|| 5. BÖLÜM ||

1.6K 47 6
                                    

Ayşegül ' den

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ayşegül ' den

Sabah uyandığımda saat 09.30 a geliyordu hızlıca kalkıp üzerimi değiştirdim . Çünkü dün gelirken giydiğim kıyafetler ile uyuyakalmıştım.üzerime beyaz bi crop altımada kısa bi  kot şort giymiştim. Beyaz terliklerimide ayağıma geçirdim . kimseyi uyandırmamaya dikkat ederek. Aşşağı indim . Herkes uyuyordu.

Evi gezmiştim akşam yorgunluktan gezme fırsatım olmamıştı. Dışarı çıktığımda  evin havuzunu yeni görmüştüm. Ev gerçekten güzel ve bakımlıydı .

Evi gezme işini bitirdikten sonra mutfağa geçtim. Kahvaltı hazırlamak için Dolabı açtım ama tabiki boştu. Markete gitmeyi düşündüm ama nerede olduğunu bilmiyordum gelirken hiç dikkat etmemiştim. İllaki bulurum diyerek telefonumu ve cüzdanımı alıp evden çıktım. Kulağıma kulaklığımı takıp sessiz ve hiç bilmediğim yollarda yürümeye başladım .

Yürürken etraftaki evleri izliyordum hepsi çok güzeldi. Biz Ozanların evine büyük demiştik ki onlardan büyükleride varmış.  Sokaklarda kimse yoktu etraf sessizdi . Bi evin önünden geçerken bi çocuk görmüştüm motorunu temizliyordu.  Binmek için yani . Belki yakında market yeri biliyodur diye sormak istedim .

" şey pardon " dedim adam  yavaşca arkasını döndü ve bana baktı ben ise konuşmaya devam ettim. " ıı şey buraya en yakın market nerede biliyomusunuz ? "

Adam hâlâ şaşkın şaşkın bana bakıyordu sonra sessizliği bozdu ve " Ayşegüül " dedi .

Yüzüne dikkatli baktım bu Kağandı

" Kağan" dedim ve yanına gidip sarıldım.

Kağan benim liseden arkadaşımdı çok güzel bi grubumuz vardı lisedeyken kısacası ' yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi '

Sarılırken kağan " of kızım çok özlemişim ya "

" bende sansar Kağan "

" oo lakaplarıda unutmamışız psikopat civciv  "

" oğlum ben her şeyi unututum sizinle yaşadığım şey leri asla "

" of ne günlerdi be keşke o günlere dönebilsek "

" ah keşke , ee bizim diğerleri nerde konuşuyomusunuz hala"

" Berke ile konuşuyoruz  hatta şuan buraya geliyor kendisi bende onu almaya gidicem.
Elif zaten ayrı kafaydı hep en son yurt dışında moda tasarım okuduğunu öğrendim . Onunla hiç konuşmadık. Gizem de aynı şekilde hiç bi şekilde konuşmadık . Geçen sene gittiğim bi cafede görmüştüm. Orda ufak bi selamlaşmıştık . Burağı biliyosun zaten babasının şirketi vardı oda üniversiteden sonra başına geçti.Murat ile Aslıda nişanlanmış .  Murat ile Aslı bizim grubun tek çiftiydi tabi bide sen ve - "

"Ay neyse  of  çok özledim hepinizi , ne güzel keşke eskisi gibi buluşsak sabaha kadar oyun oynayıp dedikodu yapsak "

" ah keşke ,  eee sen ne iş burda "

Aşkın Kanunu Yok|OZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin