!!! ÖNEMLİ!!!

263 14 25
                                    

LÜTFEN OKUYUN!!!

Merhabalar ben Duwu.

Bugün sizlerle önemli bir konu konuşmam gerekiyor ve neden bir türlü bölüm atamadığım vb.

Sağlık sıkıntılarım nedeniyle bölümler hazır olsada kontrol yapıp, güncelleyemiyorum.

Uzun zamandır sağlık sıkıntılarım var ama konu bu değil.

Konu bu kitap.

Kitabı ciddi anlamda silmek istiyorum!

Bu kitaba 2021 yılında başladığımı beni eskilerden beri tanıyanlar bilir. Ve artık beni tatmin etmiyor. İlk kitabım o dönemler için iyi ama daha o zamanlar  acemiydim, bu yüzden beğenemiyorum ve şuan da toparlayamıyorum.

Aşırı hata var, saçmalıklar var, cringelikler var.

Kitabı silmeyi planlıyorum.

Ama çoğu okuyucum bunu beğenmedi ve istemedi...

O yüzden tüm bölümleri silip tekrar yazmayı planlıyorum.

Aslınea yaptığım şeyin arkasında dururum ama kitabı ben bile okuyamıyorum.

Utanç duyuyorum çünkü şimdi ki yazılarıma göre aşırı hatalı ve kötü geliyor.

Delta Leader'in kapağı olsun, konusu olsun her şeyi mükemmel ve ben maffediyorum.

Sizin karıştıracağınızdan korkuyorum.

Ve silmemem istenmişti bu yüzden ben de sizlere bir açıklama yapacağım.

Kitabın tüm bölümlerini silip tekrar yazacağım, konuyu daha düzgün kullanarak.

Bu kitabın harcanmasını istemiyorum çünkü çok desteklendim ve ben yapılan iyilikleri göz ardı eden biri değilim.

67 bin okunmayı ve beni destekleyenleri umursamıyorumuş gibi yapıp silemem.

Sonuç olarak kitap tekrardan düzenlenecek.

Sizden istediğim en baştan okumanız ve hayal kırıklığına uğramayacağınız.

Sadece geç atmak durumunda kalıyorum çünkü dediğim gibi sağlığımı toparlamaya çalışıyorum, yoğunum vb.

Lütfen duyurularımı okuyun ve göz ardı etmeyin.

Üzgünüm sizi bekletiyorum.

Dediğim gibi tekrardan en baştan başlayacağım bu kitaba.

Kapak fotoğrafı ve konu aynı ama daha düzgün şekilde diyelim konuda değişikliklerde olabilir tabii.

Sizleri de yoruyorsam kusura bakmayın.

Umarım okursunuz.

Okuduğunuz için teşekkürler.

Lütfen tekrar desteklerinizi eksik etmeyin.

Sizleri seviyorum, her şey için teşekkürler 💗...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 20, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Delta Leader°VMin•OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin