Bu bölüm mizuslovestories tarafından yazılmıştır.
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
👽
👦🏼
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
"Sıtar Tirrek...Bu kıyafetle dışarı çıkarsan sikerler seni lan-Ah ne vuruyorsun be?!"Ayhan başına yediği tokatla susmak zorunda kalmıştı."Karışma Ayhan.İstediğini giyer."Diye tısladı Renas.
Hoshi giydiği siyah yıldızlı elbisesinin uçlarını tutarken,bilekten bağlamalı topuklu ayakkabıları ve büyük yıldız küpeleri adeta parlıyordu.
Renas kabul etmeliydi,bu çocuk Dünya'dan olmazdı zaten!
"Abi-"Ayhan itiraz edecekti ki Emre "Zaten kıza benziyor olum,bir şey olmaz.Ayrıca Renas'ın yanında olduğu sürece kimse bakamaz bile."Diyerek araya girdi.
Hoshi'nin gözleri parlarken Renas'a baktı."Neden Renas'ın yanında olduğum sürece kimse bana zarar veremez?"Ayhan yavaşça çocuğa yaklaştı "Çünkü o bir...O bir..Dingılmıngıl."Büyük bir ciddiyetle konuştu.
"Dingılmıngıl mııı???"Hoshi ellerini yumruk yaparak çenesinin altında birleştirmiş büyük bir şaşkınlık ve heyecanla,gözü sıyıran Renas'a baktı."Evet o bir dingıl-Ah!Lan vurma hayvan!!"Ayhan karnına yediği yumrukla geriye savrulurken,Renas sinirle bir nefes verdi ardında kendisine bakan çocuğun başını okşayarak öne doğru hafiften ittirdi.
"Gidelim hadi."
☆
Gürültülü müzikle Renas gözlerini devirirken,Hoshi heyecanla ilk defa duyduğu müziği aklına kazıyor,Ayhan ve Emre ise bir grup kızın yanına adeta uçarak gidiyordu.
"Uzaylı!"Renas sesini duyurmak için kendisinden baya kısa çocuğun kulağına eğilerek seslenmişti.Hoshi heyacanla Renas'a "Dünyalı!"Diye bağırırken gülümsedi.
"Yanından ayrılma,aç kurtlar havada kapar seni."Diyerek çocuğu kolunun altına aldı.Hoshi'nin kalbi bu yakınlıkla hızla atarken,Renas'ın yönlendirmesi ile bar tezgahına ilerlediler.
"Renas abi.Nasılsın?"Bardağı patlatmayı bırakarak sordu çocuk."Eyvallah kardeşim,iyiyiz çok şükür.Sen nasılsın?"Renas mesafeli bir şekilde konuşurken,elini kalbine koyarak başını hafiften eğmişti ardından uzaylının tabureye oturmasına yardım ettikten sonra yanına oturdu.
"İyiyim abim.Aynısından mı?"Diye sordu çocuk.Renas başıyla onaylarken "Sütte alayım,sıcak olsun."Dedi.Hoshi'nin gözleri büyürken heycanla ellerini birbirine vurdu ve hafif peltek sesiyle "Süüütt!"Diye bağırdı.Çocuk şaşkınca bakarken "G-getireyim abi."Diyerek depoya ilerledi.
"Süt!Süt!"Hoshi mutlulukla bağırırken ellerini birbirine vuruyordu.Renas,çocuğu izlemeyi bırakarak etrafa şöyle bir bakındı.
Uzaylıya,pis gözlerle bakarken sırıtan adamları görmesiyle kaşları çatılırken tabureyi kendisine çekerek kolunu,çocuğun omzuna attı."N-ne oldu?"Hoshi merakla sorarken Renas'ın dudaklarını,şakağına bastırması ile nefesini tuttu.
Amanın!Neler oluyordu böyle?
"Adamlar sana bakıyor amına koyayım!Gırtlaklayacağım şimdi."Diye tısladı dişlerinin arasından."Kim bakıyor?Amına koyalım onların."Dedi Hoshi heyecanla.
Zavallı uzaylı,amına koyayımı hala selam vermek sanıyordu!
Renas anlık siniri kaybederek yüksek sesli kahkaha atarken,Hoshi'de kıkırdamaya başlamıştı.
"Sütü getirdim abi...İçkiyi hazırlıyorum hemen."Barmen bardağı masaya bırakarak kristal bardağı raftan aldı.Renas tek eliyle sütü alarak çocuğa uzatırken,Hoshi hemen iki elini sıcak bardağa sarmış dudaklarına götürürken,Renas bardağı bırakmıştı.
Hoshi sütten minik yudumlar alırken memnun mırıltılar çıkarıyordu.Renas, çocuğa bütün ilgisini verirken önüne bırakılan içkiyi fark etmemişti bile.
Hoshi başını kaldırarak,kendisine dikkatle bakan sarışına tehgazın üzerinde duran bardağı göstererek "Sen de içsene."Diye mırıldandı.
"Ne?Ha."Renas kendisine gelerek kristal bardağı aldığı gibi içkiyi kafasına dikti."Vay canına!Ben de deneyeceğim!"Hoshi bardağı birden dikince,sütün çoğu üzerine dökülmüştü.
"Dur değişik-Dur..."Renas çok geç kalmış bir şekilde mırıldanırken,Hoshi bardağı indirerek kucağına dökülen süte baktı.
"D-döküldü..."Alt dudağını öne doğru büzülürken,mor gözleri dolu dolu olmuştu."Tamam lan ağlama.Gel üzerini değiştirelim,sonra tekrar süt içersin. Gel."Renas çocuğun elindeki bardağı alarak tezgaha bıraktı ardından elinden tutarak dikkatlice tabureden indirdi.
☆
"Yedek hiç mi kıyafet yok amına koyayım ya!?"Renas sinirle homurdanırken dolapları kurcalamaya devam etti.Hoshi o sırada ıslak elbisesinden kurtulmuş,sadece iç çamaşırı ile dururken Renas birden arkasına döndü.
"Lan!"Geriye giderek dolaba sırtını çarptı."Ne ara soyundun olum sen?"Çocuğun yıldız desenleri olan vücuduna bakarken fark ettiği şeyle gözleri şokla irileşti.
"Lan,senin göğüs uçların neden mor?!"
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
SİZLERİ SEVİYORUZ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEVKALBEŞER (BxHERMAFRODİT)
Fantasy[ASKIDA] Bu kitabı okumak için lazım olan seyler; 1-50 kuruşunuz olması. 2-Uzaylı olmanız. 3-Bekleyin...Hala bu maddeleri okuyor musunuz? Bir uzaylının...Evet gerçek bir uzaylının,zengin kekosu ile tanışması nasıl olabilirdi? Hayır amına koyayım...