Medya: Dolunay
Dayanamadım bir bölüm daha atayım dedim❤️
Yarında bölüm gelecek ;)
İyi okumalarrrr❤️
Bugün haftanın ilk günüydü ve okula gitmem gerekiyordu ancak sabah üstümde bir halsizlik, burun akıntısı, öksürük ve boğaz ağrısıyla uyanmıştım. Dün pikniğe gittiğimizde ceketimi almış ama giymemiştim. Ne kadar hava iyi olsa da sonradan rüzgar esmeye başlamıştı.
Kendimi çok halsiz hissediyordum. Tekrar yatağıma girdim ve uyumaya devam ettim.
2 saat sonra kalktığımda su almak için mutfağa indiğimde annemi kahvaltı hazırlarken gördüm. Beni gördüğünde ilk şaşırmıştı ama hapşurunca hasta olduğumu anladı.
"Eh be kızım ceketini almadın mı dün? Bak hasta olmuşsun"
Bademciklerim şiştiği için sesim çok cızırtılı geliyordu. "Aslında almıştım ama giymedim"
Annem beni odama gönderdi ve kendiside bana nane limon yapmaya başladı. Odama çıktığımda yatağıma uzandım ve öylece tavana bakmaya başladım. Çok halsiz hissediyordum. Telefona bakacak mecalim yoktu.
Biraz sonra annem odama girdi. Nane limonun yanında tepsiye kahvaltı yapmam için birkaç şey, meyve tabağı ve bir ilaçda koymuştu.
"Kızım sen yiyebildiğini ye, ben gelir alırım sonra ama hepsini yemeye çalış tamam mı annem? Bu ilacıda iç, anasının kuzusu sen hasta mı oldun" neden bilmiyordum ama annemin gözleri dolmuştu.
"Anne niye iki-üç günüm kalmış ölecekmişim gibi davranıyorsun"
"Sus kız! O nasıl laf öyle Allah korusun. Annem ben biraz duygusal oldum o yüzden. Neyse kızım sen bitir bunları" annem odamdan çıkarken bende çilek yemeye başladım.
Biraz yedikten ve ilacı içtikten sonra kendime gelmiştim. Telefonuma bildirim gelmiş mi diye bakmaya başladım.
Bilmem Kim'den ve kızlardan birkaç mesaj vardı. Ve tabiki Direğimsi Mertten'de.
BOSH YA DA ARÇELİK İSTEDİĞİNİ YAPWAK
Arya:Kanka okula niye gelmedin(09.10)
Arya: Geç mi kaldın?(09.11)
Neva: Alenaaaa
Neva: Nerdesin
Buğlem: Alena?
Buğlem: Belki bir yere falan gitmişlerdir
Dolunay: Vayy benim başıma gelenlerrrr!
Dolunay: Benim kankiletom kaybolmuşş
Dolunay: ebn nerelere gideğeemm
Dolunay: Durun!
Arya: Ne diyorsun Dolunay
Dolunay: Müge Anlı'ya gidelim
Dolunay: Bulsun benim kankiletomu😪
Buğlem: Off Dolunay!
Buğlem: Saçmalama
Neva: Evet Dolunay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİLİŞ |YARI TEXTİNG|
Teen FictionKağıttan üçüncü çıkan isim bendim. "Alena bu da senin numaran" dedi, Dolunay ve küçük kağıt parçasını elime tutuşturdu. Kağıtta ki numaraya baktım. Acaba nasıl biriydi? Başlangıç tarihi:29/01/2021 Wattpadde yayımlanan ilk Çekiliş adlı hikayedir.