İyi okumalar..
Yazım hatası olursa kusura bakmayın.
(Taehyung'dan)
***
'Artık şu uzun süren 1 yıl gibi gelen 1 günü atlatmak istedi. Güzel bir sabaha açmak istiyordu gözlerini. Omegasıyla beraber uyanmak istiyordu. Gözlerini kapattı ve omegasını daha daha sıkı kendine çekti.'
***
Hayır. Hayır açamadı gözlerini. İğrenç bir sabaha açtı gözlerini. Çıkamıyordu bu kâbustan. Bitmiyordu bu kâbus. Ölmek istiyordu. Neden , neden Yuta diye geçirdi içinden. Ardından neden Minho diye geçirdi içinden. Neden Inyeop ve Eunwoo diye geçirdi içinden. Her birini öldürmek istedi.
Yuta bu evde bir omega olduğunu unutup evli olduğumu unutup bağıra bağıra 'Dün gece ne kadar güzeldi be hyung yine sevişelim mi ?' Diyerek yatak odaaının penceresinden bağırırken sabah 6.30 da gelmişlerdi ve Minho piçi bağırıyordu. Inyeop birini susturmak yerine ellerini alnının ortasına koymuş bir şeyler düşünüyordu buna daha çok sinir olmuşken , Eunwoo etrafta 'Kırmızı balık gölde kıvrıla kıvrıla yüzüyor' diyordu.
Bununlada kalmayıp Namjoon da bana sesleniyordu. Artık kalkmam gerektiğini söylüyordu. Sanki her gün hangi saatte kalktığımı bilmiyordu neymiş 'Jin hyungumun doğumuna bir ay kaldı diyordu.'
Bununlada kalırmı kalmaz kalmaz. Sonuçta buraların sahibi bendim her şeyden haber ediyorlardı ki bazılarıda piçliğine yapıyordu.
Hoseok ise 'Sabah sabah içip kafamı duvara vurdum ne yapacaksınız, ne yapabilirsiniz?' Diyerek etrafta manyak manyak yürüyordu. Hepsi villasının bahçesinde gerçekleşiyordu.
Omegası ise Yuta'nın dediği şeyden sonra kendini banyoya kilitlemiş hıçkıra hıçkıra ağlarken kapıyı açmıyordu.
Hoseok'un diliyle şimdi her birine ne yapması gerektiğini düşünüyordu. Kafalarını koparıp yakabilirdi. Yada tek tek derilerini yüzebilirdi kesebilirdi. Üzerine hızlıca eşofman takımı geçirdi ve aşağı indi.
Bahçeye çıkar çıkmaz herkes ona odaklandı. Hoseok ona bakacağım derken hızlıca kafasını çevirdi ve elindeki şarap şişesi ile kendini yerde buldu.
"Ne sikimi yiyorsunuz sabah sabah. Yuta ağzına sıçayım senin. Cidden. Evli olduğumu unutup neden tekrar sevişelim diye bağırıyorsun. Sikicem seni. Ve , ve MİNHO! Saat kaç haberin varmı piç kurusu."
"Ahh hyung yapma gel ve bana sarıl. Baba oluyorum."
Arkadaşı ona arkadan sarılırken Taehyung'a dayayınca:
"Minho çek şu sikini. Geberticem seni. EUNWOO! SUS artık zaten yanlış söylüyorsun. Inyeop hyung sevgiline sahip çık lütfen."
"Cidden mi Tae...ahh."
"Namjoon hyung benim çocuğum değil senin çocuğun. Aynı zamanda şu sızan Hoseok'u al. Ve Yuta çabuk buraya gel. MİNHO SENİNLE SONRA GÖRÜŞECEĞİZ. HEPİNİZ DAĞILIN. VE BANA AKŞAM 6 OLMADAN ÖNCE HYUNJİN'İ BUL MİNHO!"
"Hyunjin'mi?"
"Evet ve kaybolun. Yuta sana kal dedim!"
"Tamam hyung."
Herkes dağıldıktan sonra Taehyung ile Yuta yalnız kalmıştı ve Taehyung fısıldıyarak konuşmaya başladı:
"Orosbu çocuğu ben evliyim neden hayatımı bozmaya çalışıyorsun. Kahretsin. Dün Jimin'e yalan uydurmuştum ve sen tekrar sevişelimmi diye bagırdığın için kendini banyoya kitledi.Ve şimdi yapman gereken benimle yukarı çıkıp banyonun kapısında şunları diyeceksin. 'Merhaba Jimin. Ben Yuta . Az önce duydukların bir yanlış anlaşılmaydı. Ben sizin olduğunuzu unuttum. Sadece bir şakaydı. Hatam için kusura bakmayın.' Bunları dedikten sonra sende hızlıca yola çıkıyorsun. Çünkü bana Hyunsuk , Doyoung ,Jaehyuk ve Asahi'yi getir. Şu Taeyong'ada git söyle Lucas , Hendery ve Jaemin'i. Ha birde Shatora'yı da getirin."
"Hyung diyeceklerimi ezberledim omegana. Alfalarıda çağıracağım. Ama , ama Shatora bir omega o ne alaka onca alfa çağırdın ama o ..."
"Minho'nun Jisung'u var , Jin var , Yoongi var , Jungkook'da var. Daha onlarla tanışmadı. Ama alfalarıyla yakın olduğum için tanışır onlarla. Bir kişi daha olsun istedim omega olarak. Ama bu konuyu uzatma benim omegam iyi değil. Çabuk ol."
Yuta ile yukarı çıktı. Yatak odalarına girdiler. Taehyung ne kadar rahatsız olsada belli etmedi. Yuta yavaşca kapının önünde durdu. Ve hyungunun söylediği şeyleri söyledi. Ağlama sesleri yavaşladı ve yavaşca kapı açılınca Taehyung Yuta'yı itti ve omegasını kucağına alıp sarıldı.
"Beni korkuttun.."
"A-alfa ben yanlış anla-"
"Biliyorum. Sadece ağlama. Yuta teşekkür ederim. Artık gidebilirsin. Dediklerimi yapmayıda unutma."
"Tamam hyung. İyi günler Jimin. Ve tekrar özür dilerim...İkinzidende."
Taehyung Yuta gider gitmez omegasının boynuna öpücükler kondurdu ve kokladı. Daha sonra burnunu ve dudağına küçük bir öpücük kondurdu.
"Jimin biliyorum güzelim 2 gündür böyle ama geri uyusakmı..."
"Olur alfa sen iste yeter."
Beraber geri uyudular...
***
🐯🐺🐥
Dayanamayıp bölüm atıyorum... Ama kısa oluyor. Söz yarın öğlen uzun bir bölüm atacağım. Size kıyamadığım için bir bölüm attım. Yazım hatalarınıda görmezden gelin lütfen eğer varsa. Yavaş yavaş tekrar kaoslar gelecek. Umraım bölüm kısa diye sinirlenmessiniz. Sizi seviyorum. İyi geceler... Sakızlı noodlelarım. Oylayıp yorum atın lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...