Medya: Bilmem kim :)
Koca bir hafta geçmişti. Yaşlı amca konserine bir hafta kalmış, bu sürede Bilmem kim ile daha fazla konuşmaya başlamıştım.
Alarmımı kapattım ve okul üniformamı giyinmeye başladım. Üniversite sınavıda geliyordu ve ben heyecanlanıyordum. Üstümü giyindikten sonra çantamı aldım ve evden çıktım.
Kulaklıklarımı taktım ve yürümeye başladım. Artık yürüyerek gidiyordum okula.
Okula vardığımda sırada olduğumuzu gördüm. Hemen kızların bulunduğu bir yere geçtim. Müdür yine bazı sınıflara kızıyordu.
Kızlarla birlikte sınıfa gittik. Yerimize oturduk ve bazıları gibi hocanın gelmesini beklemeye başladık....
Öğle arasıydı. Eşyalarımı topladım ve kızlarla yemekhaneye indik. Bugün ki yemekler gayet lezizdi. Birer tane tablot aldık ve doldurmaya başladık.
Hem yiyor hemde Bilmem kim'den gelen mesajlara bakıyordum.Bilmem kim: Günayddınn
Bilmem kim: 1 hafta kaldı ;)
Bilmem kim: Konseri dört gözle bekliyorum.
Bilmem kim: Seni görmek için sabırsızlanıyorum ;)
Siz: Günayddınnn
Siz: Bende;)
Siz: Ee nasılsın
Bilmem kim: İyiyim
Bilmem kim: Okuldayım
Siz: Aa bende dkmdkd
Bilmem kim: dkdmkdkx
Zil çalmştı. Bilmem kim'e mesaj attım ve kızlarla sınıfa doğru yürümeye başladım.
Siz: Zil çaldı
Siz: Teneffüste görüşürüz
Bilmem kim: Grşrz
×××
Eve geleli bir saat oluyordu. Çok yorulmuştum bu yüzden kendimi direkt kanepeye attım. Televizyon izliyordum. Annem bugün evdeydi. Bende şaşırmıştım ama günlerinden bir kaç kişi ayrılmış, yaz ayları yavaş yavaş gelmeye başladığı için tatile gitmeye başlamışlardı.
İzlediğim diziye hipnoz olmuşken zil çaldı. Kimdi şimdi bu! Hangi canına susamış beni keyfimden edebilmişti!
Kalkma istemediğim için "Anne kapı çalıyor" diyerek bağımıştım ama annemin cevabı "E kalkta bak o zaman Alena! Ben bir ton şeyle uğraşıyorum" olmuştu.Ayaklarımı yere vura vura kapıyı açtım. Kapıda Direğimsi Mert vardı ancak önünde tuttuğu çiçek buketi yüzünden yüzü gözükmüyordu.
"Hayırdır ne bu böyle çelenk gibi"
Direğimsi Mert güldü. "Çelenk değil, senin için nasıl? Beğendin mi?" normalde beğenebilirdim ama Bilmem kim'den bu hediye gelseydi!
Yapma bir gülümsemeyle gülümsedim. "Ya! Çok güzel, bayıldım"
Gerçketen beğendimi sandı ki daha fazla sırıtmaya başladı. "Beğeneceğini biliyordum"
Annem de yanımıza geldi. Kapıyı biraz daha açtı. "Aa Mert oğlum. Geçsene evladım içeri, böyle ayakta konuşulur mu? Kızım sende neden içeri davet etmiyorsun Mert evladımı!"
Ben tam kendimi savunacaktım ki Direğimsi Mert atladı. "Yok efendim Alena'da zaten içeri davet etmişti. Girecektik içeri"
Annem "tamam evladım" dedi ve mutfaktaki işine devam etti. Bende ayaklarımı kanepeye uzattım ve dizimi izlemeye devam ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇEKİLİŞ |YARI TEXTİNG|
JugendliteraturKağıttan üçüncü çıkan isim bendim. "Alena bu da senin numaran" dedi, Dolunay ve küçük kağıt parçasını elime tutuşturdu. Kağıtta ki numaraya baktım. Acaba nasıl biriydi? Başlangıç tarihi:29/01/2021 Wattpadde yayımlanan ilk Çekiliş adlı hikayedir.