Bu bölüm mizuslovestories tarafından yazılmıştır.
👽
👦🏼
Car, the garden-Scars Leave Beautiful Trace
☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*
Sıradan bir gündü..
Tabii bir uzaylı ile film izlemek ne kadar sıradan bir gün tanımına uyardı bilmiyordu Renas ama koluna yatmış merakla filmi izleyen bedeni izlemenin sıradan bir aktivite olması mükemmel olurdu.
Çünkü sevdiğiyle aynı yatakta dip dibe yatmış film izliyor olmak, harika bir histi.
Hoshi arkasındaki adama biraz daha sokulurken belini sıkıca saran kaslı kolu nazikçe okşadı. Kahraman filmi o kadar eğlenceliydi ki kendisini kaptırmıştı bu yüzden filmin başından beri onu izleyen adamdan bir haberdi.
Bacaklarını uzatıp gerinirken uzaylı desenli çoraplı ayaklarıyla adamın çıplak ayaklarını okşamış bulundu.Farkında olmadan yaptığı bu hareket adamın kalbine dokunurken yanağına bırakılan öpücükle gözlerini siyah gözlere çevirdi. "Ne oldu? "
"Hiç." diye fısıldadı Renas. Duygularını hiçbir zaman belli eden bir adam olmamıştı, belli etmesi gerektiği zaman ciddi bir zevzeklik yapar geçiştirirdi bu yüzden kendisini ifade etme konusunda pek başarılı olamıyordu ta kii uzaylı hayatına ufo ile düşüne kadar..
Hoshi'ye karşı hissettiği hiçbir şeyi daha önce bu kadar yoğun hissetmemişti. İçindeki şeyleri söylemek istiyordu ama başarılı olamıyordu işte. Sadece gösterebiliyordu.. Yani gösterebildiğini pek sanmıyordu çünkü buz gibi bir yüzle birisini öpüp koklamak karşı tarafı ne kadar etkiliyordu emin değildi.
Hoshi parlayan büyük gözleriyle adama bakarak kocaman gülümsedi sonra kemikli çeneyi öpüp filmine geri döndü. Arkasına iyice sokulan adamın sıcaklığı vücudunu etkilerken 'Bana bu kadar sıkı sayılıyorsa beni çok seviyor olmalı. ' diye düşündü malum kendi gezegeninde sarılmak sevginin en önemli göstergesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FEVKALBEŞER (BxHERMAFRODİT)
Fantasy[ASKIDA] Bu kitabı okumak için lazım olan seyler; 1-50 kuruşunuz olması. 2-Uzaylı olmanız. 3-Bekleyin...Hala bu maddeleri okuyor musunuz? Bir uzaylının...Evet gerçek bir uzaylının,zengin kekosu ile tanışması nasıl olabilirdi? Hayır amına koyayım...