Hikayeyi 18-17 kişi görüp okuyor ve benim saatlerce emek ettiğim bölümü oylamadan çıkıyor...
Oylamayı unutmayın noodlelarım.
Yorum bollll bol.
İyi okumalar♡.Medyaaaaaaaa
***
....Neden Taehyung'un birden böyle değiştiğine anlam veremiyordu...
***
Jimin ve Yazardan karışık.♡
Gözlerimi açtığımda , hiç bu kadar rahat uyuduğummu diye sorgulayacakken saatin öğlen 2'ye geldiğini farkettim.Karnımın gurultusu ile artık yemek yemem gerektiğini anlamıştım. Kıpıdırdayacakken karnımdaki eli hissetim. Taehyung tarafından sarmalanmıştım. Çıplak göğsünü, sert karnını, biçimli bacaklarını her tarafını sırtımda, arkamda hissediyordum sanki. Ancak bir o kadar da utansamda bir daha bu anın yaşanıp yaşanmayacağını düşünmeye başlamıştım. Yavaşça yatakta dönüp yüzyüze olmamızı sağlamıştım. Çok çok istek uyandırıcı geliyordu vücudu, dokunmak istemiştim bir kere de olsa o sıkı karına. Kurdumun oynayacağını düşünmeden.
"Kızgınlık dönemindemisin güzelim?"
"NE! Ne hayır yok öyle birşey. Alakası yok daha 1 hafta va-ah hayır alfa sadece.. Bir dakika güzelinmiyi- yok öyle bir şey kızgınlık dönemimde falan değilim."
Jimin alfası o sözü söyledikten sonra kıpkırmızı kesilmişti yatakta nasıl ayağı kalktığını bile bilmiyordu.
Birde üstüne üstlük güzelim demişti. Utandığını belli eden feromonlarını yayıyordu. Feromon yaymasına alfasının kızmamasına şaşırırken, gittikçe daha da kızarıyordu."Peki neden feromonlarını hissettim. Resmen kurdun oynamış bebeğim. "
"A-alakası yok.""Hissetim ama."
Jimin kesinlikle konuyu dağıtmalıydı.
"Alfa, bana auralarımın nasıl koktuğunu söylermisin?Şu zamana kadar hiç kimse söylemedi."
"Hmm. Tamam. Şeftali ve vanilya Jimin..."
"Teşekkürler alfa."
"Her neyse konumuza geri dönelim. Kurdun neden oynadı cevapla güzelim."
"Taehyung güzelin miyim gerçekten, en güzel omega ben miyim , herkesten güzel miyim?"
"Evet Jimin evet..."
Jimin alfasının dibine tekrar sokuldu ve sarıldı. Saçlarınını göğsüne gömdü ve:
"Alfa seni seviyorum..."
Taehyung omegasının sarılışına karşılık verdi ve:
"Öyle mi? Beni her zaman için memnun edecek misin."
"Tabiki alfa."
"Yakında yataktaki performansını göreceğiz KİM Jimin."
Yine kıpkırmızı olmuştu ve bir şey söyleyemeden alfası sözlerine devam etti.
"Artık konuyu dağıtmaman gerektiğini düşünüyorum Jimin."
Gerçektende daha fazla konuyu dağıtamayacağını anladı Jimin son şansını denemek istedi:
"Alfa kahvaltı yapalım ben çok acıktı-"
"Konuyu dağıtma dedim."
Sesinin ve feromonlarının sertliğini ve ciddiyetini hissetti jimin. Daha bu eve geleli 8 saat olmuştu. Alfasını asla çözememişti. Çözememişti sabah geldiğinde o kadar sertti ki , şimdi yumuşamıştı ama bazenleri ciddiye biniyordu. Aklındakileri asla çözemiyordu. O kötü hissetmesin diye korku feromonlarını saklamaya çalıştı daha fazla sorudan kaçamazdı.
"Seni dinliyorum jimin."
"Çok çekiciydin ve sana bakarken kurdum oynadı. Oldu mu alfa?."
"Hmm...oldu. Kahvaltı yapabiliriz. Dışarı çıksak iyi olacak. Ben mutfak işlerinde iyi değilim."
"Ama ben iyiyim. Sana zahmet ve masraf olmasın alfa. Ben hazırlarım"
"Zahmet ve masraf mı? ... Saçmalamayı kes."
"Üzgünüm alfa. Tamam öyleyse ama benim yaptığım yemekten yemeni istiyorum."
"Bebeğim çok acıkmışsındır birde yemek ile uğraş-"
"Alfa uğraşmak istiyorum."
"Peki güzelim. Kendini çok yorma. Dolapta her şey var. İstediğini yapabilirsin."
"Saol alfam."
.....
"Güzel bir kahvaltıydı. Teşekkür ederim"
"Afiyet olsun alfa."
"Peki sen iyi yedin mi?"
"Evet , evet çok bile yedim."
"Hadi ama çok az yedin aç bakalım ağzını"
"Hayır alfa , ha-"
Ağzına bir bebek gibi yemek tıkılıyordu. Gülerek yiyordu resmen.
"Biraz kilo alman lazım... Uçak geliyor"
Ağzı dolu bir şekilde bir şeyler demeye çalışıyordu jimin:
"A-alfa ye-yetor,lötfen.
.....
"Alfa senin yüzünden çok yedim,yürüyemiyorum."
"İyi oldu. Çok zayıftın ... Ama şuna bak , ne kadar yedirdiysemde bir kilo bile almadın."
"Özür dilerim alfa... Seni memnun edemedim."
"Jimin saçmalama. Ben şaka yapmıştım. Sadece çok zayıf olduğun için biraz kilo almanı istedim. Ve kilo almasan bile yine çok yiyeceksin. Boyuna göre kilon iyi."
"Alfa beni seviyor musun? Ben seni seviyorum , ama senden de duymak istiyorum."
"Konumuzla ne alakası var bu sorunun"
"Merak ettim alfa."
"Seni seviyorum güzelim...Oldu mu?"
***
🐯🐺🐥
Bu gün kısa kestim. Nedeni ise gece uzun bir bölüm yazıcağım , öğlen yada sabah yayınlarım onuda . Ve bu arada okuyamadan yayınlıyorum Arada bir bakıyorum ve çok yazım yanlışı olduğunu görüyorum. Gördüklerimi düzenliyorum. Onun dışında yine çok yazım yanlışı olabiliyor.
Ve bu arada diğer bölüm bomba olacak.. Taehyung beyin niyeti açığa çıkıcak.. Her neyse fazla spoiye hayır.
Hepinizi seviyorummm. Maske takınn. Ve lütfen oylayın.🐯🐥🐺.
♡♥︎♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta Leader°VMin•OMEGAVERSE
Fanfiction"Bana sakın bir daha bağırma , sözümü kesme.Benim kim olduğumu unutma,ben bu toprakların sahibi,buraların en güçlüsü,en yücesiyim.Kral benim,herkes beni tanır ve korkar. Ve sen Kim Jimin,sen bana aitsin ve benimsin,bana alfam diyeceksin,bana itaat e...