10-Yıldızlardan Bile Güzel

4.3K 561 170
                                    

Bu bölüm mizuslovestories tarafından yazılmıştır.

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*

Emre ve Ayhan Hoshi'nin dediği şeyden sonra birbirlerine bakmayı bırakarak "Tuvalete gitmem lazım...Fırında yemeğim vardı..Amcam ve dayım evleniyor gideyim ben..Babam doğum yapacak.."Gibi gibi aptal sapan cümleler kurarak,evin bahçesinden koşar adımlarla ayrılmışlardı.

Renas ikilinin arkasından anırarak gülmeye,Hoshi ise sarışının gülmesi ile gülmeye başlamıştı."Alemsin Sıtar Tirrek."Renas kahkahasını bastırarak oturduğu yerden uzandı ve Hoshi'nin saçlarını karıştırdı.Bu yaptığı hareket ile Hoshi'nin yanakları pembeleşirken,kalbinin neden bu kadar hızlı attığına anlam veremiyordu.

Renas elini geri çektikten sonra kararmış gökyüzünü süsleyen yıldızlara baktı ardından çimlere yatarak,derin bir nefes verdi."Sen şimdi oradan mı geldin?"Gökyüzüne bakmayı bırakmadan sormuştu.Hoshi anlamayarak "Nerden?" Diye sorduğunda karşılığı,sarışından aldığı ufak bir kıkırtı olmuştu."Uzaydan..Uzaydan geldin?"

"Evet."Hoshi başıyla onayladı ardından "Ama burasıda,bu gezegende uzayın bir parçası..Yani farklı bir gezegenden geldim."Diye ekledi."Uzaylısın yani."Renas başını, çimlerde bağdaş kurarak oturmuş çocuğa çevirdi."Sen de öylesin çünkü burası-"

"Tamam Sıtar Tirrek,tamam."Renas  çocuğun peltek sesiyle hızlı hızlı kendini anlatma çabasına güldü.Fazla..Fazla tatlıydı bu çocuk."Yanıma yatsana."Diyeverdi bir anda kendini tutamayarak.

Hoshi heyecanlanmaya başlarken başıyla onayladı.Kendisini yana kaydırarak Renas'ın dibine girerken,geriye yaslandı ve sırtını soğuk çimlerle buluşturdu ama başını yatıracağı zaman Renas "Bekle-" Diyerek durdurmuştu onu.Kolunu uzaylı için yastık hale getirerek "Tamam şimdi yatabilirsin."Demiş, kızarmaya yüz tutmuş yanaklarını saklamak için başını tekrardan gökyüzüne çevirmişti.

Hoshi başını sarışının koluna koyarak yatarken bakışlarını Renas'a çevirdi tabii sarışın çocuk izlendiğini bir iki dakika sonra fark etmiş,başını yana çevirmişti ki burnu ucu, ne ara yan yatmış olduğunu fark etmediği Hoshi'nin minik burnun ucuna değmişti.

Bu çocuk neden bu kadar yakında duruyordu!?

Sertçe yutkunduktan sonra "Neden bana bakıyorsun?"Diye sordu Renas, karşılığına mor gözlerden büyülenmiş gibi bakışlar ve "Çünkü sen yıldızlardan bile daha güzelsin."Cevabını almıştı.Sarışının nefesi kesilirken kolunu kıpırdatmamaya özen göstererek yan yattığında, iki beden de artık birbirlerine bakıyordu.

"Güzel değilim ben oğlum.Yakışıklıyım,güzel olan sensin."Dedi Renas, şu an içinde bulunduğu güzel ortama tezat bir ses tonu ve cümleler ile.Hoshi biraz şaşırdı ardından utanarak "Pekii."Diye mırıldandı tatlı tatlı.

Aralarında tekrar bir sessizlik olurken Hoshi biraz daha yaklaştı sıcak bedene.Hava soğuktu, bu adam nasıl sıcak kalabiliyordu ki?Hoshi'nin vücudu,i an ki sıcaklığa uyum sağlar ona göre ısısını ayarlardı.Kutuplara gitse vücudu, ne giyerse giysin buz gibi olurken aynı şekilde çöle gitse yine aynı durum olurdu.

"Üşüdüysen içeriye girelim."Diye mırıldandı Renas,şu an ki yakınlıkları alt taraflarına kan ponpalanmasını sağlarken.Hoshi'nin başını olumsuz anlamda sallayarak "Üşümedim sadece vücudum havaya uyum sağlıyor."Demesi ile boğazını temizledi."Anladım.."Bu çocuk bir de uzaylı değilim diyordu!

Tekrar bir sessizlik çöktü,tekrardan birbirlerine baktı ikili.Renas'ta, Hoshi'de aralarındaki çekimden bariz etkileniyordu.İkiside daha önce böyle hissettmemişti bu yüzden anlam veremiyorlardı.

FEVKALBEŞER (BxHERMAFRODİT) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin