9

271 55 47
                                    

Medya:Bilmem kim(Anıl) 😻

Dayanamadım tatlı okuyıcularıma bölüm atayım dedim😻

İyi okumalaaarr😘

O günün ardından tam bir hafta geçmişti ve biz Anıl yani namı diğer Bilmem Kim ile hiç yazışmamıştık. Onun dışında okula gitmiş,sınavlarımı olmuş ve Direğimsi Mert'ten uzak kalmaya çalışmıştım. Sürekli beni bir yerlere çağırıyodu ancak gitmek istemiyordum. Bugün Bilmem kim'e mesaj atmaya başladım.Yazmamasının nedenini öğrenmek isitiyordum.

Siz:Selam

Siz:Konuşmamızın ardından 1 hafta geçti ve sen yazmadın, ben yazayım dedim.

Siz:Kötü bir şey olmadı değil mi?

Mesajları göndermiştim ama her zaman anında görmesine rağmen bu sefer görmemişti.
"Ay sende Alena iyice paranoyaklaştın! Belki işi var?" diyerek içten içe meraklanıyordum.

Bugün pazardı ve ben pazar günlerinden nefret ederdim. Üstümde bir hüzün, hiçbir şey yapmama hissi olur, ertesi gün okula gideceğimi düşünüp ağırlaşırdım. Yorganı biraz daha kafa doğru çektim ve saat öğleden sonra 3 olmasına rağmen tekrardan uyumaya başladım....

Uyandığımda saat akşamın 7'siydi. Telefonuma baktım. Bilmem kim mesajlarıma cevap vermişti!
Hemen mesajlarını okumaya başladım.

Bilmem kim:Selamm(18:04)

Bilmem kim:Kötü bir şey olmadı.(18:04)

Bilmem kim:Eski bir arkadaşım gelmişti de o yüzden yazamadım.

Bilmem kim: Kusura bakma.(18:05)

Mesajlar bir saat önce yazılmıştı. Belki görür diye düşünüp aklımda olan soruyu yazmaya başladım.

Siz:Hımm güzel

Siz:Arkadaşın kim?

Siz:Tabi özelse söylemeyebilrsin.

Siz:Ee daha daha ne yapıyorsun?

Siz:Ben,sen yazarken uyuyordum.

Siz:Görmüyorsun mesajlarımı.

Siz:Sanırım "arkadaşın" ile birliktesin.

Siz:Neyse sonra görüşürüz.

Siz:Zaten benimde arkadaşlarım çağırıyor.

Neden kıskanmıştım ki. Acaba kimdi arkadaşı?
Ayrıca sonda söylediğim ne kadar da saçmaydı!

"Kızım salak mısın ya, ne diye trip atar gibi konuşuyorsun ki? Sanane kiminle birlikteyse,seni ne ilgilendirir. Hah! Tabi ben kimim ki? Onun arkadaşı bile değilim. Acaba arkadaşı kim? Yani cinsiyet seçtiğimden değil ama kız mı? Erkek mi?
Offf Alena saçmalama sanane boşver"

İçimdeki merak büyüyordu. Kafamı başka şeylerle meşgul etmek için arkadaş grubuna yazdım.

BOSH YADA ARÇELİK İSTEDİĞİNİ YAPWAK

Siz:Sıkılwakkk

Siz:Çookkk sıkılwakk

Dolunay:Bendee

Neva:Ben sıklmadım.

Neva:Şu çocukla konuşuyorum

Neva:Salak, saçma, egolu biri diye düşünmüştüm ama baya komikmiş.

ÇEKİLİŞ |YARI TEXTİNG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin