19

1.4K 99 34
                                    

Medya ehe ve ehe....
°
Oy ve bol bol yorum sakızlı noodlelarım. Yazım hata varsa kusura bakmayın.
••••
"Şey biz artık seks yapmakta zorlanacağız demi yani 4 aya kadar biraz daha kolay ama sonra alfa? Ve biz hep prezervatifli sevişmedik mi küvette olmuş olamaz çünkü çok olmadı ve spermin kaynaması için en az bir haftaya ihtiyacı yok mu?"

"N-ne-NE Jimin neler diyorsun aynı zamanda en kaliteli prezevatif olsa bile benim ki çok güçlüdür. Bu konu kapansın. Yani ben daddy im senin daddy nim bebeğim..."

İyi okumalar  :)

Taehyung'dan.

***

Taehyung ter içinde uyandı birden 'Jimin' diyerek....;

"Jimin iyi misin güzelim ? "

O kadar hızlı kalkmıştıki  göğsünde sarılarak uyuyan omegası neredeyse yere düşecekti...Taehyung ise hala şok yaşıyordu rüya mı kâbus mu anlıyamıyordu...

Tek şokta olan Taehyung değildi...Jimin de onun bu haline şaşırmış ve kendini yatağın öbür ucunda bulunca korkmuştu...En çok da alfasının neden bu kadar terlediğini anlamaya çalışıyor,endişeleniyordu...

"Alfa ne oluyor? Korkuyorum!"

"Jimin iyisin değil mi karnın kalbin ağrımıyor değil mi kusmadın değil mi ?"

"Hey sakin ol iyiyim, kâbus görmüş olmalısın alfa saat çok geç  zaten alfam....Terlemişsin ops...Hasta olacaksın....Beni çok korkuttun alfa , sen iyisin değil mi?"

"İyiyim,iyiyim....Ne oldu bana bilmiyorum. Tam olarak kabus sayılmaz zaten...Yani hem güzeldi hem duygusal...Bir dakika duygusal-"

"Anlatmak ister misin aşkım?"

"Âşkı-Hayır demeyeceğim...Yani çok detaya girmiyeceğim."

"Seni sonsuza kadar dinleyebileceğimi biliyorsun..."

"Ahh sevişiyorduk,kavga ediyorduk,senin kalp hastası olduğunu öğreniyordum daha sonra da hamile olduğunu...Sevinmeli miyim , mutlu mu olmalıyım? Cidden garip ve karışıktı...Her her neyse sen kalp hastası falan değilsin değil m- Hey hey hey neden gözlerin doluyor bana gerçek olmadığını söyle Jimin lütfen..."

"Hayır iyiyim alfa. Sa-"

"Off iyi o zama-Sadece ne Jimin söyle bana bak ne gerekiyorsa yapacağım..."

"İyiyim aşkım sakin ol lütfen sadece çocuklarımız olsa ne kadar güzel olurdu değil mi...Aynı zamanda şey biraz şey , şey işte seks yapıp uyumuştuk sen ile rüyamızda yapmamız utandırdı..."

"Demekki aklımda sadece sen varsın ve evet çocuklarımız olmalı bebeğim en kısa zamanda..."

"Benimde aklımda sen varsın aşkım ve evet çocuklarımız tabiki olacak..." Dedi ve alfasını öptü dudağından....Taehyung'un aşkım demesi en başından beri onu eritip,yakıyorken , öpmesi iyi olmamıştı...Soydu omegasını...Onu dünyadan kopardı saatlerce , kendisi de dünyadan , gerçek hayattan koparmıştı , kâbuslarından koparmıştı...Bunu ona omegası yapmıştı....yaşatmıştı başka kimse değil...Ona kıyamıyordu...Onun her dokunuşunda , her öpüşünde , her baktığında eriyordu...Alfa olduğunu unutuyordu...Taehyung bu duyguları daha önce kimsede yaşamamışdı,yaşıyamamıştı.....

***
Haha ehe haha heeheee bölüm attım...Önemli evet onlar rüyaydı ama tabiki bu kdr detaylı görmemiştir rüyasını ben bölüm olarak yazdım...hatalar varsa kusura bakmayınn sakızlı noodlelar ztn bp bölümü yazmamda çok yardımcı oldu sağolsunn cigjvgjvgjvgjkkyvkvhhvjgv gaza gelip durdum üzüldüm fln umarım beğenmişsinizdir.... Ama birden bölüm atmam çok komik skskwkskwkwk...

Vote vermeyi unutmayın.....

Delta Leader°VMin•OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin