22

416 32 22
                                    

Selamlar,
geri döndüm. Herkese geçmiş olsun ve bana da.

Her şey boka sarıyor. Kitap, hayatım, ben, etrafımdakiler, mental sağlığım, ülke her şey bok oldu umarım toparlarım umarım.

Oy ve bol bol yorum istiyorum.

***

Omegasının mührünü öptü ve yavaşça içinden çıktı...

***

"Jimin güzelim bu kadar telaş yapmana gerek yok bence. Sakin ol. Çalışanlar ilgileniyor zaten. "

"1 gün kala söylemen daha çok gıcığıma gidiyor Taehyung."

"Of hadi ama her şey bir anda gelişti canım."

"Of her neyse...Taehyung biliyor musun çoğu kıyafetim burada değil..."

"Yakında alışverişe çıkalım olur mu?"

"Güzel olur aslında."

"Taehyung Bey bunları nereye koyayım?"

"Size bu konuyla eşimin ilgilenmek istediğini söyledim. Ama ısrarla bana söylüyor gibisiniz. Yemekler, masa düzeni ve parti için her şey onun yönetimin de o ne isterse olacak. Ve bahçeyi daha hızlı dekore ederseniz sevinirim. Bu ısrarcı yanınızı üzerimde değil işiniz de görmek istiyorum hanımefendi."

"Ama efendim... Her neyse."

O an anladı Kim Jimin... Gözlerinin ayrılmasıyla bile yaşadığı şoku herkes anlayabilirdi. Ve ufak çaplı kıskançlık krizini bile yenemiyordu. Ama anladığı kesin şey ise 'Delta KİM Taehyung' un etrafında dolanan düşündüğünden daha çok insan var dı.' Artık ne diyeceğini bile bulamıyordu Jimin.

"Taehyung bu kim, neyin oluyor?"

"Tanımıyorum ki güzelim bir sorun mu var?"

"Şey...yok ya birşey."

"Emin misin canın sıkılmış gibi konuşmamı ister misin Jimin?"

"Yok yok hayır Taehyung. Boşverelim gitsin. Herhangi bir çalışan nasıl olsa."

'Nasıl olsa...' Bugünün asla maffolmasını istemiyordu Jimin. Asla. İzin vermek istemiyordu kimseye. İşini bitirdiğinde servis yapmasına gerek olmadığını söyleyerek göndericekti o omegayı hiç iyi hissetmiyordu. Zaten yeteri hatta gereğinden fazla çalışan buradaydı.

Derken birden elinden tutulup merdivenlerden yukarı çıkarılmaya başlayınca minik çığlığının ağzından kaçmasına engel olamadı. Fazlasıyla dalmıştı düşüncelerine. Taehyung'un onu yatak odalarına sürükleme amacını merak ediyordu ayakları sadece hareket ediyordu. Ve kapı ile Taehyung'un arasında kaldığını anladı o sırada.

"Neden bu kadar dalgınsın. Bugün mutlu olman gerekiyor Jimin?"

Odaklanamıyordu Jimin. Kapı ile Taehyung'un arasında olsaydı birisi kimse odaklanamazdı zaten. Gözlerinin içine bakamıyor yüzünü kaldıramıyordu bile. Çok yakındı alfası bütün feromonlarını etrafa bırakmıştı. Başı dönüyordu, dili tutulmuştu sanki..."

"T-Taehyung yapma lütfen. Çek feromonlarını üzerimden nefes alamıyorum..."

Yüzüne şerefsiz bir gülümseme ekleyen Taehyung bir de lakayık bir gülüş attı. Hoşuna gidiyordu onu bu denli zorlamak. Çok hassastı omega ona karşı.

Kim Jimin ise her zaman dalıyordu aslında. Eşi dediği kişi çok garipti... Bir mutluydu ona karşı, güzeldi arada bir sevgi vardı şuan olduğu gibi ama diğer gün ne bekleyeceğini bilmiyordu bazen yok olmak istiyordu çünkü kullanılıyormuş gibi hissediyordu bazen aynılarını yapmak belki de dersini vermek istiyordu bilmiyordu bilemiyordu ama bir konudan da emin di onu seviyordu hem de çok. Peki ya Kim Taehyung onu seviyor muydu? Asla alamayacağı cevap buydu belki. Bazen sözlerinde hiç mi hiç samimiyet göremiyordu...

Delta Leader°VMin•OMEGAVERSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin