22

222 22 102
                                    

Helllööööö tekkrardannnn biz gellldikkk( sonunda ldndlsndk) bana kızmadan önce bence bölüme geçinn kızmanız için ayrı bir yer ayıracağım bölüm sonunda dkwnod

Yıldıza basmayı ve bol boll yorum yapmayı unutmayınnn^^

Medya: Direğimsi Mert

Bu kız neden her zaman her yeri batırıyordu? Direğimsi Mert bana "ne oluyor evlendik mi?" der gibi her zamanki sırıtışıyla bakıyordu. Tabiki onun da işine geliyordu. Şuanda Dolunay'ı parçalara ayırmak istiyordum. Bir-iki kere öksürdüm ve konuşmaya başladım. Durumu açıklamam gerekiyordu yoksa birazdan nikahım kıyılacaktı!

" Dolunaycım bu arkadaş, kanka, devrem,beyfendi, adam, bey, canlı, yaratık, xy kromozomlu, insan şeysi annemin arkadaşının yeğeni olur. Farkettiysen sevgili dışındaki bütün kavramları söyledim demek ki "sevgilim" değilmiş, değil mi?" bu açıklamam Dolunay'a yeterli gelmiş olacaktı ki "anladım"dercesine bakıyordu. Direğimsi Mert'in yüzünde ise artık buruk bir gülümseme vardı. İçten içe buna üzülsem de baştan benimle ilgili başka türlü hayaller kurmamalıydı.

En sonunda Dolunay annemin tabaklarını doldurup evden çıktı. Gerçekten çok az tabak kalmıştı, eğer yarın getirmezse annemin gazabına uğrayabilirdi.

Her anne gibi benim annem de mutfak takımlarının bozulmamasına dikkat ediyordu. Çoğu zaman fazla dikkat etse de....

Dolunay çıktıktan sonra Direğimsi Mert ile oturmaya başladık. İkimizde konuşmama yemini etmişçesine susmuştuk. En sonunda durumdan sıkılmış olacaktı ki konuşmaya başladı.

"O gelen garip kız da kimdi?" Tabikide günün en anlamlı sorusunu sormuştu. Tanımıyorum demek istesemde gerçeği söylemek zorundaydım.

"Arkadaşım. Normalde böyle değildir, diyemeyeceğim çünkü herkesin yanında böyledir. Aslında dobra olmasını seviyorum ama Dolunay fazla, fazla dobra...

Direğimsi Mert güldü. "En güzeli aslında" dedi. Biraz daha sohbet ettikten ve atıştıktan sonra Direğimsi Mert evine kovdu- pardon evine gitmek istedi. Kesinlikle ben "senin evin yok mu? gitsene yatıcam ben" dememiştim.

Direğimsi Mert nihayet gittikten sonra hemen mesajlarıma bakmaya başladım. Tabiki öncelik Bilmem kim 'indi.

Bilmem kim: O arkadaşın da kimdi?

Bilmem kim: Çok iyiydi konuşması ve seni gömmesi dksnsknsme

Bilmem kim: Alena benden saklanmana gerek yok

Bilmem kim: Ufak bir yanlış anlaşılma olarak görüyorum bunu

Bilmem kim':Alena gelir misin?

Bilmem kim: Peki

Bilmem kim: İşim var gelirsen de yazamam ya da göremem

Ne? Bu gerçek miydi? Bilmem kim bana trip mi atıyordu? Aslında ben onun yerinde olsaydım ve bana uzun süre yazmasaydı burnundan getirirdim ancak konumuz bu değildi. Konumuz Bilmem kim'in bana trip atmasıydı!

Hemen bir şeyler düşünmeye başladım. Saatlerce Direğimsi Mert ile oturdum dersem kesinlikle kalbi kırılırdı ve ben bunun olmasını hiç ama hiç istemiyordum.

Siz: Özür dilerim gerçekten

Siz: Yani yazamadım

Siz: Ödevlerim ve annem falan

Siz: Yani böyle olmasını istemezdim

Siz: Zaten kızlar 1-2 saat önce falan gitti. Koca bir yalandı ama gerçeği söylersem üzülecekti.

ÇEKİLİŞ |YARI TEXTİNG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin