları tüm mahalleyi ve caddeleri alıp götürdüğünden hem de boşanmaktan korkardı ve en çokta boşandığı zaman etraftaki insanlar ve akrabaların konuşacaklarından. O dönemde asya kültüründe boşanmak ayıplanılacak ve aşağılıkça bir şeymiş gibi görülürdü. Ve ayrılamazdı ' toplum ne der' baskısından asalak çiftler, olan arada kaynayan zavallı henüz olgunlaşmamış küçük ruhlara olurdu ve bu ruhlar büyümeye zorlanırlardı dört bir yanlarında açılan yaralarla. Bu yaralar oluk oluk kanardı ta ki artık ruhta akacak tek bir damla kalmayana kadar.


Taehyung ise babasının toplumdan bu kadar korkmasını fazla ezikçe ve iğrenç buluyordu. Bir insan nasıl 'toplum ne der' uğruna kendi çocuklarının harcanmasına kıyardı? Toplumun sözlerine verdiği değerin çeyreğini kendi çocuklarına gösteremeyen bir adama zerre saygısı yoktu ve olmayacaktı da. Nitekim tüm bunları yaşarken evin içinde dışarda her zaman neşeli ve dans eden Taehyung olurdu. İçerde ki Taehyung'u sevmezdi zaten tanısa, dışardakiler. O yüzden hiç bilmemeleri ve hiç tanımamaları daha iyi olurdu Taehyung'a göre.


Taehyung'ta kayışın koptuğu an annesinin  henüz 12 yaşındaki kız kardeşine hırsızlık yaptırdığı andı. Evde tartışmayı alevlendirdi, babasıda ilk başlarda katılmıştı fakat Minhee'nin zeytinyağı gibi üste çıkma ve yetmezmiş gibi bir de karşı tarafı suçlama hamleleri hiç gecikmemişti. Sadece 'Bizden çaldığın yetmiyor başkalarınınkine de mi göz dikiyorsun?!' demişti Taehyug. Minhee ise az para kazandığını söyleyip kocasını suçlamıştı. Ve daha sonra olanlar oldu, Taehyung annesinin bağırışları arasında kendini kaybedip sofanın kapısına yumruğunu geçirerek kapıdaki camı yerle yeksan etmişti. Ardından annesini yere fırlatmasınada engel olamadı. Fakat bu durumu daha da kötüleştirdi. Annesi aldığı darbeyle iyice çıldırırken Taehyung daha fazla dayanamayıp ceketini almış ve terk etmişti evi. 


Biraz sahilde dolanıp hava almayı denedi. Gece iyice çökünce başka çaresi kalmadığından sadece annesinin çoktan uyumuş olduğunu ümit ederek evine geri döndü. Dönüş yolunda burnuna çarpan yanık kokusuyla başını kaldırdığında alevler içinde kalmış evini görmüştü. Annesi evi yakmıştı. 


Başından aşağı sıcak bir şeylerin döküldüğünü ve ensesinin ürperdiğini hissediyordu. İtfaiye çalışanlarının taşıdığı ceset torbalarından birine koştu, engel olamamıştı onu tutmaya çalışanlar. Açmıştı torbanın yanık kokan fermuarını ve avuçlamıştı kız kardeşinin yanmış yüzünü. O an sormuştu 'Kim yaptı?' diye. 'Kim Minhee, sanırım anneniz oluyor. Kaçmaya çalışırken yakalandı ve karakola götürüldü.' demişlerdi. 


 Ve böyle başladı işte Taehyung'un sokağa düşüş hikayesi. Yetimhaneyi girmeyi reddetmiş ve kaçıp sokaklara düşmeyi tercih etmişti daha onaltısındayken henüz. Sokaklarda Jungkook ile tanışacak ve onunla birlikte torbacılıkla atacaktı ilk adımını suç dünyasına. Daha sonrasında daha büyük adamların ilgisini çekecek ve 'öldürmenin inceliklerini' öğrenecekti. Ve ilk kurbanıda onu bu hale getiren kişi, annesi olacaktı. 


Şimdi ise yanında tek bir kişi vardı, tek bir kadın. İki yanından bağladığı, uçları mavi-kırmızıya boyanmış ponytailleri ve kırmızı tütülü elbisesiyle o buradaydı, onun Jisoo'su hemen yanı başında ve gülümsüyordu. Her zaman orada olacaktı ve her zaman Taehyung'la beraber gülümseyecekti.







(OKUYAN HERKESE TEŞEKKÜR EDERİM~)





joker ⚛ vsoo ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin