6-Üç Beyaz

4.1K 578 216
                                    

•Hatsune Miku-Tell Your World

Bu bölüm mizuslovestories tarafından yazılmıştır.

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*

"Sen De Sevdin Mi?"

Değişik çocuğun sorusu ile gözleri irileşirken ellerini,tuttuğu yanaklardan çekerek omzunu patpatladı Hoshi'nin.

"Tabii olum!Kardeşim gibisin sonuçta."

Hoshi,sarışının kendisini sevmiş olması ile heyecanla ellerini birbirine vurdu."Ben de seni sevdim!"Renas aldığı itiraf ile gözlerini çocuktan kaçırırken,gözüne yatağın ilerisindeki çalışma masasının üzerindeki kalemi çarptı.

"Sıtar Tirrek...Bi bakıver hele."Diyerek işaret parmağı ile kalemi gösterdi."Baktım."Hoshi merakla dudaklarını öne büzdü."Sen uzaylısın ya..Kalemi uçurabilir misin?"Diye sordu Renas.

Çocuğun tabii ki uzaylı olmadığına inanıyordu.Ya fazla saftı ya da deliydi bu değişik çocuk ama şansını denemek istemişti.

Hoshi kıkırdayarak elini kaleme doğru uzattı.Renas önce çocuğa ardından yavaşça havalanan kalame baktı.Sonra tekrardan çocuğa baktı ve tekrar havada uçan kaleme baktı.

Hacada uçan kalem...

"AAAAAAAAAA!!!!"Dehşetle bağırırken ayağa kalkmıştı lakin halının kenarına takılarak yeri boylamıştı."Renas!İyi misin?"Hoshi endişeye yataktan ayaklarını sarkıtırken,Renas eliyle çocuğu durdurdu.

Korkuyla,hala uçan kalame bakarken odaya "Ne oluyor lan!?"Diye bağırarak giren Ayhan ve Emre'ye eliyle kalemi ardından endişeyle bakan çocuğu gösterdi.

"Ne oluyor amk?"Ayhan ve Emre önce çocuğa sonrada havada uçan kaleme baktı ve tekrar çocuğa baktılar ve tekrar kaleme baktılar.

"Pilot kalem ilk defa isminin hakkını veriyor-AAAAAAAAA!!!"Ayhan bağırırak duvara yapışırken Emre öylece kalmış,kaleme bakıyor ve "İ-ip vardır ya!"Diye mırıldanıyordu.

Hoshi elini indirirken,kalemde masaya yavaşça geri inmişti."Arkadaşlar iyi misiniz?"Sorusuyla,üç kişinin dehşet dolu bakışları kendisine dönmüştü.

Hoshi karşı koltukta yan yana oturmuş, kendisine korku dolu bakışlar atan üçlüyle
dudaklarını dişledi.

Hani onu sevmişlerdi,neden şimdi hayalet görmüş gibi bakıyorlardı ki?

"Nesin sen?"Ayhan korkuyla sordu."Başka gezegenden gelen bir araştırmacıyım."Diyerek on ikinci defa aynı cevabı verdi Hoshi."Bana,bilmediğimiz bir şey söyle."Dedi Ayhan dedektif edasıyla.

"Ne?"Hoshi anlamayarak bakarken Renas, Ayhan'ın başına okkalı bir tokat attı."Dalyarrak dalyarrak sorular sorma amına koyayım,yeter."Sinirle homurdanırken ayağa kalktı.Renas'ın ayağa kalkmasıyla beraber Hoshi'de gergince elleri ile oynadı.

Ya onu evden atarlarsa?Ne yapardı o zaman?

"Uzaylısın sen şimdi?"Renas gözlerini kırpıştırarak sordu."Ulan..Bana diyor, dalyarrak sorular sorma diye kendisi-"Ayhan isyanını,sarışından aldığı sikici bakışlar ile durdururken Hoshi "Uzaylı ne demek?"Diye sordu.

"Bu gezegenden değilsen uzaylı olursun."Dedi Renas.Şu an yaşadığı olaylara hiçbir şekilde anlam veremiyordu."O zaman evet, uzaylıyım."Diyerek gülümsedi Hoshi.

"Akıl hastanesine gitmeliydik...Deliriyorum."Diye mırıldandı Emre."Akıl hastanesi ne?"Diye sordu Hoshi.

"Aklı yerinde olmayan insanların tedavi olduğu...Şu an aslında olmamız gereken yer."Diyerek oturma odası ile birleşik olan mutfağa girdi,Renas.Bir şeyler içip kafasını dağıtması gerekiyordu.

"Kahve mi,içki mi?'Diye sordu koltukta oturan ikiliye."Kahve yap abi."Diyerek geriye yaslandı Ayhan,göz hapsine aldığı uzaylıya bakmaya devam ederken."Ben de kahve istiyorum."Emre gerginlikle,yanında oturan bedene sığındı.

Bu uzaylı çocuk,Dünya'yı istila etmeye gelmiş olamazdı..Değil mi?Zaten şu zamana kadar,onlara zarar bile vermemişti.

"İstila mı etmeye geldin?"Diye sordu Emre, en sonunda dayanamayarak."Neyi istila etmeye geldim?"Diye sordu Hoshi merakla."Dünya'yı."

"Hayır,hayır araştırmaya geldim.İstila etmeye değil."Diyerek olumsuz anlamda, hem ellerini hem de başını salladı."Sıtar Tirrek.Sen ne içeceksin?"Diye sordu Renas, bir yandan kahveleri hallederken.Kendisini her şeyden soyutlamış bir haldeydi.

"Şey..Şu,beyaz şeyden var mı?"Diye sordu Hoshi heyecanla.

"Ayran mı?"

"Sperm mi?"

"Süt mü?"

Emre,Ayhan ve Renas sırasıyla sormuştu.Renas ve Emre 'Sperm mi?' Diye soran Ayhan ayısına,ters ters bakarken Hoshi "Onlar ne?"Diye sordu.

Anlaşılan bu uzaylı çocukla daha çok işleri vardı.

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*

+Bence ben bunların şoklarını anlatamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

+Bence ben bunların şoklarını anlatamıyorum.Sanki her gün uzaylı görüyor gibi tepki veriyorlar.
-Ben de anlatamıyorum..
+Daha ne yazabiliriz ki?Şok oldular öldüler mi?
-6.Bölüm bu olsun.Üçüde Allah'ına kavuşmuşlardı,Hoshi ağlıyordu.Son.

SİZLERİ SEVİYORUZ☆

FEVKALBEŞER (BxHERMAFRODİT) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin