17

1.6K 108 48
                                    

İyi okumalar...Yazın hatası varsa kusura bakmayın ve oylamayı unutmayınnn...Bol yorum!!!(oydan çok yorum okurken eğleniyorumm)♡

***
'Değer miydi? 1 sene boyunca seni bekledim.. İşkence çektim başıma neler geliyor... Seni seviyorum ama bunları hakediyor muyum?'

'Bana bebeğim dedin.'

'Bana aşkım dedin..'

'Güzelim dedin...'

'Neden peki. Neden küfür ettim acaba?'

...'Neden'

'NEDEN!'

***

"3. Kişi bakış açısından yazılmıştır."

*~*

Kim Taehyung'un başı dönüyordu o , o ölecekti onu bir omega bu hale getirmiş olamazdı...

Jimin'in kalbi ise sandığından daha çok ağrı yapıyordu...Kahretsin ilaçlarını almamıştı...Eve gitmek istiyordu...

<Jimin'den devam ediyoruz.>

"Senin yüzünden...Hayatım kararıyor. Ölmek istiyorum....Öleceğim!!!"

Evden yükselen çığlık seslerim bile kimsenin umrunda değildi. Hayat bu kadar acımasızdı işte. Nefesini keser di hayat...Ağlatırdı seni....İllaki bir kez de olsa aşağılanırdın , ezilirdin...

Ama Kim Taehyung ona aşığım...

Aşk başka değil mi?...

Nefesim...Aah öleceğim.

Tekrar başlama.

Eve gitmek istiyorum....

Kaçmak istiyorum...Acı çekecek olsamda...Kahretsi-...

"Taehyun-ALFA! SE-senin burada ne işin var...Bir dakika çok sarhoşsun...Ah alfa iyi misin hemen üzerimi giyinip gele-aAhh..."

Kalbim...Evet kimse bilmiyor...Kalbimden hastaydım ben..Ve sanırım , sanırım öleceğim fazla stres...Korkuyorum...E-en son Taehyung'un ailesinde çok olmuştu...Alıştım tekrar olma , lütfen korkuyorum...
Anne ya-yardım ,korkuyorum baba istemiyorum....

Ölüyo-

'Taehyung'dan devam ediyoruz.'

"Ev denilen şey neye benziyor.........Nerdeyi-Jimin...Nerdesin...Ah neden kalbime ağrılar giriyor...Siktir ...Ne oluyor..Önümğ göremiyo-Eve gitmeli-kusmak istiyorum cidden Jimin ki-Omega...Ne olu-Öğğ-Jimin nerdesin ,şu sikik yerde biri bana yardım edebilir mi?...Eve mi girsem...Kimin ki bu dağ evine benzeyen şey...Ağaç alfa hanım ne kadar güzelsiniz sizi şurdaki eve dave-Öğğ....Ahh kalbim siktir ne oluyor...Sarhoşmuyum...Ananı...Ben bir deltayım hadi ama...Bir dakika Jimin...Aklımdan çıkmıyor kim bu?...Bu dağ evi kiminse duş almalıyım değil mi?..."

Kendime gelmeye çalışıyordum ama kalbim acıyor....Jimin iyi misin?...Bir dakika ahh azıcık daha su kendime tamamen gelmeliyim...Hal bok gibi kokuyorum...Gittiğimde sarhoş olduğumu sanacak...Off cidd-

"Kalbim! Ahh ne oluyor bana!?.."

Hızlıca evdeki yedek kıyafetleri alıp giydim , ıslak saçlarım ve iğrenç alkol kokumla eve koşarak gitmeye başladım....

Kapıyı hızlıca açıp üst kata odamıza gittim...Ama hala kalbimde ağrı var...Odanın kapısını korkutmamaya çalıarak yavaşca açtım...Bütün sinirim yok olmuştu sadece içimde kötü bir his var omegam...

"Taehyun-ALFA! SE-senin burada ne işin var...Bir dakika çok sarhoşsun...Ah alfa iyi misin hemen üzerimi giyinip gele-aAhh..."

"Jimin bebeğim , barışalım bak içimde kötğ bir his var iyi misin? Jimin özür dilerim , sarhoş değili-...JİMİN!"

Önümde gözlerimin önünde , çıplak bir şekilde hala o sikik küvetin içinden çıktı ve bayıldı...Gözlerimin önünde dibime,yere yığıldı...

"JİMİN GÜZELİM İYİ MİSİN!? JİMİN BANA BAK AÇ GÖZLERİNİ ÖZÜR DİLERİM NEYİN VAR....'yavaşca eğildim göğsüne doğru ve kalbini dinlemeye çalıştım , dokundum atmıyor...' ATMIYOR! JİMİN ÖZÜR DİLERİM ÖZÜR DİLERİM, ÖZÜR DİLERİM UYAN..."

Eğitimim vardı kalp masajı yapmaya başladım , suni tenefüs siktir hadi...Olmuyor..Kalbi zarar görmesin diye işaret ve orta parmaklarım ile kalp masajı yapıyordum üstüne üstlük...O bir omega benim omegam...Özür dilerim güzelim uyan...

Bir dakikaya kadar hissettim minik kalbini...Açmaya çalıştı minik gözlerini...Zorlamadım onu. Kucağıma aldım...Odamıza yatağa götürdüm.

Bir daha sana zaar vermeyeceğim...Asla...Ben,ben ağlamıştım gözlerim kızarmıştı...Ağlamaktan...

Aradan bir iki saat geçti başından ayrılmadım....Beş saat geçti dokunmadım...Kontröllerimle sürüyordu saatler...Ayrılmıyordum yanından...On beş dakikaya uyandı meleğim...

"A-alfa.."

"Şşş zorlama kendini..."

"Ne oldu....Kalbim ağrıyor...Şey ben hatırlıyorum sanırım ama ,ama...Neden unuttum ki..."

"Dinlen lütfen Jimin zorlama kendini düşünmek bile istemiyorum..."

"Ben hatırlıyorum evet her şeyi hatırlıyorum!"

"Eee-"

"Sen en son geldin ama şey hala alkol kokıyorsun. Bende kalbim yüzünden tam o sırada zaten bayıldım..."

"Neden bayıldığını biliyorsun yani...Bana bir şey vardı ve söylemedin mi?"

"Eee alfa özür dilerim kızma sadece ben seni üzmek istemdi-"

"Çok korkuttun beni...Beni bu şekilde üzdün.Jimin eğer bir sorun varsa anlat..."

"Ben kalp hastasıyım yani nakil gerekiyordu doğuştan küçüklükte bir hastalıktı ama büyüdü....3 sene içinde naklim olmalı..."

"N-ne!?"

"İlaçlarım evde , ve ben sana daha fazla yük olmak istemiyorum tekrar başa sardı...Eve gitmek istiyorum..Kaçmak.."

"Saçmalama senide tek bırakamam evinin adresini ver ve adamlarından birini göndereceğim ve naklinde olacak şimdi kendini üzme. VE BİR DAHA SAKIN BANA YÜK OLDUĞUNU FALAN DÜŞÜNME!. Eee acıktın mı aşkım?."

***

🐯🐺🐣

Bu günlük yeter bu kdr dksnslnspssk bili yormusunuz yazarınızın domatese alerjisi olabilirmiş.....kdkspekepsksp oylamayı unutmayın neyse herkesi ağlatasım var ama tabiki angst değil bbb sakızlı noodlelarım♡♡♡♡♡♡♡.

Delta Leader°VMin•OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin