Medya:Emir ve Arya❤️
Dayanamadım bir bölüm daha atayım dedim🤩
İyi okumalarrr😘
Bilmem kim:Bilmem kim?
Bilmem kim:Sevdim bunu ;)
Siz:Sen beni nasıl kaydettin?
Bilmem kim:Başlarda "değişik" diye kaydetmiştim
Bilmem kim: Ama şimdi ismini biliyorum
Bilmem kim:Artık ismin ile kayıtlı ;)
Bilmem kim:Bizim okula mısın?
Bilmem kim:Numaramı nereden buldun?
Bilmem kim haklı sorularını sıralarken içime sıkıntı bulutları dahada çöküyordu. Haklıydı haklı olmasına ama nasıl söyleyebilirdim ki?
Siz:Üzgünüm ama bu sorularının hiç birine cevap veremem
Saat 12'ye geliyordu, benimde uyumam gerekiyordu. Yarın hem okulum için, hemde kızlara olanalrı anlatmam için enerji depolamam lazımdı.
Siz:Yarın okul var. Bu yüzden uyumam gerekiyor
Siz:İyi geceler
Bilmem kim:Demek okula gidiyorsun
Bilmem kim:Bir an benden büyük birinin yazdığını düşünmüştüm
Bilmem kim:Benim gibi liseye mi yoksa üniversiteye mi gidiyorsun?
Siz:Yok artık!
Siz:Liseye gidiyorum
Siz:Seninle yaşıtım... Yani sanırım
Bilmem kim:Mutlu geceler Alena ;)
Siz: Sana da bilmem kim.
Uygulamadan çıktım ve alarmımı kurup uykunun kollarına kendimi attım. Yarın uzun bir gün olacaktı.....
Sabah alarmım ile uyandım. Okula gitmek için hazırlanmaya başladım.Birkaç gündür zaman bulamadığım için alamadığım duşumu hızlı bir şekilde aldım. Okul üniformamı giyil saçımı dağınık bir topuz yaptım ve kahvaltı yapmadan evden çıktım.
Okula vardığımda Arya dışındaki herkes buradaydı. Büyük ihtimal sabah Emir ile buluştuğu için yolu anca yarılamıştı. Diğerlerinin bulunduğu yere doğru adımlarımı attım. Bir bankın oradaydılar. Buğlem ve Dolunay oturuyor, Neva ayakta dikiliyordu. Bir şeyler konuşuyolardı. Beni gördüklerinde konuşmayı kestiler.
"Günaydın!
Çok enerjik bir şekilde söylememe rağmen sadece Dolunay benimle aynı tepkiyi vermişti.Buğlem çok durgun görünüyordu. Normalde grubun en cana yakın en neşelisi o olmasına rağmen bugün en durgunumuz oydu.
"Buğlem neden bugün durgunsun bir şey mi oldu?"
Buğlem bir bana birde diğerlerine baktı. Benden bir şey sakladıkları belliydi.Buğlem bir şey demeyince sözü Neva devraldı."Alena şimdi sırası değil ben sana teneffüste anlatırım olur mu?"
Kabul etmek istemesem bile yapacak bir şeyim olmadığı için "tamam" demek zorunda kaldım. O sırada Arya'da gelmişti. Ders zili çaldığında içeri girme vaktimizin geldiğini anlamıştık. Hiç konuşmadan sınıfa doğru adımlarımızı attık. Herkes bulduğu bir boş sıraya oturmuştu. Ben tek başıma oturmuş, Dolunay ile Arya oturmuş, Buğlem ile de Neva oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİLİŞ |YARI TEXTİNG|
Ficção AdolescenteKağıttan üçüncü çıkan isim bendim. "Alena bu da senin numaran" dedi, Dolunay ve küçük kağıt parçasını elime tutuşturdu. Kağıtta ki numaraya baktım. Acaba nasıl biriydi? Başlangıç tarihi:29/01/2021 Wattpadde yayımlanan ilk Çekiliş adlı hikayedir.