Yazım hatası bölüm haricinde ve şuan olursa kusura bakmayın yorum atıp oy verin lütfen.♥︎
Medya soejwownlwlwşwkel nasıl saçmalanır falan smsmslwjapwmwmwwl.
***
'KİM TAEHYUNG NE ZAMANDAN BERİ BU KADAR ÇABUK EREKTE OLUYORDU...'
***
'Jimin'den.'
İYİ OKUMALAR.♡
***
"Alfa ne yapıyorsun?!"
"Hiç."
"Ne demek hiç sen hiç bir zaman penisine hakim olmaz mısın? Yani şey...konu bense olmana gerek yok ama şey işte çok güzelim birde ondan ama daha yeni kalktık...Sesimde kısık zaten."
"Öncelikle doğru konuş ve ben penisime sen olduğun sürece hakim olamıyormuşum demek ve alfan olduğumu unutma çok şımardın bence."
"N-Ne!? Alfa neden popoma vurdunn?!"
"Bir daha vuracağım bebeğim."
"Hayı- Ahh yapmasana!"
"Bir daha.."
"Ne bir daha-aaâhH. Yapma acıyo-ah özür dilerim büyük konuştum alfa."
"Sonunda....Ağlamasana!"
"Acıttın!"
"Bağırma."
"Tam-AHHH!"
"AĞLA!"
"YİNE NE YAPTIM!"
"HALA BAĞIRIYORSUN!"
"YA SEN NEDEN BAĞIRIYORSU-AÂAAH YAPMA AH ALFA YAPMASANA HMM AH."
"Neden? Hoşuna gitti Jimin."
"Hay-ımm ah yapma . Tamam tamam özür dilerim. Bir daha hiç biri olmuyacak ama sende bana bağırma."
"Bana emir veremessin ve aferin."
"....SEN ÇIKSANA JAKUZİMDEN!"
"NE?!"
"ÇIK."
"ZIPLAMASANA JİMİN NERDE OTURUYORSUN HABERİN VAR MI?!"
"UMRUMDA DEĞİL İSTERSEM ZIPLARIM ÇIK JAKUZİMDEN...Alfa , alfa iyi misin alfa neden."
"Ahh kıpırdıyorsun Jimin bu çok..,çok güzel ah."
"Alfa iyi misin?"
"Hayır devam etsene."
"Ne..."
Alfasının kıvrandığını görüyordu onu kendimi bu hale sokmuştu hoşuna gitti. Hareketlerini hızlandırmaya çakışırken kendi daha kötü olmuştu.
"A-alfa."
"Daha ilerisi olmasın Jimin prezervatifimi gidip yatak
odasından alama-Boşversene zıpla.""Aah alfa. "
Alfası kendine bin bir türlü boynuna beline öpücüklerini sunuyordu delireceğini düşündü erkenden büyük bir orgazmla boşaldı kendiside çok hassas olduğunu düşündü.
Alfası tarafından belinden tutularak zıplatılıyordu kahretsin bu penis çok büyük olduğundan ölebilirdi çok acıtıyordu. Zıplamayı durduğunda alfası git gel yapmaya başladı... İçine boşaldı.
***
Birileri hamile mi?. Lssnlsmwpwwp bilerek kısa yazdım diğer bölüm on the ground ile yazılacak...... öpüom oylayın ve yorum atmayı unutmayın birde belki diğer bölüm karakter puanlaması yaptırabilirmmm bb.♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...