||4.BÖLÜM||

1.7K 52 13
                                    

22 ağustos |2018

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


22 ağustos |2018

Ayşegül' den

Bugün neredeyse 1 sene olmasına az kalmıştı buraya başlayalı . Artık burda aile gibi olmuştuk . Hatta ailedende öte hepimiz birbirimizin canı olmuştuk. Ekibimizin birbirine alışması çokta uzun sürmemişti aslında zaten hepsi cana yakın ve sevecen insanlardı . Bu bir senede birbirimize daha çok bağlanmıştık . Ailelerimize kadar birbirimizi tanıyorduk ve bu çok güzel bi şeydi . Hafta içi bir çok kez görüşüyoduk zaten sahnede .

Şimdi ise'  organize işler 2 ' için düşbelendeydik . ve bugün son günümüzdü setin son günüydü yani Yılmaz hoca hepimize ufak ufak roller vermişti . İlk film deneyimim değildi 'deliha'filmindede oynamıştım. Ama burda tüm sevdiğim kişilerle birlikte olunca daha bi farklı oluyormuş. Bir çok ünlü ilede tanışmıştık. Bugünün son gün olması dışında hiçbir aksilik olmadan çekimleri bitirmiştik.
Şuan set toparlanıyodu ve herkes bir köşedeydi bende güneşten kaçıp gölgelik bi ağacın altına oturdum birazdan öğle yemeği için toplanacaktık.

Uzaktan bana el sallayan Cihan abiyi görünce bende tebessüm edip el sallamıştım.
Ekipteki en sevdiğim kişilerden biri Cihan abi olabilirdi. Bizden  yaşca büyük olmasına rağmen hep kafa dengimiz olurdu.dertlerimizi dinler, sorunlarımızı hallederdi.  Ekibimizin kaptanıydı kendisi.

Size kısaca ekibi anlatmak gerekirse Cihan abi anlattığım gibi hepimizin başının tacı hepimize baba abi şefkati ile yaklaşıyor . Birde Gürhan abi var oda Cihan abi gibidir. Komik ve sempatiktir. Biz onlara kısaca dede diyoruz . :D

Onlardan sonra en büyük olan Engin ' dir . Hatta onlardan bile büyük ama bunu ne çevresine ne de bize asla yansıtmaz . Namı değer
'konçerto ' genelde kendisi en çok bu kelimeyi kullanır .

Birde Fatih abi var tabi oda en sevdiklerimdendir . Fatih abi bizde genellikle bi şeyleri unutması ile bilinir . Ldldöxmxld :)
Onun bu halleri hepimizi çoğu zaman güldürüyo 

Sema abla var bide o' da bizim kızların en büyüğüdür . Sema ablayla her sorunumuzu derdimizi konuşabiliyorduk. Yaşanmışlık tecrübesi ile hep bize bilgiler veriyodu.
  Bego ile iyi anlaşılıyolar genelde ikisi tek takılıp sürekli skeç yazıyorlar . Aramızda en çok skeç yazan olabilirler.
Bego yani Begüm . Tam bir rap müzik hastası kendisi. Ve onu tanıdığım ve sahnede izlediğim süre boyunca ne kadar başarılı olduğunu anlamıştım. Çünkü girdiği her rolü hakkını vererek oynuyordu.

Gelelim Eda , Ecem ve Fatma üçlüsüne üçüde çok temiz kalpli ve iyi yürekliler . Ve çok güzeller bebeklerim benim üçününde yeri çok ayrı bende .

Atakan ' yeni neslin Oğuzhan koçu ' sesi çok güzel olduğundan bu  bizim aramızda ona taktığımız ve dalga geçtiğimiz lakap Atakan'da en iyi arkadaşlarımdan .
Birde batu var çok kafa çocuk kafalarımız çok uyuşuyo onunla vakit geçirmek bazen eğlenceli olsada yaptığı kötü şakalar beni bitiriyor .

Aşkın Kanunu Yok|OZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin