•Nicki Minaj-Starships
Bu bölüm mizuslovestories tarafından yazılmıştır.
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
Renas, bunları düşünürken aynı zamanda karşısındaki güzel şeyi inceliyordu. Umursamayıp,bu çocuğu dışarıdaki ahlaksız itlere yem etmeli miydi?
Hayır,tabii ki!Yem edemezdi.
"Sıtar Tirrek,gel bizimle."Renas sert bir sesle konuştuğunda,şaşkınca etrafa bakındı Hoshi."Sıtar tirrek'te kim?"
Üçü birbirlerine 'Ne oluyor amına koyayım?'Bakışları atarken Renas "Sensin."Diyerek,dövme olan işaret parmağını çocuğa uzattı.
Hoshi kendisine uzatılan parmağın ucuna,kendi işaret parmağının ucunu değdirdi."Dünyalı,benim ismim Sıtar Tirrek değil.Hoshi Nova."
Renas,Ayhan ve Emre şokla birleşmiş parmaklara ardından garip çocuğa baktı ki çok geçmeden,sokağı inletecek bir kahakha tufanı daha gerçekleşti.
Hoshi biraz korkarak parmağını geriye çekerken,Renas elini sarı saçlarına atarak geriye ittirdi."Nerelisin sen?"Kahkahaları bitince sormuştu Emre."Pastel gezegenindenim."
"Uzaylısın yani?"Ayhan ciddi bir ses tonuyla sordu.Hoshi anlamayarak dudaklarını büzdü.
Uzaylı ne demekti?
"Uzaylı ne demek bilmiyorum ama bu gezegenden değilim."Nazikçe konuşarak gülümsedi.Kısa bir sessizlik sonrası üçlü tekrardan kahkahalara boğuldu.
"Hangi akıl hastanesinden kaçtın?"Nefes nefese sordu Ayhan."Akıl hastanesi nedir?"Hoshi bir günde ne kadar çok farklı şeyler öğrenmişti böyle!Keşke hepsini not alsaydı.
Renas en sonunda dövmeli elini havaya kaldırarak diğerlerininde gülmesini durdurken,kendisine tatlı tatlı bakan değişik çocuğa başıyla arabayı gösterdi.
☆
"B-bundan garip sesler geliyor!"Hoshi mırıldanırken,rahatsızca kıpırdandı.
Onun gezegeninde arabalar,yerden gidiyor olsa bile uçardı.Tekerlekler eski modaydı!
Arka koltukta,garip çocukla beraber oturan Emre kapıya yapışırken ön taraftaki ikiliye baktı."Karakola mı gidiyoruz,akıl hastanesine mi?"
"Beyazkola gidiyoruz."Ayhan'ın espirisine sadece kendisi kahkahalarla gülerken, Renas sırıtarak direksiyonu sağa kırdı."Lan ben ciddiyim!Nereye götürüyoruz Sıtar Tirrek'i?"Emre,Ayhan'ın koluna vurarak sordu.
"Eve."Renas gözlerini yoldan ayırmadan kısa bir şekilde cavapladı."He tamam-NE!?"Emre ve Ayhan şokla bağırırken,Hoshi oturduğu yerden sıçrayarak üçlüye baktı ardından başını camdan dışarıya çevirerek gülümsedi.
"Çok güzel."Diye fısıldadı Hoshi,ağaçlara ve akıp giden yola bakarken."Benim gezegenimde ağaçlar rengarenk."Heyecanla kendisine 'Ne diyor lan bu değişik?'Bakışı atan Emre'ye baktı.
"Eve değil,akıl hastanesine gitmek daha mantıklı gelmeye başladı."Diye mırıldanırken güldü Renas."Ne değişik çocuksun.."
"Ben değişik degilim ki!Sizler değişiksiniz!"Hoshi tatlı bir şekilde reddederken mor gözleri dikiz aynasından sarışının,siyahlar ile buluşmuştu.
"Çocuk mu?Lan bu kız değil mi?"Ayhan şokla arkaya bakarken,Emre ve Renas göz devirdi."Erkek lan!Senin benim gibi."Diye cevapladı Emre."Nasıl amına koyayım!?Bildiğin kız lan bu!Saçlar,kıyafeti..Ulan elbise giyiyor lan!"Ayhan kesin bir şekilde reddetti.
"Sesinden anlamadın mı Ayhan ayısı?"Dedi Emre."Nasıl lan?"Ayhan çocuğa bakarak "Çıkar göster amcaya."Dedi.Görmeden çocuğun erkek olduğuna inanmazdı!
Hoshi anlamayarak kaşlarını çattı ve dudaklarını öne büzdü.Neyi çıkarıp gösterecekti ki?
Arabanın savrulması ile yana doğru uçtular."Ne oluyor lan?"Ayhan,gözleri irileşmiş Renas'a bağırdı."Konuşup durmayın lan!Dikkatimi sikiyorsunuz!"Diye adeta kükredi sarışın.Arabada bir sessizlik oluşurken,Hoshi tekrardan camdan dışarıya bakarak dışarısını izlemeye koyuldu.
Değişik çocuk,dudaklarını büzerek ne olduğunu anlamaya çalışırken çok tatlı oluyordu.Renas ise bu görüntüyü dikiz aynasından görünce anlık afallamış ve arabanın kontrolünü kaybetmişti.
"Sen şimdi erkek misin?"Ayhan dayanamayarak sormuştu,tabii Renas'tan ters bir bakış kazanmıştı ama olsundu!
"Aslında benim gezegenimde cinsiyet ayrımı yok.Bu gezegene göre erkeğim."Gülümseyerek cevapladı adamı.
"Bakırköy'e sür kardeşim."Ayhan gözlerini değişik çocuktan çekerek,oturduğu koltuğa sindi.
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
iki farklı anlatım sitili,bir araya gelerek harika bir şey oluşturuyor.
İlk defa böyle bir şey yapıyorum-yapıyoruz..VE ÇOK HEYECANLI!!
SİZLERİ SEVİYORUZ ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEVKALBEŞER (BxHERMAFRODİT)
Fantasy[ASKIDA] Bu kitabı okumak için lazım olan seyler; 1-50 kuruşunuz olması. 2-Uzaylı olmanız. 3-Bekleyin...Hala bu maddeleri okuyor musunuz? Bir uzaylının...Evet gerçek bir uzaylının,zengin kekosu ile tanışması nasıl olabilirdi? Hayır amına koyayım...