•Twice-Signal
Bu bölüm mizuslovestories tarafından yazılmıştır.
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
Masada otururken önüne konan şeye baktı."Bu ne?"Hoshi'nin meraklı sorusuyla, marula sardığı çiğ köfteleri ağızlarına atamadan önce durdular.
"Çiğ köfte."Ayhan kısaca cevaplayıp elindeki çiğköftetiyi ağzına tepti."Yavaş ye Ayhan ayısı."Emre,Ayhan'a kızmasına rağmen aynı şekilde ağızına tepti çiğ köfteyi.
"Çiiiiğ köfteee!"Hoshi elinde tuttuğu köfteye parlayan gözlerle bakarken bir anda Ayhan ve Emre'den gördüğü gibi ağzına tepti.
Ve ufak bir boğulma tehlikesi geçirmeye başladı.
Ayhan öksüren ve bembeyaz teni kızarmaya başlayan çocuğun sırtına vururken,Renas oturduğu yerden fırlamış bir bardağa su doldurmuş ardından değişik çocuğa içirmeye başlamıştı.
Hoshi iki yudum sudan sonra tıkanırken ağzını şapırdattı."Peki bu ne?"Az önce içtiği şeyi göstererek sordu."Su?"Emre soru sorar tarzda söylemişti.
"Denizdekindeeeen!!!"Hoshi heyecanla ellerini birbirine vurdu."Biz de su mavi renkte...Bu gezegende şeffaf."
"Deniz suyu içilmez."Diyerek bardağı masaya koydu Renas."Havuz suyu içilir mi?"Merakla sordu Hoshi."Hayır."Yerine otururken cevapladı Renas.
Hoshi parlayan gözlerle,başını anladım dercesine salladıktan sonra Ayhan ve Emre'nin aksine yavaş bir şekilde yemeğini yiyen Renas'ı taklit ederek çiğ köftesini yedi.
☆
"Ulan ne oldu sana birden?"Renas endişeyle,beyaz teni morumsu olan çocuğa baktı.Hoshi halsiz bir halde yatakta yatarken "Alışık olduğum şeyler dışında bir şey yedim..Adapte olamadım."Diyerek gülümseye çalıştı.
"Hacı bunu hastaneye mi görürsek?"Ayhan kapının girişinde endişeye sordu."Olmaz!"Hoshi korkuyla reddetti.Eğer hastaneye giderse,deney yapılacağı söylenmişti bu yüzden kesinlikle hastaneye gidemezdi.
"Bavulumda ilacım vardı..."Diye mırıldandı."Bavul?Haaa...Bagajda kaldı.Ayhan git al."Renas,yatağında uzanmış değişik çocuğun yanına otururken görevi Ayhan'a atmıştı.
"Neden ben lan?"Diye sordu Ayhan ardından aldığı sikici bakışlar ile oflayarak odadan çıktı."Ben Ayhan'ın yanına gideyim."Emre mırıldanarak odadan çıkarken ikisi başbaşa kalmıştı.
"Sıtar Tirrek..İyi olduğuna emin misin lan?Hastaneye-"
"İyiyim!Hataneye gidersek üzerimde deney yapılırmış..Hastane olmaz."Hoshi parlaklığı sönmüş mor gözlerini,sarışının siyahları ile birleştirirken dudaklarını öne büzdü.Renas çocuğun zırdeli olduğunu düşünüyordu ama bir yanı uzaylı olduğuna ikna olmuş gibiydi.
Beyaz teni soluk morumsu bir renk almıştı. Mor gözlerindeki parlaklık sönmüştü ve pembe dudakları soluklaşmıştı.
Ya uzaylıydı ya da zehirlenmişti.
Acaba çiğ köftenin tarihi mi geçmişti?Ama o zaman diğerleride kötü olurdu.Belki de değişik çocuğun alerjisi vardı.
Sıkıntıyla bir nefes verirken önüne döküken sarı saçlarını,gül dövmesi olan eliyle geriye ittirdikten sonra kendisini izleyen çocuğun yanaklarına,elinin tersini koyarak ateşine baktı.
"Buz gibisin."Diye mırıldanarak ayağa kalktı.Odadaki koltuğun üzerinde duran pikeyi alarak yorganın içindeki çocuğun üzerine örttü."Teşekkür ederim dünyalı."Diyerek gülümsedi Hoshi.
"Uzaylı,benim ismim dünyalı değil.Renas Altınbaş."Çocuğun kendisini tanıtırken ki halini taklit etmişti.Hoshi'nin gözleri tekrardan parlarken kıkırdadı.
"Amına koyayım senin Emre."Ayhan taşıdığı hologram renkli büyük bavulla odaya girerken,arkasından gelen bedene küfürler ediyordu."Yine niye didişiyorsunuz hırbolar?"Diye sordu Renas,yere bırakılan bavulu yatırarak fermuarını açarken.
"Bu am biti bavulu ayağımın üzerine bıraktı lan!"Ayhan kötü kötü Emre'ye bakarken,Emre hıhlayarak başını yana çevirmişti.Renas gözlerini ikiliye devirdikten sonra bavulu açtı.
"Vay amına koyayım!Alışveriş merkezinden farksız."Diye söylendi Ayhan bavulun içindeki çeşit çeşit kıyafete,not defterlerine,kalemlere ve ilaçlara bakarken.
Fileli kısımdaki ilaç kutularına bakarken Hoshi "Üzerinde Ventapen yazan."Diyerek işaret parmağını fileli kısma uzattı.
Halsiz olduğu için ilacı,güçlerini kullanarak alamıyordu bu yüzden elini geriden indirdi.Renas çocuğun dediği gibi Ventapen yazılı kutuyu alarak içinden bir ilaç aldı.
"Bu niye mor?"Ayhan merakla kaşlarını çattı."Genelde beyaz ya da mavi olurlar.Bu niye mor?"Renas gözlerini devirirken homurdandı."Sen sor diye.Git su getir Ayhan!"
Ayhan bütün görevlerin kendisine verilmesi ile isyan ederken odadan çıktı o sırada Renas,yatakta doğrulamaya çalışan çocuğa yardım ederek oturmasını sağlamıştı.
Hoshi mor ilacı alırken,Ayhan elindeki su dolu vardakla içeriye girdi."Al bakalım değişik."Hoshi bardağı alırken,teşekkür amaçlı Ayhan'a gülümsedi.İlacı suyun içine attığında üçlü garip bakışlar attılar.
Hoshi bardağın üzerinde elini dolaştırırken su yavşça dönerek,ilacın mor şekilde erimesini sağladı."Ne oluyor amına koyayım?"Ayhan ve Emre bir adım geriye giderken,çocuğun bacaklarının yanında oturan Renas kıpırdanmıştı.
Hoshi hiçbir şey olmamış gibi mora dönüşen suyu içerken,vücudundaki damarlar saniyelik mavileşmişti.
Hoshi bardağı kucağına indirirken,Ali Rıza Bey felci geçiren üçlüye baktı."Daha iyi hissediyo-Siz iyi misiniz?"
Hayır,hiç iyi değillerdi!
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
SİZLERİ SEVİYORUZ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEVKALBEŞER (BxHERMAFRODİT)
Viễn tưởng[ASKIDA] Bu kitabı okumak için lazım olan seyler; 1-50 kuruşunuz olması. 2-Uzaylı olmanız. 3-Bekleyin...Hala bu maddeleri okuyor musunuz? Bir uzaylının...Evet gerçek bir uzaylının,zengin kekosu ile tanışması nasıl olabilirdi? Hayır amına koyayım...