İyi okumalar, oy ve yorum istiyorum. Yeni kitaplara öncelik de verin. Kakeguri'nin ismi Gamling olmuştur duyuruyu sildiğimde kalsın.
***
Düşünüyordu Jimin. İstediği şey oluyordu. Biri ile konuşmak fırsatı olabilirdi değil mi? Ancak dikkatli olmalıydı. Taehyung'un fenrir olduğunu babası ve kendi dışında kimse bilmiyordu değil mi? Ve Taehyung bunu unutmuş olsa gerek hiç uyarı yapmamıştı... Onunla bu konuyu daha sonra konuşacaktı.
"Efendim kapı çalışıyor. Açıyorum."
***
"Bu sefer ben de onları karşılayayım malum laf yapıyorlar biliyorsun."Kapıyı çalışan açıp geri çekildiğinde atılmıştı direk Chanyeol..:
"Hala bu parti ne için bilmiyorum ama birine durduk yere sevsen bile parti düzenleyeceğini sanmıyorum Taehyung yani bir işin olsa gerek. Ve bu siktiğimin partisine Baekhyun'un zoru ile o viskiler için geldim."
Arkadaşının kulağına eğilip yakasından tutup fısıldamıştı Taehyung. Sahi bugün kaçıncı kez birilerinin kulağına eğilip fısıldamıştı?
"Seni sikeyim Chanyeol neden bağırarak söylüyorsun! Biri duyacak."
Chanyeol:"Ow kalabalık mıydık? İlk biz geldik sanmıştım dostum kusura bakma."
Baekhyun:"Tanrım Tae onun odunluğu adına özür dilerim... Omeganla tanıştır beni merak ediyorum. Ama bence Chanyeol bir nevi haklı. Çünkü ne bileyim geçen haftalara kadar bizimle bile konuşmazdın. Sadece Chanyeol, Yuta, Minho, Tzuyu yani alfaları kâle alırdın. Fikrini ne böyle değiştirdi merak ediyorum? "
Biliyordu Kim Taehyung. Bir omega olsa bile karşısında ki kişi Baekhyun isterse fenrir olduğunu bilsin sözlerini sakınmazdı,kişiyi sözleriyle vurur her zaman açık sözlü olurdu.
Kimi zaman bazıları çekinirdi bile.
Diliyordu Jimin'e aynı muameleyi göstermez ve ağzını tutar.
Şimdi de köşeye sıkışmış gibi hissetmişti.
Doğrusu sözlerini hızlı ve güzel seçiyordu.
"Bunun seni pek ilgilendirdiğini düşünmüyorum Baekhyun... Bahçeye geçelim Jimin orada."
Baekhyun:"Adımı öğrenecek kadar kâle almış sanırım değil mi Chanyeol? Her neyse. Geçelim. Bu arada diğerleride geliyordu sanırım. Yolda gördük."
Cümlelerinden sonra içeri yol almış ve arka kapıdan diğerlerinin yanına gitmişti o ikisi.
Chanyeol sevdiğim bir arkadaşımdı. Ama o ikisi fazla zekiydi.
Benim kadar değil.
Belki egoluyumdur. Hadi ama kim Delta olup egolu olmayacaktı ki. Yüzyılda bir olan mucizeydim. Topraklarım vardı, param vardı, güçlüydüm, zekiydim, halkım var, evlerim var. Bir insan daha ne isterdi...
Belki biraz sevgi, mutluluk, şefkat ve sevmeyi bilmek.
Bunlar ne demek?
Tanrım.
Minho bir an önce gel dostum. Sana ihtiyacım var.
Diğerlerinin yanına geri döndüğümde herkesin yüzünde ki ciddiyeti gördüm.
Belki Jimin'in çok düşündüğünü belli eden ve karışık feromonlar.
"Ne oluyor. Bu gün gülmeniz gerekirdi cidden. Jimin... Biri ile mi tartıştın? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...