Medyaya tapılır. İyi okumalar
Kim Taehyung'dan:
"Günaydın Kim taehyung" Minho bir piçlik yaparak sabah sabah kankasının tepesinde dikilerek onu izliyor vuruyor kalkması için uğraşıyordu normalde erken kalkardı...
"Sabah sabah uğrasma benle Minho dicem diyemiyorum birde günaydım diyorsun"
"Ahh, hadi ama Tae hyung sen her zaman erken kalkarsın..A-Ahh ne vuruyorsun be. Beni öldürebileciğini unutma . Kaçmaya çalıştım ama yinede serçe parmağın deydi ne kadar acıdı haberin varmı.!"
"Minho diyorum ne günaydı saat 5.30 anlıyor musun? Ve sen bir alfasın omega gibi davranmayı bırak yüzün yeni savaştan çıkmış yara izleriyle dolu ve benim serçe parmağım değdiğinde acımıyor ve sen ağlama numarası yaptığında tatlı durmuyorsun.!"
"Of tamam be iki dakka şakalaşılmıyor. Kay kenara bende yatayım."
"Off yatıyorsan kıpırdama bir rahat dur!"
"Ya sende ki sabah sabah bu sinir ne?."
"Minho öncelikle şu götünü kıçımdan çek. Ve ikincisi saat 5.33 anlıyormusun sabah değil! Ve evet ben erken kalkarım ama 5.33 degil!...Lan çeksene şu götünü götümden. Bak dayama,Minho dedim."
"Ya tamam,kay sende azıcık."
Sabrının son sınırlarını yaşadığını düşünüyordu kocaman yatakta azıcık daha geriye kaydı. Kurtulduğunu düşündü. Kesinlikle o kalktıktan sonra yatağın çarşafını , yastık yüzünü hatta her şeyi değiştireceğini düşünüyordu onun salaklığının kendisine bulaşmasına izin veremezdi. Hem her gün öğlen 12 de kalkan adam niye bu saate kalkmıştı ve evine gelmişti. Ne yaparsa yapsın hep susardı tartışalar bile onu severdi , can dostuydu minho onun. O sırada beklemediği bir soru duydu.
"Taehyung Hyung hala kendine omega bulamdın değilmi."
"Hala derken. Hiç aramadım ki.. Ve aramamda. Ahh Minho böyle soruları sevmediğimi biliyorsun. Ama sorduğuna göre sende bir şeyler var. Dökül çabuk uykum kaçıyor yorgunum geri uyuyacağım.
"Eee şey.."
"Bir omega ya sırılsıklam aşık oldun değilmi."
"Hyung ne kadar zekisin. Bayılyorum sana gel sarılayım."
"Sakın Minho dokunayım deme. Ve evet senin kadar aptal değilim."
"Benden bu kadarmı tiksiniyorsun hyung."
"Ev-Hayır ayağa kalktığımızda sarılırı- Ahh!Minho öldürürüm seni çek şu kıçını!."
"Off tamam hyung hadi geri uyuyalım."
"Evine gitte uyu yoksa bu gün öleceksin kocaman yatağa sığamadık ve saçma saçma sorular soruyorsun diyeceğim de... Kime sırıl sıklam aşık oldun.
"Ahhh sonunda hyung sordun işte. Han jisung...O bir yürüyen ateş hyung,boynunda benim izlerimi taşımalı.."
Taehyung Minho bunları söylerken nasıl gözlerinin karardığına ve şehvetle dolduğunu görmüştü...Biliyordu minho sadece ona salak davranırdı sadece ona aptala yatardı...Onun dışında yeterince ciddi biriydi. Güçlüydü , yaşına rağmen iyi yönetedebiliyordu...Sadece söylediği kısa cümlede görmüştü isteğini küçüğün.
"Ahh Lee Minho cidden sırıl sıklam asık olmuş.. Bir gün gösterirsin şu çocuğu uzaktan.
"Hadi ama hyung..Onunla yüz yüze tanışmanı istiyorum diyeceğim...Daha ben tanışmadım ki.."
"Bende zaten bir gün demiştim."
"Hyung çok acımasızsın."
"Öyleyim....Minho çek şu kıçını!"
Minho gerçekten bu sefer öleceğini anlamıştı yataktan ne kadar hızlı çıkmaya çalışsada ensesinde hissettiği o el, o ağır eli hissetmişti...Nasıl sarsıldığını kendi bile anlamamıştı beyninin ters döndüğüne yada hücrelerinin bir miktar öldüğüne yemin edebilirdi bacakları birbirine dolanarak evin merdivenin inip kapıyı açabildi. Nasıl kendi evine gittiğini bile hatırlamıyordu...
Onun aksine Kim Taehyung saatin 6 olduğunu görmüştü...Cidden mi diyerek sövdü içinden 2.30 saat uyayacaktı. 8.30 da kalkması gerekiyordu. Zaten yatağına 3 de girmişti. Minho ya iyi bir sövdü içinden.. Ne kadar dönsede uyuyamıyordu bütün uykusu kaçmıştı.. Minho 'nun bir omega ya sırılsıklam aşık olacağını hiç düşünmezdi.
Derken kapı çaldı.. Halbukisi Lee Minho denilen adam az önce burda uzandığı için yataktaki her şeyi değiştireyi düşünüyordu....Hem ciddden saat 6 da kim gelirdiki. Üstüne bir t-shirt çekip odadan çıktı ve merdivenlerin yolunu tuttuu...Ahhh işte şimdi başlıyoruzzzz. Oylamayı unutmayın ellerim koptuu az görünebilirm ama tanıtımdan sonra bu bölümü yazıyorum ve saat şuan 05.18... Sizi seviyorummmmmmm kendinizee dikkat edin ve maske takın. Oylayın lütfen
🐯🐺🐥
♡♥︎♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...