(Lee) Seo Felix:
(Leo) Seo Felix , 20 yaşında , boyu 1.67 , saç rengi altın sarısı , saç kesimi normal , göz rengi sarı. Omega. Yaramaz. Changbin'in omegası. Aurası bal.
Park Chaeyoung (Rosè):
Park Chaeyoung (Rosè) , 24 yaşında , 1.68 , saç rengi kızıl-kumral , saç kesimi orta boy omuz hizası , göz rengi açık kahverengi. Alfa. Hafif sinirli , kıskanç. Jisoo'nun alfası. Aurası ağır-gül.
(Kim) Park Jisoo:
(Kim) Park Jisoo , 23 yaşında , boyu 1.59 , saç rengi koyu mor-kırmızı , saç kesimi orta boy omuz hizası , göz rengi mor-koyu mavi-yeşil. Omega . Saf sevgi dolu , tatlı. Rosè'nin omegası. Aurası kiraz.
Hirai Momo:
Hirai Momo , 24 yaşında , boy 1.67 , saç rengi siyah , saç kesimi omuz hizası , göz rengi siyah. Alfa. Hafif sinirli,kıskanç. Dahyun'un alfası. Aurası okyanus.
(Kim) Hirai Dahyun:
(Kim) Hirai Dahyun , 22 yaşında , boyu 1.59 , saç rengi koyu mor-lacivert , saç kesimi orta boy omuz altı , göz rengi açık kahverengi. Omega . Tatlı , çok konuşur. Momo'nun omegası. Aurası papatya.
Yoo Jeongyeon:
Yoo Jeongyeon , 24 yaşında , boyu 1.69 , saç rengi kırmızı-koyu kestane , saç kesimi kısa , göz rengi kırmızı-kahverengi. Alfa. Korumacı. Nayeon'un alfası . Aurası amber.
(Im) Yoo Nayeon:
(Im) Yoo Nayeon , 23 yaşında , boyu 1.60 , saç rengi kahverengi-kumral , saç kesimi orta boy omuz aşağı , göz rengi bal. Omega . Yerinde duramıyor eğlenceli. Jeongyeon'un omegası. Aurası şeker.
Saç kesimi normal dediğimde günlük hayattaki saç kesimlerinden bahsettim..Sadece vmin geçicek olsada yan shipleride yazdımmm.
Hikaye konusuna gelelim:Öncelikle hikaye şehir içinde geçmiyor omegaverselerin ormanlık alanlarda olması bence daha güzel ormanda belirli evler var ve herkesin kendi bölgesi bahçesi
Ama asıl konu bu değil.
Alfa ve omegalar diye iki çete yani sürü vardı bu atalarından bile gelenek olarak sürdürülüyordu. Bölge olarak ayrılmıştı:
Batı kore de alfalar
Doğu kore de omegalar
Ama toprakların birlesmesi ve bu düşmanlığın bitirilmesi istenmişti bu kural ortaya atılmıştı sürülerin en büyükleri tarafından. Ve aradan sadece bir ay geçmişti . Herkes kabullenmişti alfaların lideri kim taehyung hariç. Adaların birleşmesini bile istemiyordu saygınlıktan dolayı kabul etmişti. Yıllar önce toprakların ayrılma sebebi alfaların omegalardan nefret etmesiydi. Her seferinde gelecek nesile aktarılırdı. Ve o kişide ölene kadar liderleri olurdu. Omega lideri Min yoongi kabul etmişti ... Alfa larda kabul etti çünkü soylarını devam ettirmeleri gerekirdi ve daha kolay olacağını düşündüler. Çünkü topraklardan omega kaçırmayı sevmezlerdi. 1 ay içerisinde arkadaşlarına kuzenlerine bakıyordu...Herkes kendine mühürlenecek birini bulmuştu ve mühürlemişti. Ama hala o omegalardan nefret ediyordu. Onlar asla feromonlarını saklayamaz ve kontrol edemez diyordu sürekli içinden. Atalarının da nefret etme sebebi bu değilmiydi zaten. Feromonlatını kontrol edemyen bir omega yüzünden düşmanlara yakalanmışlardı ve çok can kaybı olmuştu o günden beri omega lar ve alfa lar ayrı topraklardaydı ama artık değil. Şimdi ise Kim Tae oturduğu koltuktan halkı izliyordu...Etraf omega feromonları ile dolmuştu. Bunu sevmiyordu. Tabikide kendini kontrol edemeyen alfalar olacaktı. Buna karşı çıkmayacaktı. Hepsine yetişmezdi . Artık buranın tek sahibiydi adalar birleşince Min yoongi görevden ayrılmıştı.Her neyse bütün konuyu anlatmayayim gerisini hikayede anlarsınız bu sadece konuydu iyi anlatamamış olabilirim umarım her şey sonuna kadar güzel gider yarin bölüm biri yazarım belki... Şuan anlatabildiğimi düşünmüyorum her neysee çok seveceksiniz bundan eminim oylarsınız sevinir ve sanırıö günde sadece üç bölüm yayınlanabiliyor..
Sizi seviyoruummm maske takın..oylamayı unutmayın hatalar varsa kusura bakmayın. :) 🐯🐺🐥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...