||21.BÖLÜM||

694 38 64
                                    

" Bölüm şarkısı: Tuğkan - sen benim "
🌙🌙🌙

Ayşegül'den

Birbirimizden ayrıldığımızda Ozan sırıtarak  yüzüme bakıyordu.

"Ne oldu ? " Diye sordum bakışlarımız hâlâ birbirimizin yüzündeydi.

"Kavuştum , tam anlamıyla " deyip bana göz kırpmıştı.

"Ayşegüül " İçeriden annemin sesini duymam ile hızlıca ayaklandım. Ozan ise hâlâ yarım ağız sırıtıyordu.

"Ayşegüül kızım gel hadi misafirlerimizi geçirelim "

"Tamam geliyorum anneciğim " dedim. Yüksek ses ile , kapıya doğru yöneldim ve Ozana döndüm.

"Ozan sakın ses çıkarma bak gidiyorlar zaten"

Ozanda ayaklanıp kapıya gelip dibime girmişti.

"Bizi şuan böyle görseler ne olur ? "  

"Ne olur Ozan , altı ay dillerinden düşmem daha "

"Eminmisin başka ne olur ? "

"Ne olabilirki ? "

"Mesela evlendiriler bizi " gözlerim kocaman açılmıştı.

"Yok canım daha neler onlar eskide kaldı "

"Deneyelim mi ? " Ağzını açtığında elimi ağzına götürdüm

"Ya delilik yapma , hem seninle evleneceksem bile bu zorla olmamalı en güzel şekilde olmalı " elimi ağzından çekip , yanağından hızlıca öpüp odadan çıktım.

Tüm misafirler kalkıp yavaş yavaş dağılmaya başlamışlardı.en son Hatice teyze ve Gülsüm teyze kalmıştı. "Ayşegül kızım iyi misin Hatice teyzen midenin rahatsız olduğunu söyledi"  Hatice teyze yine rahat durmamıştı anlaşılan.

"İyiyim Gülsüm teyze biraz dinlenmek iyi geldi" bana tatlı bir gülümseme atıp  gözlerini kapatmıştı .

"Aman kızım iyi olda "

Mutfaktan annem Gülsüm teyzeyi çağırınca koridorda Hatice teyze ve   ben kalmıştık.

"Ayşegül " deyince bakışlarımı yerden kaldırıp yüzüne baktım.konuşmya devam etti.

"  sana söylediklerim için kusura bakma boşboğazlılık ettim.biraz "

" Önemli değil Hatice teyze " deyip ufak bir tebessüm etmiştim.

Annemlerde gelince önce Gülsüm teyzeye sarılmıştım."kendine dikkat et Ayşegül kızım , bizide özletme arada sürprizler yapıp gel böyle "
Ayrıldığımızda Konuşmuştum bende "inşallah Gülsüm  teyzem "

Aşkın Kanunu Yok|OZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin