Bu bölümü doğum günü kızı olan MelikeGler327 ithaf ediyorum iyiki doğdun <3
Medya:Buğlem
4.bölüm
Bu hayatta Dolunay'ın şansından daha şanssız biri varsa o da benim.Dolunay mahçup gözlerle bana bakarken ben hâlâ kağıda bakmakla meşguldüm.
Kafamda bir sürü soru çeşitleri vardı. Acaba nasıl biriydi? Kıvırcık, düz, dalgalı saçlı? Yeşil, mavi, kahverengi gözlü müydü? Hangi bölümü okuyordu? . İsmi neydi? Agresifmi yoksa çıtkırıldım mıydı? Kafamdaki soru baloncuklarıyla uğraşırken Arya bir şeyler anlatıyor.
Dolunay ve Buğlem gitmiş, Arya ve Emir bana bakıyordu.
"Hey! Kızım nerelere daldın?İki saattir sana ulaşmaya çalışıyorum""Arya ben bunu yapamayacağım. Nolur sen söyle taşındı de, ne bileyim işte komada de ama nolur bana bunu yaptırtma" diyerek yalvarıyordum.
"Kızım saçmalama! Hem istemiyorsan sen söylersin olur biter."
Derin bir "off" çekerek kabul ettim ve yanlarından ayrıldım. Tabi onun için demesi kolaydı.Şansı yaver gitmişti! Ama benim için aynı şey olacağını sanmıyorum ki bunda dünyadaki en şanssız kişi olduğunuda göz önüne alırsak gerçekten bırakın sanmıyorumu, artık iyice kesinleştirmiştim.
Sinirimi ayaklarımdan çıkararak eve doğru yürüyordum.
Eve vardığımda hızla odama çıktım ve çantamı bi kenara, üniformamı bi kenara fırlatarak üstümü değiştirdim. Annem bugün ahiret sırasından uzun olan gününün bilmem kaçıncı sıradaki kaçıncı kişinin evindeydi.
Çoğu insan günleri sevsede ben sevmiyordum. Kalabalık ortamlar, dans etmeler, göbek atmalar, değişik değişik konuşmalar, kocalarını ilk önce gömüp daha sonra da göğe çıkartmalar pek benlik değildi. Ayrıca yaşıtlarımın Müslüm Gürses'in şarkılarını katlederek efkarlanmalarını çekecek ne durumum ne de ilgim vardı.
Çekiliş kağıdını çalışma masama koydum ve yatağıma sırtüstü uzanarak tavanla bakışmaya ve aklımdaki kaosu biraz daha büyütmeye koyuldum.
Bir tarafım "yapma, kendini rezil etme, hem sen öyle bir kız değilsin" diyor, diğer tarafım ise "aman ne olacak sanki? Yap gitsin!En fazla engel yersin" diyerek beni gaza getirmeye çalışıyordu ve ben hangisinin iyi, hangisinin kötü taraf olduğunu sorgulayamayacak kadar aklım karışmıştı.
En sonunda içimdeki deli cesarete güvenerek kağıdı masamdan aldım ve telefonumun rehberine "bilmem kim" diye kaydettim.
Profil fotoğrafında Polat Alemdar'ın kapı deliğinden silahla bakan fotoğrafı vardı ve durum yazısında ise "Anlamaya anlamaya anladım" yazıyordu. Bu nasıl bir ilişkiydi? Durum yazısı ile fotoğrafı çok saçmaydı.
Derin bir nefes aldım ve hızla parmaklarımı klavyeye koydum. Ne yazacaktım? Hayatımda hiç böyle bir şey yapmamıştım. Selam? Naber? Nasıl başlanırdı ki? Hadi başladım diyelim nasıl konuşmayı yürütecektim? İçimdeki karamsarlık giderek artarken telefonumu yatağıma fırlattım.
"Yok yapamam nasıl yapacağım ki? Hiç tanımadığım birine nasıl meaaj atabilirim. Sevmediğim? İsmini bile bilmediğim birine nasıl yazabilirim ki?" kendi kendime konuşurken aklıma çok dahiyane bir fikir geldi.
Hemen telefonumu fırlattığım yerden aldım ve yazmaya başladım.Siz:Hey! Fizik notlarını atsana.
Mesajı yazdım ve uygulamadan çıktım.
Evet dahiyane bulduğum fikir buydu. Ülkece Alena Eliç'i alkışlıyoruz!Kendi kendimi gömerken bildirim sesiyle gözlerimi telefonuma diktim.
Bildirim gelmişti! Çok heycanlanmıştım... ta ki bilidirimin müşteri hizmetlerinden geldiğini görene kadar. Hadi ama! Ne bekliyordunuz ki? Bilinmeyen kız mesaj atar, çocuğunda hemen yazacağını mı? Herkesin işi gücü vardı sonuçta. Ama illaki mesajımı görecekti. "Bilmem kim" mesaj atana kadar fizik ödevimi yapmaya karar verdim zaten bir saatte bitirirdim.
Çantamı fırlattığım yerden aldım ve test kitabımla kalemliğimi çıkardım. Ödevimi yapmaya başladım...
***
Ödevimi yapmış gerçekten de bir saat içinde bitirmiş, hatta iki saat kitap okumuştum ancak hala görmemişti. Bir anda telefonum çalmaya başladı ve telefonumu olduğu yerden aldım. Annem arıyordu. Sonunda bir evi olduğu aklına gelmişti! Telefonu açtım.Arkadan mezdeke sesi duyuluyordu.
"Alo anne nerede kaldın? Hem o arkadaki ses ne?"
"Alo, kızım geliyorum ben eve. Kebuter teyzen çok ısrar ediverince bizde bir kurtlarımızı dökelim dedik. Sana bir şeyler getiriyorum. Bak Kebuter teyzen çok güzel sarma yapmış, hem Gül ninede baklava getirmiş. Hadi sen kapat annem"
"Tamam anne görüşürüz" dedim ve çağrıyı sonlandırdım.
Gül nine gündeki en yaşlı kişiydi. 74 yaşında olmasına rağmen her güne gelir, bir çeşit getirir ve göbek ata ata oynardı.Son kez uygulamaya girip mesajıma baktım ama hala görmemişti.
"Yeter be! Görmezsen görme. Çok da umrumdaydı sanki! Görürsün sen, sen bir mesaj at, ben bir gün sonra cevap veriyor muyum vermiyor muyum." diyerek kendi kendime kavga ederken zil çaldı.
Koşup bir hışımla kapıyı açtım ve annemin elindekileri alıp masaya yerleştim ve tıkınmaya başladım.
"Onno koç soottor oçom nodon bo zomono kodor golmodon?"
Tabi ağzım dolu olduğu için ne ben konuşabildim ne de annem demeye çalıştıklarımı anladı.Boşvermeye karar vererek soframı topladım.Bir süre sonra babamda gelmişti.Annemle babam akşam yemeği yerken ben tıkabasa doyduğum olduğum için odama geçiş yaptım. Telefonuma göz ucuyla baktığımda sonunda beklenen an gelmişti.Cevap yazmıştı!Hemen uygulamaya girdim ve sohbeti açtım. Ne! Bu nasıl bir cevaptı? Tamam cevap güzeldi ama ben nasıl bunu düşünememiştim.
Bilmem kim: Eşit ağırlıkçıyım?
Bilmem kim:Ayrıca sen kimsin lan?
Siz:Hop hop orada duracaksın ne lanlı lunlu konuşuyorsun lan?
Siz:Ayrıca annonim desem çok mu klasik olur?
Rezilliğin elli tonu adlı filmime hoş gelldiniz! Baş karakter de reziilik kelimesinin insana bürünmüş hali olan Alena Eliç, yani ben. İyi seyirler dilerim.
Cevap yazmıştı.Hemen mesajına baktım ve yaratıcı olmayan bir şeyler düşünerek ilk aklıma geleni yazmaya koyuldum.
Bilmem kim: Evet çok klasik olur.
Bilem kim:Ayrıca "lanlı konuşma" dediğin cümlede "Lan" olması çok komik değil mi? Sence de?
Bilmem kim:Son kez soruyoeum kimsin sen?
Bilmem kim:Ya da dur söyleme.
Bilmem kim:Yoksa... yoksa gizli bir psikopat hayranım mısın? Beni kaçırıp, dağ evine kilitleyip "ya benimsin ya kara toprağın" diyerek benimle evlenecek misin? :)
Hey güzel Allah'ım hadi bu kulun manyak, etrafındaki her kişide manyak olmak zorunda mı?
Siz:Sen çok aşiret dizisi izlemişsin ya .d tabiki öyle bir şey yapmayacağım.
Bilmem kim:Yoksa sen Yeliz misin?
Bilmem kim:Yeliz sen misin? eğer sen isen varya bittin lan.Al işte! Şimdi Yeliz kim diye düşün dur. Kimdi bu Yeliz? Kız mıydı yoksa erkek miydi? Alena tabiki kız. Yeliz diye erkek ismi mi olur! Kimdi acaba bu Yeliz? Ve bizim "bilmem kim" ile ne derdi vardı?
Sizce Yeliz kim?
Bölüm nasıldı?
Oy vermeyi ve yıldıza basmayı unutmayın sizi seviyorum😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİLİŞ |YARI TEXTİNG|
Teen FictionKağıttan üçüncü çıkan isim bendim. "Alena bu da senin numaran" dedi, Dolunay ve küçük kağıt parçasını elime tutuşturdu. Kağıtta ki numaraya baktım. Acaba nasıl biriydi? Başlangıç tarihi:29/01/2021 Wattpadde yayımlanan ilk Çekiliş adlı hikayedir.