İyi okumalar'Beraber geri uyudular...'
***
(Taehyung'dan)***
....Öğlene doğru gözlerimi açtım. Ne ses vardı ne de huzursuzluk omegam boynuma gömülmüş uyuyordu. Saçına bir öpücük kondurdum. Mırıltılar çıkardı ve boynuma daha çok gömüldü. Yanağını yavaşca okşadım gözlerini yavaş ve zor bir şekilde açtı.
"Alfa yapma...Uyumak istiyorum."
"Hmm peki o zaman ama az sonra işlerimi halletmeye çıkacağım. O yüzden kahvaltı yapalım diyecektim."
"N-ne alfa bir dakika he-hemen kahvaltı hazırlıyorum bir yere gitme lütfen dur."
Omegasının tatlı telaşı hoşuna gitmişti. Yataktan fırlayışı onu şaşkına çevirmişti. Yüzüne bir sırıtma yerleştirdi ve Taehyung'da kalktı.
"Acele etmene gerek yok aşkım."
"Eee aşkınım ben seni- ah tamam alfa bir dakika öyleyse yüzümü yıkayayim bekle lütfen. Lütfen gitme."
"Tamam.."
İçinden ofladı Taehyung. Omegası o kadar çok yıpranmıştıki sadece bir kahvaltıyı beraber yapmak için ve gitmemesi için ona yalvarıyordu.
Yavaşça banyonun kapısını açtı omegasıyla aynadan göz göze geldi. Saçını tarıyordu.
"Güzelim istersen duş al."
"Hayır alfa teşekkür ederim. Ama senin işin var. Ve acelen var."
"Sorun değil. Sana bağlı ben beklerim ve sen istediğin zaman çıkabilirim."
Kim Taehyung işini iyi biliyordu. İstediği zaman güven vermeyi ve yıkmayı. Etkilemeyi. Her konuda iyiydi ama omegasıda çok saftı.
"Hayır alfa. Bir an önce kahvaltı yapalım. Şimdi sen girebilirsin lavaboya."
"Senden izin almamıştım zaten. İstediğim zaman girerim Kim Jimin. Sonuçta omegamsın değilmi. 2 güne kalmaz boynunda benim izlerimi ve mühürümü taşıyacaksın."
"Al-alfa ne diyorsun. Be-ben hazır değilim."
"O gün gayet hazır olacaksın , bebeğim."
Bebeğimi üzerine bastırarak yüzündeki piç bir gülüşle söyledi. Jimin'in yüzündeki korku görünüyordu. Kendi işlerini halledip aşağı indi.
Kendisi çok rahattı ama omegası arkası dönük bir şekilde kahvaltıyı hazırlarken bile yüzünde korku ve üzgün bir surat vardı. Sesi çıkmıyordu. Kahvaltı hazırlanana kadar böyle devam etti. Masaya oturduğunda bile konuşmuyordu.
"Jimin neyin var?"
"Ben hazır değilim alfa."
"Neden. Eşinim ve artık buna hazır olman gerekiyor Jimin. Mühürlenmelisin.Aması yok."
"Bunu ben istemediğim sürece yapamazsın alfa."
"Pardon?"
"Bu benim vücudum."
"Göreceğiz bakalım.... Bu arada , kaç günün kaldı Jimin. Yani dönemine."
"Ü-üç gün alfa."
"Ne güzel."
Omegası çok güzel bir kahvaltı hazırlamıştı. Ama omegasının dün uyardığından beri daha çok yemeğe çalıştığını ve ağzını tıkabasa doldurduğunu gördü.. Sadece kendisini tatmin etmeye çalışıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...