Medya...
Yazım hatası varsa kusura bakmayın vote verin lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin.
***
'İçine boşaldı.'
Kim Jimin'den
İyi okumalar.
***
"Ah alfa..."
"Güzelim..."
"Canım yanıyor."
"Normal.Sevişmenin üzerine seviştik."
"Neden bu kadar açık sözlüsün anlamıyorum Alfa."
"Alfanım."
"Boşversene.."
"Neden ağlıyorsun Jimin!"
"Çünkü canım yanıyor ve umursamıyorsun."
"Madem yapamayacaktın neden devam ettin?!"
"Neden mi...Neden çünkü şey bu mu önemli olan. Nefret ediyorum senden."
"İleri gitme."
"Zoruna mı gidiyor alfa..Seni sevmemi istiyorsan bana düzgün davran!"
"Haddini bil."
"Siktir git!"
"NE!"
"SİKT-TİR Gİ-T."
"NE DEDİĞİN FARKINDA MISIN?!. BENİM KİM OLDUĞUMU UNUTMA JİMİN."
"BA-BANA BAĞIRMA CANIM YANIYOR. KAYISI BOMBAM BİTTİ , KÖPÜKLERİM BİTTİ TATLI BİR BANYO YAPMAK İSTEMİŞTİM AMA..."
"NE ZAMANDIR AĞZINI BOZUYORSUN BİR DELTAYA KARŞI VE BANA ALFANA KARŞI SEN KİMSİN.
"SENDEN ÖĞRENDİM."
"SANA YETERİNCE İYİ DAVRANIYORUM."
"E-evet ama...HAYIR!"
"Öylemi...Peki ne halin varsa gör."
"A-alfa nereye gidiyorsun?"
"Sadece duş alacağım ve sende benden sonra alacaksın.Sonra dışarı çıkacağım da bu seni ilgilendirmez işlerim var ben çıktıktan sonra ne halin varsa gör."
"A-ama.."
"KES ağlamayı gerçekten nasıl kötü davranılırmış gör Jimin!"
"BANA AİLEN YETERİNCE ÖĞRETTİ!"
"BİRDE BENDEN GÖR!VE..
VE BİR DAHA BANA SESİNİ YÜKSELTİRSEN YÜCELİĞİM ADINA YEMİN EDERİMKİ ÖLDÜRÜRÜM SENİ!""Alfa özür dileri- GİTME LÜTFEN ALFA DUR CANIM YANIYOR A-alfa...Alfam nereye gidiyorsun..."
Nefesi kesiliyordu , gözlerindeki yaşlar durduramıyordu. Aradığı kişiyi gökte ararken birden yerde bulmuştu. Yıllarca onun için dayaklar , işkenceler yemişti. Neden olduğunu bilmediği bir şekilde saçmalamıştı. Haksız olduğunu düşünüyordu.
Şimdi alfasının gittiğüni sanıyordu gitmemişti ama gidecekti duştaydı.
Yinede kötü hissediyordu. Alfası duştan çıkınca kalkmaya çalıştı onun duş alması gerekiyordu. İmkanı yoktu kendini suyun içine geri bırakıp ağrısının geçmesini azıcık daha bekliyordu. Kafasında iğrenç düşünceler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...