Bu bölüm oceifterumi tarafından yazılmıştır..
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
“OHA AYHAN ABİ NAPIYORSUN, O İÇECEK DEĞİL!”
Ayhan uzaylının bağırışıyla içtiği şeyin son yudumunu da yutuvermişti aniden. Genç adam mutfağa girdiğinde tezgahın üstündeki bardağı fark etmişti. Bardağın içinde kırmızı, turuncu bir sıvı vardı ve Ayhan bunu Emre'nin her zaman yaptığı kokteyllerden olduğunu düşünmüştü. Gerginlikle mor gözlere bakarken, Hoshi ise dudaklarını büzmüş ofluyordu.
“ANANI SİKİYİM NE İÇTİM LAN BEN?! IYYYYYYY! ÖÖÖGĞHHHHH!”
Ayhan bağırarak öğürmeye başlamıştı ve minik uzaylı onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
“AYY TAMAM TAMAM SAKİN OL AYHAN ABİ KÖTÜ BİR ŞEY İÇMEDİN YA YEMİN EDERİM LÜTFEN SAKİN OL BAĞIRMAA!”
Gerginlikle Hoshi de bağırmaya başladığında sabahın erken saatleri olduğundan gerek Emre ve Renas uyanmış, salonun kapısında belirmişlerdi.
İkili ne olduğunu anlamaya çalışırken, Ayhan musluğun önüne geçmiş ağzını çitiliyordu.
“ Ayhan abi napıyorsun? İçtiğin şeyi öyle çıkaramazsın midene gitti bile o. Ben bile biliyorum yanii bunu.”
Hoshi ise Ayhan'ın tepesine dikilmiş, bilmiş bilmiş laflar ediyordu.
Emre ve Renas birbirlerine 'ne oluyor amk' bakışı atarken, aynı zamanda Renas Hoshi' nin söylediklerini nereden öğrendiğini anlamaya çalışıyordu.
Kısa bir süre sonra Hoshi'nin gözleri kapıya takılmış yeni sevgilisini ve Emre'yi görmüştü. Dudaklarına şirin bir gülümseme kondurup, cilveli bir bakış atmıştı sevgilisine. Renas tekrardan şaşırdığında Hoshi yanına adımlamış, sarışının üst dudağını kendi dudaklarıyla kavramış ve emmişti. Aynısını alt dudağına da uygulamış, kısık sesiyle mırıldanmıştı.”Aşkım, günaydın.”
“LAN EMBESİL MİSİN ALOOOO!!!!! SANA DİYORUZ RENAASSS!”
Sarışın yüzünün önünde sallanan eli ve kendisine karşı olan bağırışları yeni fark ediyor, az önce gördüğü gündüz düşünden dolayı gergin, şaşkın,heyecanlı ve daha çok her şeyi hissediyordu. Derince yutkunduktan sonra gözleri uzaylıyı buldu. Az öncekine nazaran masum, endişeli bakan irislerle biraz daha kendine gelmeye çalıştı. Sahteden öksürüp konuşmaya başladı.
“Dalmışım lan abartmayın.”
Sevgilisine karşı küçük bir gülümseme sunmuştu sarışın güven vermek istercesine. Hoshi de ona gülümserken Ayhan'ın bağırışı duyuldu.
“ULAN BEN BİR ŞEYLER HİSSEDİYORUM DİYORUM ALOOOO DİNLESENİZE BENİ ALLAHIM RABBİM NOLUYO YOKSA KUYRUĞUM MU ÇIKIYO GÖTÜMDE BİR YANMA VAR SANKİ!”
Ayhan'ın sözleriyle Emre ve Renas tekrar bakıştığında Hoshi durumu açıklamaya başladı.
“Ayhan abi benim dünya yiyeceklerine adapte olmam için yaptığım iksiri içti.”
“Ne?!"
“Ne?!"
İki genç de duyduklarıyla aynı anda bağırdığında Hoshi neye bu kadar abartı tepki verdiklerini anlayamıyordu. Hayır ne vardı iksir içtiyse? Kendisi her zaman içiyordu. Kimseye konuşma hakkı vermeyen Ayhan gür sesiyle tekrar bağırmaya başladı.
“OĞLUM BİR ŞEY YAPIN! EMRE ELİNİ BOĞAZIMA SOK ÇABUK KUSMAM LAZIM! SIRTIMDA DA BİR SIZI VAR KANADIM MI ÇIKIYOR LAN YOKSA?”
Emre gülmemek için kendini kasarken Renas anırarak gülmeye başlamıştı bile. Hoshi ise duyduklarını sindirdikten sonra söze girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEVKALBEŞER (BxHERMAFRODİT)
Fantasy[ASKIDA] Bu kitabı okumak için lazım olan seyler; 1-50 kuruşunuz olması. 2-Uzaylı olmanız. 3-Bekleyin...Hala bu maddeleri okuyor musunuz? Bir uzaylının...Evet gerçek bir uzaylının,zengin kekosu ile tanışması nasıl olabilirdi? Hayır amına koyayım...