Medyaaaaaaaaa... Bu arada lütfen oylayın ve yorum atın lütfen. Yazım hataları varsa affedin.
Yugyeom'un yanına gidecekti... Jungkook ile Jimin'de bir kaç güne tanışmalıydı. Ama bu gün değildi.
Kim Tata'dan🤭😌...***
Hızlı bir şekilde yürümeye başladım
***
Sehun'un erkek kardeşi Yugyeom kadar piç biri yoktu o bir aralar Jungkook'dan hoşlanıyordu... Daha sonra Sehun ve Jungkook birbirinden hoşlanmaya başladı ne kadar yıkılsada kalbini bir başka kişiye Mark'a kaptırmıştı. Bu iki alfa birbirini çok seviyorduki bununla yeterli değil birde bunların arkadaş grubundaki iki alfa daha sevgili idi. Jaebeom ve Jackson.... Bu grup resmen playboy grubuydu.
Asıl aşk-ı memnu kadar karışık olan kısım ise bir aralar Sehun Mark'dan hoşlanıyordu ve Mark'da Jaebom'dan ama Jackson Sehun'dan hoşlanıyordu. O zamanlarda Sehun birden kalbini Jungkook denen omegaya kaptırmıştı bu yüzden grubundan bile ayrılmıştı ama çokta umrunda değildi. Grup zaten Sehun ayrıldıktan sonra birbirini bir şekilde tamamlayıp ilişki oldu. 5 alfadan geriye 4 alfa kalmıştı. Sehun yoktu artık nasıl olsa... Daha fazla şu boktan hikayelerini düşünmek istemedi. Yugyeom'un yanına varmıştı. Kapıyı işaret parmağını büzerek hızlıca çarptı.
"Biliyor musun Yugyeom şu an Mark ile sevişirken birbirinize salatalığın neden yeşil olduğunu öğretmeye çalışıyorsunuz farkındayım ve bana sövüyorsunuz. Ama şu asla bir omeganın götüne girmemiş sikim birileriyle uğraşmak istiyordu ki maalesef yok öyle birşey Sehun'u bulamıyorum büyük ihtimalle Jungkook'a salatalığın neden yeşil olduğunu anlatıyor. Kapıyı aç ve benimle konuş Yugyeom hadi çek şu sinir feromonunu üzerimden!!" Dedi Kim Tata bağırarak.
"Hyung sana siktir git desem ayıp olur mu? Burada bir alfaya yarrak sokucağım ve sen bana gelmiş burada salatalık neden yeşildir diyorsun... Off!"
"Olmayan kalbimi kırıyordun az önce... Neyse bana haber gelemedi yada getirmedi çok acilmiş sanırım. Anlat bana olayı... Hızlıca."
"Jungkook'un ailesi ile benim ve Sehun abimin ailesi yani Sehun ve Jungkook'un ailesi kavga etmiş hyung. Tabi benim babacığım Jungkook'un babasını felç etmiş falan fulan aceleyle çıktılar."
"Ne! Cidden mi peki neden Sehun ve Jungkook kavga edince bunlarda mı kavga etmiş."
"Yoo kavga falan etmemişler abimle Jungkook'un ilişkisi gayet iyi. Jungkook'un annesi ortaya laf atmış şimd-"
"Sen bana bir yeşil çay koy o yeşil ve mosmor yartağını içeri sok ve öyle anlat."
"Ama hyun-... Salatalık misali oldu seni yüzünden neyse geç."
...."Nasıl olmuş hyung mosmor olan yarrağım ile kıvranarak demledim."
"Harika..."
"Yah tek cevabın bumu tezgaha sürtüyordum ağrıdan."
"Evet de Mark nerede."
"Uyuyor."
"Şimdi anlat."
"Hah tamam şimdi Jungkook'un annesi 'Benim oğlum yeşil yarrak sevmiyordu ama Jungkook gitti Sehun'u aldı ki benim oğlum yeşil yarrak istemiyordu.' Demiş. Sonra benim annem de 'Sen benim yeşil yarraklı hıyar misali oğluma nasıl yeşil yarraklı dersin.' Demiş... Kavga burdan başlıyor ki Jungkook böyle bir şey dememiş Jungkook'un annesi yeşil olduğunu Sehun duş alırken yanlışlıkla dalmasıyla olmuş Jungkook'un annesine misafirliğe gitmişlerdi. Sonra Jungkook'un anneside yeşil yarrak sevmiyormuş ki bizde genetik kavga çıkarmış. Babalar olaya falan dahil olmuş öyle."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...